دنیای وب

مربع در بازاریابی دیجیتال

آشنایی با بازاریابی دیجیتال:

بازاریابی دیجیتال را می توان به عنوان تبلیغ مارک ها ، محصولات و خدمات با استفاده از همه اشکال تبلیغات دیجیتال تعریف کرد. بازاریابی دیجیتال از تلویزیون ، رادیو ، اینترنت ، تلفن همراه و هر نوع رسانه دیجیتال برای دستیابی به موقع به مشتریان ، به روشی مناسب ، شخصی و مقرون به صرفه استفاده می کند.

روش های انجام بازاریابی دیجیتال:

1. بهینه سازی موتور جستجو

2. PPC

3. بازاریابی ایمیل (عواملی مانند خط موضوع ، کیفیت و شخصی سازی مهم هستند)

4- بازاریابی رسانه های اجتماعی

5. نمایش دیجیتال بازاریابی

6. بازاریابی موبایل

7. بازاریابی محتوا (همچنین شامل وبلاگها ، کتابهای الکترونیکی ، وبینارها ، نشریات سفید و انواع دیگر رسانه ها).

8- روشهای سنتی بازاریابی

استراتژی ها و معرفی آنها:

1. سئو:

SEO به ایجاد وب سایت ایجاد شده در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی مورد نظر کمک می کند. SEO به ساخت یک برند کمک می کند.

فرآیند: ایجاد پیوندهای قابل اندازه گیری و ایجاد محتوای ویروسی با کیفیت بالا فرایندهای بازاریابی قابل احترامی است که کار می کند.

بازده ROI با PPC بالاتر (در زیر مراجعه کنید) در نوسان است و نتایج جستجوی ارگانیک نسبت به تبلیغات پرداخت شده اطمینان بیشتری دارد.

به همین دلیل است که SEO به مرور زمان ارزش بیشتری دارد. این شامل:

• تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی

• بهینه سازی صفحه (بهینه سازی سطح صفحه)

بهینه سازی خارج از صفحه (ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت و صفحات وب)

• اقتباس از اصطلاحات برند (این شامل پروفایل های شرکت در شبکه های اصلی اجتماعی)

بررسی های بهداشتی سایت (بررسی مشکلات فنی)

• گزارشهای تجزیه و تحلیل (نحوه عملکرد مبارزات ما را با دیدن ترافیک ارائه می دهد)

2. PPC:

PPC کمک می کند تا از ترافیک موتورهای جستجو برای اصطلاحات کلیدی کلیدی هدف استفاده کنید. فایده این فرآیند این است که ما فقط با کلیک هایی که دریافت کردیم پرداخت خواهیم کرد.

Google AdWords محبوب ترین برنامه PPC است.

استراتژی: برای تبدیل کلمات کلیدی و فرآیند مناقصه موثر برای کاهش هزینه ها و غیره تعریف کنید.

بازاریابی PPC نتایج فوری را ارائه می دهد زیرا به سرعت بازدید کننده ایجاد می کند و همچنین به شما امکان می دهد بودجه خود و بازده مناسب سرمایه گذاری را اندازه بگیرید. آشنایی با Google AdWords به شرکت شما کمک می کند تا از مزایای احتمالی بازاریابی PPC استفاده کامل کند.

3. بازاریابی ایمیل:

بازاریابی ایمیل سنتی ترین شکل بازاریابی دیجیتال است ، اما اگر بتوانیم هر ایمیل را سفارشی کنیم نتایج استثنایی به دست می آورد.

موارد مهمی که باید در خاطر داشته باشید:

مرحله 1: لیستی از شناسه های ایمیل را جمع آوری کنید. (ارسال چیزی مانند PDF ، کتاب الکترونیکی و غیره در وب سایت می تواند در جمع آوری شناسه های دریافت کننده ایمیل کمک کننده باشد.)

مرحله 2: خدماتی مانند Aweber.com و mailchimp.com می تواند برای پیام های فوری پاسخ و مدیریت تبلیغات خبرنامه مفید باشد.

مرحله سوم: شخصی سازی برای موفقیت کمپین های ایمیل بسیار مهم است. شخصی سازی باید در خط موضوع ، بدنه پیام باشد.

عواملی مانند “خط موضوع” و “پیام خلاصه” گیرنده را به بازدید از صفحه هدف انگیزه می دهد.

خبرنامه ها: این یک راه عالی برای تعامل با جامعه ما با ارسال خبرنامه های هفتگی یا ماهانه است.

4. بازاریابی رسانه های اجتماعی:

رسانه های اجتماعی مقرون به صرفه ترین استراتژی بازاریابی دیجیتال است که در تعامل با مشتریان موجود و ایجاد نام تجاری در جوامع مختلف رسانه های اجتماعی است.

ابتدا اهداف خود را تعیین کنید. چه چیزی سعی می کنید از رسانه های اجتماعی خارج شوید؟

استراتژی: این کار با شناسایی کانال هایی متناسب با نوع کار مورد نظر ما شروع می شود.

مرحله 1: ایجاد پروفایل های تجاری در شبکه های اجتماعی: Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، Google+ و Pinterest

مرحله دوم: از خدمات اشتراک گذاری عکس مانند Flicker ، Instagram و غیره استفاده کنید …

استفاده از خدمات اشتراک گذاری ویدیو مانند YouTube ، Vimeo و غیره …

با استفاده از یک سرویس به اشتراک گذاری PPTs مانند SlideShare …

استفاده از خدمات اشتراک گذاری PDF مانند Scribd.com ، SlideShare.com و غیره …

مرحله 3: فعالیتهایی را شروع کنید که نماینده بخش تجارت شرکت شما باشد.

مرحله چهارم: ایجاد جامعه در این وب سایت های اجتماعی برای دیگران.

مرحله 5: تقویم سرمقاله ای را برای برنامه ریزی در هنگام آپلود کردن پست ها یا مدیریت محتوای رسانه های اجتماعی با بستری مانند Hoot Collection تهیه کنید.

5. بازاریابی صفحه نمایش دیجیتال:

• این شامل تبلیغات پرداخت شده (اغلب تبلیغات بنر تصویر و فیلم) در وب سایت ها ، پورتال ها و وبلاگ های مرتبط با صنعت ما است.

• این خوب کار می کند زیرا صفحات نمایش این تبلیغات چیزی را از طریق وب سایت خود ، که تجارت ما است ، حمل می کنند. بنابراین سرعت مکالمه در این فرایند خوب است.

• با استفاده از این بازاریابی در شبکه نمایش ، می توانیم ترافیک سایت تبلیغ را افزایش دهیم ، بنابراین ممکن است با استفاده از استراتژی های نرخ تبدیل برخی از مشتریان بالقوه را بدست آوریم.

6. بازاریابی موبایل:

آیا قبل از شروع این کمپین ، آیا باید اطمینان حاصل کنیم که می توانیم خدمات خود را که از طریق تلفن های همراه قابل دستیابی است ، ارائه دهیم؟ اگر بله ، سایت موبایل خود را بهبود ببخشید.

• بهینه سازی وب سایت تلفن همراه خود مهم است.

بازاریابی موبایل … شامل جستجوی تلفن همراه ، نمایش محتوای (وب سایت پیشرفته) ، تبلیغات نمایش (PPC) و ایمیل های دوستانه برای موبایل است.

7. بازاریابی محتوا:

بازاریابی محتوا یک روند متداول در بازاریابی دیجیتال است زیرا شامل وبلاگها ، کتابهای الکترونیکی ، وبینارها ، روزنامه های سفید و انواع رسانه های دیگر است.

همه اینها نشانه های تازه بودن سایت است. Google وب سایتهایی را که اغلب به روز می شوند دوست دارند و اطلاعات زیادی را ارائه می دهند.

اطلاعاتی که ما ارائه می دهیم باید به برخی سؤالات پاسخ دهند یا راه حل هایی برای یک مشکل نشان دهند. تا زمانی که احترام کسب کنید و به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شود.

توجه: این بازاریابی محتوا تقریباً با همه کمپین های بازاریابی آنلاین کار خواهد کرد.

8. روشهای بازاریابی سنتی:

بازاریابی دیجیتال فقط به اینترنت وابسته نیست. به غیر از این ، این برنامه با استفاده از کانالهای دیگری مانند تلفن همراه یا تلفن همراه ، تبلیغات بنر تبلیغاتی ، پیامک / MMS و دیجیتال خارجی و غیره فراتر از آن گسترش می یابد.

از همه این موارد می توان برای ساختن نام تجاری برند استفاده کرد. بیشتر این هزینه ها پرداخت می شوند و وقتی برای هرگونه خدمات عمومی که بتوانیم ارائه دهیم ، برخی از کمپین ها را برگزار می کنیم ، می توانیم از رسانه های زیر به صورت رایگان پوشش دهیم. به عبارت دیگر ، درآمد کسب می شود.

تلویزیون: تبلیغات (پرداخت شده)

رادیو: تبلیغات (پرداخت شده)

روزنامه ها: تبلیغات (پرداخت شده) و اخبار ایجاد شده توسط هرگونه فعالیت سازمان (خریداری شده).

اخبار ایجاد شده با برنامه ای که برخی خدمات را به صورت رایگان (خریداری شده) در اختیار عموم قرار می دهد

مجلات: تبلیغات (پرداخت شده)

نتیجه:

استراتژی های تعیین شده برای بنیاد کاملاً به مدل تجاری آن ، محصولاتی که ارائه می دهد و انواع خدمات ارائه شده و غیره بستگی دارد … اما اینها اصلی ترین و پرکاربردترین روشهای بهترین خدمات بازاریابی دیجیتال ما می توانیم آن را به هر نتیجه دلخواه پیوند دهیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا