دنیای وب

مراحل وسواس بازار

وسواس چیست؟ این بیماری به عنوان یک بیماری روانی مشخص می شود که با هیجان شدید ، سرخوشی ، توهم و بیش فعالی مشخص می شود. در سرمایه گذاری ، این به تصمیمات سرمایه گذاری تبدیل می شود که ناشی از ترس و حرص و آز بدون کاهش تحلیل ، علت یا تعادل نتایج ریسک و پاداش است. وسواس معمولاً به موازات توسعه کسب و کار محصول انجام می شود ، اما زمان بندی آن گاهی اوقات ممکن است بی خطر باشد.

رونق فناوری.com در اواخر دهه 1990 و رونق ارزهای رمزنگاری شده امروز دو نمونه از نحوه کار دیوانه در زمان واقعی هستند. این دو رویداد با هر مرحله در این مقاله برجسته خواهد شد.

مرحله ایده

اولین مرحله وسواس با یک ایده عالی آغاز می شود. این ایده هنوز برای بسیاری از افراد شناخته نشده است ، اما پتانسیل سود بسیار زیاد است. این معمولاً به معنای سود نامحدود است ، زیرا “چنین چیزی قبلاً انجام نشده است.” اینترنت یکی از این موارد بود. افرادی که در آن زمان از سیستم های مبتنی بر کاغذ استفاده می کردند ، بدبین بودند و می گفتند: “چگونه اینترنت می تواند جایگزین چنین سیستم آشنا و جا افتاده ای شود؟” ستون فقرات ایده شروع به ساخت می کند. این ترجمه به مودم ها ، سرورها ، نرم افزار و وب سایت های مورد نیاز برای تبدیل ایده به چیزی ملموس تبدیل شده است. سرمایه گذاری در مرحله ایده از تاریکی آغاز می شود و توسط افراد “آگاه” انجام می شود. در این صورت ، ممکن است چشم اندازها و افرادی که روی پروژه کار می کنند باشند.

در دنیای ارزهای رمزپایه ، همین س arال مطرح می شود: چگونه یک قطعه ارز رمزنگاری شده می تواند جایگزین سیستم پولی ، سیستم قراردادها و سیستم های پرداخت ما شود؟

ممکن ها

اولین وب سایت ها ابتدایی ، محدود ، کند و آزار دهنده بودند. افراد مشکوک در حال مشاهده عبارت “بزرگراه اطلاعات” بودند که توسط خیال پردازان گفته می شد و می گفتند: “چگونه واقعاً این می تواند مفید باشد؟” عنصر فراموش شده در اینجا این است که ایده ها در بدترین حالت شروع می شوند و به چیزی بهتر و بهتر تبدیل می شوند. بعضی اوقات این اتفاق می افتد به دلیل فناوری بهتر ، حجم بیشتر و هزینه های ارزان تر ، کاربردهای بهتر محصول مورد نظر یا آشنایی با محصول همراه با بازاریابی عالی. در بخش سرمایه گذاری ، پذیرندگان اولیه در حال ورود هستند ، اما هنوز هیچ سرخوشی و بازدهی نجومی وجود ندارد. در برخی موارد ، سرمایه گذاری ها بازده خوبی داشته اند ، اما به اندازه ای نبودند که بتوانند مردم را متقاعد کنند. این شبیه به کندی ارتباطات اینترنتی در دهه 1990 ، خرابی وب سایت یا اطلاعات نادرست در موتورهای جستجو است. در دنیای ارزهای رمزپایه ، این امر به عنوان هزینه های بالای استخراج سکه ، کندی زمان معاملات و نقض حساب یا سرقت تلقی می شود.

شتاب

Word شروع به فاش کردن این اینترنت و “.com” می کند که موضوع جدید داغ است. محصولات خلق شده و ملموس هستند ، اما به دلیل حجم زیاد ، قبل از اینکه همه بتوانند از آن استفاده کنند ، هزینه و زمان آن بسیار زیاد خواهد بود. طرف سرمایه گذاری معادله در توسعه تجارت شروع به حرکت می کند ، زیرا بازارها پتانسیل تجارت را به قیمت سرمایه گذاری حذف می کنند. سرخوشی شروع به نشان دادن می کند ، اما فقط در میان پذیرندگان اولیه است. این اتفاق در دنیای ارزهای رمزنگاری شده با انفجار “ارزهای دیجیتال جایگزین” جدید و مطبوعات گسترده ای که فضا بدست می آورد ، اتفاق می افتد.

وجد

در این مرحله پاداش ها و پاداش هایی که اینترنت فراهم می کند تحت سلطه است. برای اجرا یا موضوعات اندکی اندیشیده شده است زیرا “بازده بسیار زیاد است و من نمی خواهم آن را از دست بدهم”. کلمات “شور و شعف غیرمنطقی” و “وسواس” شروع به گسترش کردند زیرا مردم از طمع زیاد خرید می کنند. خطرات منفی و منفی و غفلت بزرگ. علائم وسواسی عبارتند از: به طور کلی ، تعداد کمی از افراد از قبل می دانند که محصول چگونه کار می کند یا کار نمی کند. این در دنیای ارزهای رمزنگاری شده با بازدهی ستاره ای در اواخر سال 2017 و حوادث سهام شرکت که صدها درصد با استفاده از “بلاکچین” به نام آن نشان داده شده است ، نشان داده شد. همچنین “پیشنهادهای تصرف معکوس” وجود دارد که در آن نام شرکتهای ساختگی ، ذکر شده اما غیرفعال به چیزی مرتبط با زنجیره بلوک تغییر می یابد و سهام به طور ناگهانی به طور فعال معامله می شود.

سقوط و سوختن

فضای کسب و کار برای محصول جدید تغییر می کند ، اما نه به همان سرعتی که چشم انداز سرمایه گذاری دارد. در نهایت ، تغییر ذهنیت ظاهر می شود و فروش گسترده ای آغاز می شود. نوسانات بسیار زیاد است و بسیاری از “دستهای ضعیف” از بازار ناپدید شده اند. ناگهان ، تجزیه و تحلیل دوباره مورد استفاده قرار می گیرد تا توجیه شود که این شرکت ها هیچ ارزشی ندارند یا “بیش از حد” ارزیابی می شوند. گسترش ترس و کاهش قیمت ها. شرکت ها برنده نخواهند شد ، که با هیاهوی زیادی زندگی می کنند و چشم اندازها کمرنگ می شوند. افزایش تقلب و حوادث کلاهبرداری در معرض استفاده از حرص و طمع ، ایجاد ترس و فروش بیشتر است. شرکتهایی که پول دارند بی سر و صدا روی محصول جدید سرمایه گذاری می کنند ، اما سرعت پیشرفت کندتر می شود زیرا محصول جدید یک “کلمه زشت” است مگر اینکه سود آن به طور قانع کننده ای نشان داده شود. این اتفاق در دنیای ارزهای رمزنگاری شده با طرح های وام قابل انعطاف ارزهای رمزپایه و حوادث بالاتر سرقت سکه رخ می دهد. ارزش برخی از ارزهای حاشیه ای به دلیل ماهیت سوداگرانه آنها سقوط می کند.

بازماندگان

در این مرحله ، صحنه سرمایه گذاری پر از داستان های ضرر و زیان و تجربیات بد است. در همین حال ، ایده عالی قابل لمس شدن است و برای شرکت هایی که از آن استفاده می کنند ، یک موفقیت بزرگ است. اجرای آن در فعالیتهای روزمره آغاز می شود. این محصول استاندارد می شود و با بیان اینکه “شاهراه اطلاعات” واقعی است ، بینش ذکر می شود. یک کاربر متوسط ​​متوجه پیشرفت در محصول می شود و شروع به پذیرش گسترده می کند. شرکت هایی که استراتژی سود واقعی دارند در مرحله سقوط و سوختن ضرب و شتم می گیرند ، اما اگر پول زنده ماندن داشته باشند به موج بعدی می رسند. این هنوز در دنیای ارزهای رمزنگاری نشده است. بازماندگان مورد انتظار بازماندگان کسانی هستند که دارای یک مورد تجاری ملموس و پشتیبانی شرکتی هستند – اما باید دید این شرکت ها و سکه ها باید ببینند.

موج بعدی – تجارت در حال جلب توجه با اعتیاد به مواد مخدره است

در این مرحله ، محصول جدید عادی است و سود آن آشکار می شود. اکنون مطالعه امکان سنجی به جای ایده ، بر اساس سود و دامنه انجام شده است. موج دوم سرمایه گذاری ظاهر می شود که از این بازماندگان شروع می شود و به مرحله اولیه دیگری از وسواس کشیده می شود. مرحله بعدی توسط شرکت های رسانه های اجتماعی ، موتورهای جستجو و خرید آنلاین مشخص شد که مشتقات محصول اصلی – اینترنت است.

نتیجه

وسواس به شکلی کار می کند که با گذشت زمان به روشی مشابه بازی می کند. هنگامی که فرد از مراحل و روند تفکر هر مرحله آگاه شد ، درک اینکه چه اتفاقی می افتد و تصمیمات سرمایه گذاری روشن تر می شود ، آسان تر می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا