دنیای وب

مدیریت نام تجاری آنلاین – 5 مزیت فیلم های ویروسی

یک فیلم ویروسی در عین حال خنده دارترین و خشمگین ترین عنصر بازاریابی اینترنتی است. بیایید هوا را سریع پاک کنیم: هیچ کس نمی تواند موفقیت ویدیوی ویروسی را به شما نوید دهد. شروع کنید فیلم های ویروسی موفق می شوند زیرا عموم مردم آنها را دوست دارند و آنها را به دیگران منتقل می کنند. اگر مخاطب آن را نفهمد ، ویدئو به سرعت پخش نمی شود و هیچ پاسخی که می خواهید تضمینی وجود ندارد.

با این وجود ، دلیل برای ادامه توسعه محتوای ویدیویی با هدف انتشار سریع وجود دارد. از نظر نسبت سرمایه به ارزش ، فیلم های ویروسی همچنان از اقتصادی ترین تلاش هایی است که یک برند می تواند برای خود انجام دهد. اگر یکی از فیلم های شما عصبی سرگرمی شود و به سرعت پخش شود ، نام تجاری شما دنیای خوبی را ایجاد کرده است. بیایید در مورد موفقیت یک زنجیره ویروسی خاص فکر کنیم تا برخی از مزایای موجود در این تاکتیک مارک را ببینیم.

سود 1 – خنده دار و واقع بینانه

Blendtech شرکتی با یک مدل تجاری کاملاً ساده است: فروش میکسرهای بسیار قدرتمند و قابل اعتماد به طوری که هر آنچه را که در آن قرار دهید خراب می کند. داستان موفقیت بزرگ این شرکت با “آیا این مخلوط خواهد شد؟” سری برای مخلوط کن جدید با قدرت بالا. فیلم ها ساده هستند: یک مرد جذاب با سبک دوستانه چیزی غیرمنتظره و گران را در مخلوط کن می گذارد و آن را به ماده اصلی خود تبدیل می کند.

در فیلم های بسیار کوتاه و قدرتمند ، Blendtech در پایان نشان داد که از بین بردن لوازم الکترونیکی گران قیمت مخلوط کن سرگرم کننده است و میکسرهای آن فوق العاده قدرتمند هستند. واکنش های فوری مردم به ترتیب این بود که “من فقط یک آیفون را مخلوط کردم!” و من یکی از آن میکسرها را می خواهم.

بنابراین ، یک فیلم خوب می تواند اطلاعاتی راجع به محصول شما به طرز چشمگیر و چشمگیری بدست آورد که قابل بحث نیست.

مزیت 2 – ارزان ، ارزان ، ارزان

فیلم ویروسی فوق العاده مقرون به صرفه است. هزینه های بسیاری از فیلم ها به خصوص برای تبلیغات تلویزیونی در ساعات اولیه بازاریابی فوق العاده زیاد است. فقط حجم سرمایه گذاری که به شکوه تجاری نیمه وقت Super Bowl می رسد را به خاطر بسپارید.

از یک طرف ، به نظر می رسد تبلیغات تبلیغاتی Blendtech با بودجه بسیار اندکی ضبط شده است: شاید 500 دلار برای یک دوربین فیلمبرداری با کیفیت مناسب ، دستمزد مناسب عکاسان ، مخلوط کنی که این شرکت می فروشد و هرچه هزینه این ابزار هفته باشد. اگر Blendtech آیفونی را خراب کرد ، بسته به جایی که آن را تهیه کرده اند ، 600 دلار بگویید. در هر صورت ممکن است هزینه های تولید فیلم بیش از چند هزار دلار نباشد و این در خارج از کشور است.

مزیت 3 – انتقال رایگان

وقتی ویدیو راه اندازی شد و مردم آن را سرگرم کننده دانستند ، برای ادامه دادن آن در مکان ها مجبور نیستید خیلی تلاش کنید. اگر آن استخوان خنده دار مانند ویدیوی Blendtech به استخوان برخورد کند ، مردم آن را بارها و بارها به هرکسی که می توانند نشان دهند ، زیرا آنها می خواهند افراد دیگر را نیز بخندند و با آن سرگرم شوند. فقط مطمئن شوید که ویدیو دارای پیوند YouTube یا پیوند ویدیویی سفارشی است که افراد می توانند به آن مراجعه کنند.

مزیت 4 – تخصص

آیا تاکنون به بیشتر تبلیغات تجاری نگاه کرده اید؟ آنها کاملاً عمومی هستند و به نظر می رسد شبکه های خود را به طور گسترده ای پخش می کنند. این امر خصوصاً در مورد آگهی های تجاری صادق است ، كه تلاش می كنند همه بشریت را بی لیاقت سازند ، قادر به كشیدن دراورهای خود ، بریدن غذا یا تمیز كردن خانه هایشان نیستند بدون كمك برخی از ابزارها. نتیجه بی تفاوتی است. از طرف دیگر ، یک ویدیوی ویروسی خوب به شما امکان می دهد همه این موارد را نادیده بگیرید و تلاش خود را به طور خاص در رسیدن به یک مخاطب خاص متمرکز کنید. Blendtech را انتخاب کنید – آنها می خواستند به دنبال افرادی بروند که یک مخلوط کن خوب و قدرتمند می خواهند. آنها آگهی ساختند که چیزی جز افزایش قدرت و کارایی مخلوط کن آنها نیست ، و این کار را به طرز تکان دهنده و چشم نوازی انجام می دهد.

سود 5 – سرگرمی

همانطور که بحث کردیم ، مهمترین م componentلفه موفقیت کمپین Blendtech کیفیت سرگرم کننده آن است. مردم فیلم ها را تنظیم کردند زیرا می خواستند کسی فناوری را که صدها نفر دیگر در باران منتظر آن بودند ، خرد کند. تبلیغات کوتاه ، مهیج ، خنده دار و پر از احساس بود.

اکنون ، یک اثر مرتبط وجود دارد. به حقیقت مخلوط کن فکر کنید: آیا واقعاً سرگرم کننده است؟ آیا واقعاً از آن برای تخریب با ارزش ترین وسایل الکترونیکی یا بلعیدن مواد باقیمانده خود استفاده می کنید؟ با این حال ، حتی اگر مشتریان Blendtech هیچ كدام از این كارها را انجام ندهند ، باز هم وقتی از مخلوط كننده خود برای خرد كردن یخ های سرسخت برای دایكویری استفاده می كنند ، با خوشحالی به این موضوع می اندیشند.

با نمایش یک ویدیوی سرگرم کننده خوب که به سرعت پخش می شود ، شما نشانه ای ضمنی از سرگرمی و خلاقیت برند خود ایجاد می کنید. مخاطبان شما می خواهند ببینند بعد چه اتفاقی می افتد ، و آنها می خواهند لحظات مورد علاقه خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. بیشتر از همه ، آنها چیزی را که شما می فروشید ، می خواهند زیرا خیلی خنده دار بود.

بنابراین ، اگرچه ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که هیچ چیز در جهان نمی تواند موفقیت یک فیلم ویروسی را تضمین کند ، اما همه دلایل وجود دارد که بخشی از تلاش های بازاریابی خود را به تولید ویدئوهای سرگرم کننده و آموزنده اختصاص دهید که می تواند تخیل مخاطبان شما را جذب کند. تنها یک موفقیت برای گسترش نام تجاری شما به روشی مناسب لازم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا