دنیای وب

مربیان بازاریابی چگونه می توانند از یک وب سایت برای گرفتن مشتری استفاده کنند

به عنوان یک مشاور بازاریابی ، وب سایت و e-zine شما موثرترین راه برای جذب مشتری جدید هستند.

هیچ چیز دیگری نزدیک نمی شود.

در اینجا چگونگی استفاده حداکثر از zine الکترونیکی خود آورده شده است …

e-zine باید یک مکالمه شخصی با یک شخص واحد باشد. به آنها بگویید که در آن هفته از تلویزیون تماشا کرده اید یا به آنها بگویید که در وگاس بودید (اگر در وگاس بودید) یا هر کجا که بودید.

فقط چند خط اضافه کنید ، “من این نمایش را دیدم ، عشق را در میراژ با بیتلز دیدم ، سیرک دو سولئیل – واقعاً عالی بود ؛ وقتی در شهر هستی به آنجا برو.”

اگر من در یک رستوران عالی غذا بخورم ، می گویم “من در Emeril’s غذا خوردم ، مردی که باید به آنجا بروی ، این خیلی خوب بود.”

اگر پسرم را به جای دیگری برسانم ، می گویم: “ما به جزیره گنج رفتیم و آژیرها را تماشا کردیم. اگر بچه ها را در شهر دارید ، باید بچه های خود را به آنجا بیاورید.” چیزهایی مثل آن.

مردم شما را می شناسند. آنها نقاط ضعف شما را می شناسند ، که واقعاً مهم است.

آنها می فهمند که شما یک فرد واقعی هستید و سوپرمن نیستید و شما مانند شخصی که در زندگی با چالش هایی روبرو می شود ارتباط برقرار می کنید – این مسائل برای شما هم اشتباه است. “سازمان امور مالیاتی ما را ممیزی کرد ، یوک ، من از آن متنفر بودم!” یا هر چیز دیگری

سپس وارد شوید و با مردم صحبت کنید ، اطلاعات ارزشمندی به مردم بدهید. مقالات چیزهای خیلی جالبی به آنها بدهید که اگر سعی کنند نمی توانند به جای دیگری بروند.

با این کار خود را جدا می کنید.

شما همیشه خوشحال می شوید که کمی تجارت الکترونیکی را در فضای الکترونیکی خود قرار دهید ، معمولاً پایین آن خوب است. بگذارید مردم از آن عبور کنند.

رابطه را توسعه دهید – سعی نکنید سریع ثروتمند شوید. آهسته ثروتمند شدن همان است.

من و شما بیشترین نگرانی را داریم وقتی کسی به در خانه ما می آید یا چیزی می خریم. و اتفاقاً ، این یکی از مناطق مورد تحقیق در حال حاضر است.

دکتر اریک نولز در دانشگاه آرکانزاس تحقیقات زیادی در این زمینه خاص انجام داده است.

استراتژی امگا نامیده می شود. این یک استراتژی است که هیچ ارتباطی با ایجاد ارزش بیشتر با محصول یا پیشنهاد شما ندارد.

فقط به آینده خود اطلاع دهید که شما انسان هستید. این شانس شما را برای جلب اعتماد و جلب توجه فرد به شما بیشتر می کند.

به معنای واقعی کلمه با گفتن نقاط ضعف خود به مردم یا اینکه به آنها بگویید شما سابقه موفقیت کاملی ندارید – همه موشکهای دفاع هسته ای خراب می شوند.

فرد متوجه می شود که با شخصی صادق صحبت می کند. کسی که آنها BS نیست. مثل هی است ، پسر فقط به من گفت که او کامل نیست. من مجبور نیستم برای یافتن نقص و نقص او تلاش کنم.

این نه تنها ایجاد رابطه بلکه ایجاد فروش نیز بسیار کمک می کند. و بله ، مستند است. اگر از چنین مفهومی استفاده کنید ، احتمالاً برای هر نفر دو تا سه برابر بیشتر درآمد خواهید داشت.

مردم با افرادی که می شناسند و به آنها اعتماد دارند تجارت می کنند. اجازه دهید zine الکترونیکی شما به توسعه روابطی کمک کند که تجارت شما را گسترش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا