دنیای وب

مراحل ساده برای شروع استراتژی بازاریابی محتوا

این پست چند مرحله ساده را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید هنگام تهیه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال چه کاری انجام دهید. مطمئناً موارد زیادی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید ، اما این امر به شما کمک می کند بنیان خود را ایجاد کنید.

ارزیابی رسانه های اجتماعی / دیجیتال

اولین قدم این است که از نقاط قوت و ضعف روند ارتباطات دیجیتالی فعلی خود بیشتر آگاه شوید. این به شما کمک می کند تا نحوه انجام هر فرآیند موجود را که از ابتدا توسعه می دهیم ، تعریف کنید.

ممیزی محتوا

بلافاصله پس از ارزیابی ، ممیزی محتوا آغاز می شود. بررسی جامعی از محتوای موجود انجام خواهد شد. محتوای مورد توافق باید به عنوان یک دارایی دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد که می تواند در استراتژی کلی مورد استفاده قرار گیرد.

تحلیل رقبا

بررسی رقیب نیز انجام خواهد شد. داده ها برای مطالعه و مقایسه عملکرد در کانال های رسانه رقابتی جمع آوری خواهد شد. به عنوان مثال ، وب سایت ها ، کانال های رسانه های اجتماعی و میزان دسترسی مخاطبان را مطالعه کنید. از این داده ها برای شکل دادن به ورود به کانالهای رسانه دیجیتال که توسط رقبا اشغال شده است ، استفاده خواهد شد.

تحقیقات ترند

تحقیق در مورد عادات مصرف رسانه های دیجیتال در بین ذینفعان. یافته های کلیدی به تعیین اینکه چه کسی ، کجا و چه موقع می توان با انواع مختلف ذینفعان ارتباط برقرار کرد کمک خواهد کرد. همچنین به تعیین برنامه ارسال کمک می کند.

توسعه شخصیت

ذینفعان اصلی را شناسایی کرده و شخصیتی را به آنها اختصاص دهید. معیارهای مورد استفاده برای شکل دادن به شخصیت شامل عادات مصرف رسانه ، جمعیت ، نیازها و مکان است. این شخصیت برای تعریف استراتژی صدای دیجیتال و ارتباطات استفاده خواهد شد.

توسعه مخاطب

تمرکز اصلی این مرحله پیدا کردن مخاطبانی است که می خواهید با آنها صحبت کنید. از این مرحله همچنین برای تعیین محل و زمان شرکت مخاطبان استفاده خواهد شد. ورود آرام به کانال رسانه دیجیتال برای توسعه این مرحله ضروری است.

گسترش

اهرم دارایی دارایی های محتوای دیجیتال را که در مرحله حسابرسی محتوا مشخص شده اند ، شروع کنید. از این محتوا برای ایجاد پست های وبلاگ ، مقالات سفید ، مطالعات موردی ، توییت ها ، کمپین های ایمیل و هر چیز دیگری که برای شنیدن صدای شما لازم است استفاده کنید. یک تقویم سرمقاله تهیه کنید و به آن پایبند باشید. با مشاغل خود مانند یک شرکت انتشاراتی رفتار کنید.

مشاهده

نرم افزار Analytics و ابزارهای نظارت بر رسانه های دیجیتال به شما امکان می دهد تعامل افراد با SHP را ردیابی کنید. داده های بدست آمده در این مرحله را می توان با توجه به استانداردهای صنعت اندازه گیری کرد و به ما کمک کرد تا معیار موفقیت را تعریف کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا