دنیای وب

مروری بر کارگزاران شجره نامه مختلف

لیست های شجره نامه MLM قبلاً یکی از رازهای پنهان این صنعت بود. شرکت های دیگر از کار خارج می شوند و اساساً نام کارمندان خود را به شرکت های دیگر حق امتیاز می فروشند. سپس این شرکت ها کنفرانس وب برگزار می کنند و تعداد زیادی از افراد را به آنها تبدیل می کنند. این روش کاملاً ساده ای بود که شرکت های کوچکتر می توانستند در مدت زمان کوتاهی رشد کنند یا آنها را قویتر و قویتر کنند.

امروزه ، افرادی که تازه از خانه وارد کار می شوند می توانند از خانه خارج شوند و از لیست مزایای مزایا با صاحبانشان برخوردار شوند. روشی عالی برای شما برای به دست آوردن افراد زیر بار خود در کمترین زمان چرا؟ زیرا شما از افرادی که قبلاً در امتیازات و بیشتر کار کرده اند دعوت می کنید.

این بدان معنی است که شما فقط باید نحوه کار شرکت را به آنها بیاموزید ، نه لزوماً نحوه کار MLM. بهتر از این ، می توانید لیست های شجره نامه ای را در MLM مدرن پیدا کنید. این همان چیزی است که برخی از ضربه های سنگین یک شرکت دیگر می توانند از آن رجزخوانی کنند و همه ما می دانیم که گرفتن شخصی مانند این می تواند برای خط عمومی شما چه کند.

با این حال ، شرکت های مختلفی هستند که MLM Genealogy را می فروشند که رمزگشایی از کارگزاران بهتر را ذکر می کند. بنابراین کمی تحقیق کنید زیرا هزینه ، کارایی و شادابی بسیار زیاد است. اگر می توانید ترکیبی از این سه مورد را جمع آوری کنید ، می توانید لیست های عالی برای ایجاد تجارت خود پیدا کنید.

هزینه در همه چیز مهم است ، حتی اگر پولی داشته باشید که بتوانید آن را دور بیندازید زیرا وقتی هر نوع شغلی را اداره می کنید ، می خواهید پول بیشتری کسب کنید و سپس هزینه کنید. حتی میلیونرها می فهمند که اگر صدها هزار دلار به تجارت بیفزایند ، بهتر است درآمد بیشتری کسب کنند. فکر می کنید چرا آنها میلیونر هستند؟

مشاغل خانگی نیز همین است. اگر می خواهید 100 دلار هزینه کنید ، حداقل 100 دلار برای تأمین هزینه های همه چیز در حالی که در حال ساخت خط پایین هستید ، لازم است. بنابراین به یاد داشته باشید که وقتی به دنبال لیست شجره نامه MLM یا هر برنامه دیگری برای ایجاد تجارت خود هستید.

صحبت از مهارت در لیست شجره نامه در MLM ، ما می خواهیم بهترین آگهی ها را در این زمینه ارائه دهیم. ما خواهان افرادی هستیم که فصلی هستند ، هنوز به MLM علاقه مند هستند و در واقع 300 بار توسط دیگر صاحبان مشاغل خانگی مراجعه نشده است. بله ، آنها درخواست زیادی می کنند اما شما برای پولی که می پردازید بهترین چیز را می خواهید.

این امر با شادابی همراه است زیرا آن دسته از رشته هایی که بین 0 تا 72 ساعت عمر دارند بسیار مهم هستند. بسیاری از لیست های شجره نامه در MLM از دلالانی تهیه می شود که لیست ها را رتبه بندی می کنند. اگر تجارت شما به کسانی که از یک شرکت بهداشت و سلامتی قدیمی هستند نیاز دارد ، می تواند شما را هدف قرار دهد. به محض اینکه بتوانید معیارهای خاص خود را کاهش دهید ، جدیدترین نتایج در اختیار شماست و همه آنها در دسترس هستند ، ممکن است معدن طلای خود را پیدا کرده باشید.

این به شما کمک می کند تا به شما ایده بدهد که برای آنچه می خواهید از اینجا بروید. یک جستجوی ساده قیمت انجام دهید و به اولین جستجویی که می بینید نپردازید. همه ما مشتاق ساختن تجارت خود هستیم اما هوشمندانه بودن در این زمینه در طولانی مدت اهمیت بیشتری دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا