دنیای وب

مروری بر ماهنامه Money Makers

Money Makers Monthly یک شرکت پیچیده برای پیمایش است. این شرکت می گوید این یک مجله تجاری است که صنعت فروش مستقیم و بازاریابی شبکه ای را بررسی می کند. آنها بیش از دوازده میلیون کارآفرین دارند که شرکتهای توزیع خود را اداره می کنند. تا آنجا که می توانیم بگوییم ، این شرکتی است که یک مجله تجاری منتشر می کند و سپس افراد دیگر تبلیغاتی را که در داخل پست قرار دارد می فروشند.

هزینه یک شماره مجله تجاری تقریباً چهار دلار آمریکا و شش دلار کانادا است. هر ماه یک بار به بازار عرضه می شود و یازده سال است که در بازار موجود است. این کتاب توسط کیت بی لاگوس منتشر شده و تیراژ آن دویست هزار نسخه در ایالات متحده است. این برای یک مجله تجاری رقم بسیار خوبی است.

به نظر می رسد فرصت درآمد ماهانه سازنده پول ، فرصت مدیر فروش است. طبق وب سایت ، ثبت کننده مدیر همکاری تبلیغات است و این شخص مسئول اخذ گواهینامه تبلیغات طبقه بندی شده و سپس قرار دادن تبلیغات بزرگتر یا تبلیغاتی است که در مناطق مختلف نشان داده می شود. Ad Co-Op Manager هر یک با یک توزیع کننده شخصی تحت حمایت شخصی 2 دلار درآمد کسب می کند و آنها می توانند هر تعداد توزیع کننده را در خط خود داشته باشند.

راستش سایت خیلی گیج کننده است. در اینجا اشاره ای به خط پایین توزیع کنندگان شده است اما هیچ اشاره ای به نحوه فروش مجدد وجود ندارد. در مورد کمیسیون ها صحبت شده است ، اما در مورد میزان پورسانت شما از قرار دادن تبلیغات یا انواع تبلیغاتی که در بخش طبقه بندی شده نشان داده می شود ، خبری نیست. آنها اشاره نمی کنند که چند بار حقوق می گیرند و هزینه راه اندازی را می گیرند ، خوب ، حتی گیج کننده است. Standard Actor Option چهل دلار و سپس پرداخت ماهانه بیست و هشت دلار هزینه دارد. گزینه Deluxe Actor پنجاه دلار و سپس همان قسط ماهانه بیست و هشت دلار هزینه دارد.

این شرکت به وضوح مدتی بوده است. انتشارات یازده ساله است. سایت نیز بسیار خوب است. متأسفانه ، ما نمی توانیم بفهمیم که چگونه فرصت ماهانه پول ساز واقعاً کار می کند. این وب سایت در رابطه با میزان درآمد شما ، دقیقاً نحوه کسب درآمد و تعداد دفعات پرداخت هزینه پیش رو نیست. هر سایتی که حتی به زبان واضح و قابل فهم این نوع اطلاعات اولیه را در اختیار شما قرار ندهد (و سپس هزینه ماهیانه شما را ادامه دهد) سایتی نیست که می خواهید در آن عضو شوید. قبل از خواندن هر اصطلاحی که با آن موافقت کنید ، هرگز با هر شرایطی موافقت نکنید

شرکتی که به این روش تاسیس شده باید روش بهتری برای جذب نمایندگان یا حداقل شرح کار و برنامه جبران خسارت قابل درک داشته باشد. فرصت درآمد ماهانه سازنده پول نیز ندارد. به نظر می رسد آنها تلاش بیشتری نسبت به محتوای وب سایت خود برای ساختن ظاهر وب سایت خود دارند. تا زمانی که اهداف و الزامات آن به طور واضح تر مشخص نشود از این شرکت فاصله بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا