دنیای وب

مروری بر فرصت بازاریابی شبکه ای Silverline Club

نام دامنه Silverline Club در سپتامبر 2007 به ثبت رسیده است. تماس با نام دامنه از لاس وگاس ، نوادا نشات گرفته است. وقتی از صفحه اصلی آنها بازدید کردم ، یک گرافیک بزرگ را در جلوی وب سایت دیدم که می گوید به زودی در دسترس خواهد بود. با این حال ، هنگامی که من نام را در Google جستجو کردم ، صفحه ای در پشت در همان دامنه پیدا کردم که به نظر می رسید دارای تمام جزئیات شرکت ، از جمله برنامه سازمانی MLM است.

Silverline Club یک فیلم ارائه شده عالی در وب سایت خود دارد. آنها ادعا می کنند اولین شبکه تجاری و اجتماعی جهان هستند. مطمئن نیستم که با این کار موافقم زیرا امشب باز هم در ZenZuu بررسی دیگری کردم. این برنامه ویژه بازاریابان آنلاین که عاشق سفر هستند طراحی شده است. می دانم که عاشق سفر هستم. به عنوان یک عضو ، شما دسترسی ممتازی به Silverline Connects دارید که پورتال اجتماعی و تجاری آنهاست.

همچنین به Silverline Cruises که سیستم رزرواسیون آنلاین سفر در جهان است ، دسترسی خواهید داشت. همچنین کارت دسترسی Silverline Club را دریافت خواهید کرد که به شما کمک می کند با نزدیک به 200000 بازرگان در سراسر جهان تخفیف سفر بگیرید. سرانجام ، شما به طور خودکار به Silverline Biz متصل خواهید شد که یک فرصت تقسیم درآمد جهانی است.

کلوپ سیلورن ارزشهای اصلی خود را تعیین می کند و ارتباطات را تبلیغ می کند. ارتباطات Silverline یک جامعه آنلاین منحصر به فرد است که به سمت متخصصان بازاریابی شبکه ای گرایش دارد.

هدف مشترک آنها باز کردن قفل ثروت عظیم اینترنت است. همچنین می توانید به سیستم رزرواسیون آنلاین جهانی دسترسی پیدا کنید. در اینجا می توانید نرخ سفر به شدت کاهش یافته در سراسر جهان را بدست آورید. آنها اکنون بیش از 18000 کرایه ویژه سفر آنلاین ارائه می دهند.

Silverline Club بیش از 14000 املاک از شرکتهای برجسته GDS ارائه می دهد. آنها ادعا می كنند كه تخفیفات داخلی در صنعت هواپیمایی نیز ارائه می دهند. آنها همچنین رزرو هتل ، کرایه اتومبیل ، سفر دریایی و بسته های تعطیلات همه جانبه را ارائه می دهند. اعضای Plus به محتوای راهنمای مقصد دسترسی دارند که تورهای مجازی ، عکس و فیلم 360 درجه را در بیش از 5000 شهر جهان ارائه می دهد.

گزینه های چند زبانه و ارزی همچنین مرکز تماس آنلاین 24/7 که برای کلیه معاملات با نرخ ویژه اینترنت و همچنین ویژه ماهانه اختصاص دارد ، در دسترس است.

180،000 بازرگان که می توانید به آنها کمک کنید در خرید ، فیلم ، گلف ، سلامتی و زیبایی ، تفریح ​​، ناهار خوری ، اسکی و اسنوبورد پس انداز می کنید.

Silverline Club 10 منبع درآمد مختلف برای اعضای خود ارائه می دهد. این موارد شامل جمع آوری امتیاز ، درآمد تبلیغات ، فروش مستقیم سفر خرده فروشی ، جوایز تطبیق امتیاز ، فروش مستقیم کارت خرده فروشی ، جوایز باقیمانده ، جوایز تطبیق نقدی ، جوایز تطبیق امتیاز ، پاداش های تقسیم سود و پاداش پاداش است. آنها جزئیات بیشتری در مورد این جریان درآمد در وب سایت خود ارائه می دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا