دنیای وب

مروری بر چرخه جیم یاگی و دوره PPC

پس جیم یاگی کیست؟

جیم یاگی به آرامی ظهور می کند تا به یک ستاره برجسته بازاریابی در صنعت بازاریابی شبکه ای تبدیل شود. جیم اهل اردن است و در حال حاضر در استرالیا اقامت دارد. جیم ، در میان بسیاری از بازاریابان همکار خود ، یک نابغه محسوب می شود. از زمان کودکی ، جیم همیشه تمایل به کالبدشکافی فن آوری و کشف نحوه کار او دارد. به راحتی می توان تصور کرد که وقتی تصمیم گرفت کاملاً بر Google AdWords تسلط یابد ، او نیز همین روش را در پیش گرفت.

چه چیزی باعث می شود جیم آنقدر باورپذیر باشد که بتواند شنیده شود؟

جیم خالق دوره معروف PPC سلطه در صنعت است. اگر این برای شما معنی چندانی ندارد ، به خاطر داشته باشید. جیم شخصی در پشت صحنه است که کمپین های پرداخت به ازای هر کلیک را برای مایک دلارد برگزار می کند که یکی از تولیدکنندگان برجسته صنعت و مبتکر مراقبت مغناطیسی ، یکی از محبوب ترین جوامع بازاریابی شبکه ای در صنعت است. بنابراین ، اگر مایک می توانست به جیم به تمام تبلیغات تبلیغاتی خود اعتماد کند ، عاقلانه است که شما به سخنان جیم گوش دهید.

چه انتظاری می توانید از دوره PPC جیم داشته باشید؟

زیاد. در میان سایر مسابقات PPC که در صنعت دیده ام ، هیچ یک از آنها را نمی توان با مزایایی که از دوره جیم کسب خواهید کرد مقایسه کرد. او چنین استعدادی را دارد که به نظر می رسد یک مفهوم پیچیده باشد و آن را ساده و قابل فهم به نظر برساند. اکثریت افرادی که قبل از مسابقات جیم از PPC استفاده می کردند ، پول بیشتری نسبت به آنها خرج می کنند. فقط با استفاده از یکی از توصیه های پنج دقیقه ای نبیل روزانه ، می توانید نرخ کلیک و تبدیل خود را افزایش دهید. جیم شما را به یک گشت از طریق فروش اولیه عرضه می کند ، در مورد روانشناسی خریدار بحث می کند و با تحقیق در مورد کلمات کلیدی به جزئیات زیادی می پردازد. اساساً ، اگر در مورد استفاده از PPC برای ایجاد آگهی های بسیار هدفمند برای کسب و کار شما لازم است بدانید ، در این دوره گنجانده خواهد شد.

آیا می توانید با Google AdWords نتیجه بگیرید؟

بله ، بدون شک نتایج شما با استفاده از مشاوره مربیگری و شغلی جیم در دوره AdWords PPC به حداکثر می رسد. جیم به معنای واقعی کلمه ماه های زندگی خود را صرف توضیح دقیق کار Google AdWords کرده است و با پیروی از دستورالعمل های خود در این دوره ، به شما یک مزیت واقعی می بخشد. با جذب هر آنچه جیم می داند ، می توانید انتظار داشته باشید که تبدیلات خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، هزینه کمتری را برای هر کلیک صرف کنید و امتیاز کیفیت کلمه کلیدی خود را افزایش دهید. شما با استفاده از این استراتژی ها برتری آشکاری نسبت به رقبا خواهید داشت. بیشتر افرادی که با AdWords تبلیغ می کنند ، کورکورانه می پرند و راهی برای اندازه گیری نتایج خود ندارند. با PPC Domination ، شما دقیقاً می دانید که معیارهای شما چیست و با کاهش هزینه برای هر کلیک (CPC) ، طی یک فرآیند علمی ، کلیک ها را افزایش می دهید.

چرا می خواهید از تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک استفاده کنید

اگر نمی خواهید با منحنی یادگیری بالای SEO مقابله کنید ، این بهترین مسیر است. بله ، پیاده سازی برای هر کلیک (PPC) هزینه اجرای آن را دارد ، اما اگر از روشی استفاده کنید که جیم به طور خاص در دوره خود مشخص کرده است ، می توانید در هر بار تولید یک سود ، سود کسب کنید. این بستگی به مفهوم پیشنهاد بودجه دارد. بنابراین ، مگر اینکه بخواهید ساعت های بی شماری را به یادگیری سئو و تولید محتوا اختصاص دهید ، توصیه می شود که این دوره را بگذرانید و آن را یاد بگیرید و ایجاد تبلیغات و اشتراک برای مشاغل خود شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا