دنیای وب

مراحل ساده ای برای جلوگیری از هرزنامه است

بازاریابی اینترنتی یک صنعت میلیارد دلاری است. بازاریاب های متقلب آنلاین همه تلاش خود را برای به دست آوردن لیست جدیدی از قربانیان ارسال نامه الکترونیکی هرزنامه خود انجام خواهند داد. یک کاربر متوسط ​​رایانه بیش از یک نمونه دارد که صندوق ورودی آنها با تبلیغات غیرقانونی پر شده است. کمپین های بازاریابی کلاه سیاه برای یافتن ایمیل و سایر اطلاعات تماس شما هزاران دلار در وب سایت های مورد علاقه خود صرف می کنند. آنها شما را در لیست هرزنامه ها قرار می دهند و اطلاعات جمعیتی شما را مطالعه می کنند و سپس می توانند محصولات خود را به شما بفروشند ، حتی اگر علاقه ای به خرید آنها ندارید.

خوشبختانه روش های زیادی وجود دارد که می توانید با انجام چند مرحله آسان این تبلیغ آزار دهنده و بی دلیل را متوقف کنید.

نحوه جلوگیری از هرزنامه:

1.) به دنبال وب سایت هایی باشید که دارای یک سیاست حفظ حریم خصوصی جامع و یک آرم بدون نامه هرزنامه هستند. این سایت ها هرگز اطلاعات شخصی شما را به منابع خارجی نمی فروشند.

2.) اگر وب سایت مورد نظر فاقد گواهی است ، از یک حساب ایمیل ثانویه برای ثبت نام خود استفاده کنید تا از دسترسی هرزنامه به حساب اصلی شما جلوگیری کند.

3.) با استفاده از یک ارائه دهنده ایمیل با فیلتر اسپم خوب ، هرزنامه را متوقف کنید. به عنوان مثال می توان به Yahoo.com ، Gmail.com ، Hotmail.com و سایر برنامه های رایج ایمیل اشاره کرد.

4.) اگر برنامه ایمیل POP3 را در خارج از وب سایت خود اجرا می کنید ، روی سرور خود نرم افزار ضد هرزنامه نصب کنید.

5.) اسکن های منظم نرم افزارهای جاسوسی و تبلیغاتی را که ایمیل و اطلاعات شما را به شرکت های خارجی می فروشند ، انجام دهید.

اینها تنها چند روش برای جلوگیری از هرزنامه نویسان و بازاریابان بی تجربه است ، با این حال ، اکثر بازاریابان هوشمند هستند و حتی پس از مسدود شدن حساب اصلی خود ، باعث می شوند حساب های ایمیل متناوب برای شما ایمیل ارسال کنند. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از ارسال ایمیل شما به حسابهای ایمیل ثانویه وجود دارد.

از وب سایت جستجوی ایمیل برای یافتن اطلاعات در مورد آدرس های ایمیل ، از جمله حساب های جایگزین و ثانویه و همچنین آدرس های IP مرتبط با استفاده از این حساب ایمیل استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا