دنیای وب

مرور بین المللی Joylife – آیا تبلیغات مدرن است یا ایجاد سلامتی و ثروت؟

مرور بین المللی Joy Life – تبلیغات بهداشت و ثروت یا آینده بازاریابی شبکه ای؟

Joylife International ، چه اسمی است. نامی مانند “Joylife International” تصویری قدرتمند در ذهن مردم ایجاد می کند. هنگام خواندن این بررسی Joylife International ، درک صحیحی از فرصت شغلی Joy Life International (Joylife USA) را خواهید دید و خواهید دید که آیا این کار به همان خوبی که آنها می گویند یا همه اعتیاد به مواد مخدره است.

همانطور که از نامش پیداست اولین مورد زندگی فرح خواهد بود. بسیاری از مردم این را با احساسی خوب که محصولات به وجود می آورند و یک طرح جبران سودآور مرتبط می دانند.

روش دوم مردم برای دیدن نام Joylife International نامی است که برای باور کردنش خیلی جالب است. افراد منفی و خوش بین می گویند: “چه نوع نامی Joylife است ، به نظر کلاهبرداری می رسد.”

آیا Joylife International کلاهبرداری است؟

مانند تمام شرکت های موفق بازاریابی شبکه ای ، Joy Life USA کلاهبرداری نیست ، اما در مرحله رشد خود است. اگر کلاهبرداری باشد ، توسط FTC بسته می شود. در چین و فیلیپین ، Joylife International با 150 میلیون فروش در سال اول ، سریعترین رشد در صنعت بازاریابی شبکه ای در تاریخ را نشان داد. از چند سال پیش که افتتاح آن در هنگ کنگ انجام شد ، Joylife فروش چشمگیری از 20 میلیون دلار در ماه داشته است. 90٪ شرکتهای بازاریابی شبکه ای طی دو سال اول شکست می خورند. این واقعیت که Joylife به رشد و گسترش خود ادامه می دهد ، نشان می دهد که از اکثر شرکت ها جدا شده است.

Joylife USA- یک حقیقت ترسناک در مورد این فرصت

Joylife USA در نیمه اول سال 2011 به شدت در معرض ضربه قرار گرفت. مدل کسب و کار Joylife شیوه های بسیار متفاوتی نسبت به اکثر شرکت ها دارد. در حالی که اکثر شرکت ها مردم را به دیوار می اندازند تا ببینند چه کسی چسبیده است ، Joylife یکی یکی با همه کار می کند تا به آنها کمک کند حرکتشان را ادامه دهند.

شما ممکن است از پیوستن به این فرصت هیجان زده شده باشید و بفهمید که به محض ورود به گرگ ها مانده اید. پس از تماس مکرر با شما ، از شما خواسته می شود که کتاب دیگری را بخوانید و “کار انجام شده” را بخوانید. در همین حال ، اکثریت افراد در این شرکت ها مبالغ زیادی را صرف اتومبیل خود می کنند و هرگز از مشاغل خود مراقبت نمی کنند.

گرانت پیس ، جف براکن و رهبران هنگ کنگ آرزو دارند که تمامیت شرکت را به هر قیمتی حفظ کنند. اگر شنیدید کسی می گوید “شما ممکن است واجد شرایط باشید” برای پیوستن به Joylife به دلیل واقعی بودن آن است. ساختار این شرکت بسیار سالم است. آنها نمی خواهند چند سیب فاسد آن را خراب کنند. به همین دلیل ، مصاحبه با افراد واجد شرایط برای پیوستن به تجارت شما انجام می شود. روند حمایت مالی یک جلسه شسته و رفته است و نمایش پر زرق و برق نیست. ماهیت این صنعت ثروتمند شدن در کنار هم است. اگر حامی مالی و شخصی که به دنبال فرصتی می گشتند نقاط مشترکی داشتند و هر دو نوری را به سمت همکاری با یکدیگر می دیدند. اگر افراد واجد شرایط زیادی وجود نداشته باشند که بخواهند برای موفقیت خود تلاش کنند.

موفقیت در Joylife با طرح جبران خسارت افزایش می یابد که تقریباً شبیه هیچ شرکت دیگری در صنعت نیست. در حالی که اکثر شرکت ها قبل از اینکه برنامه شرکتی ارزش آن را داشته باشد باید عمیق شوند ، Joylife حتی در پایین ترین سطح نیز کمیسیون سخاوتمندانه می پردازد. بعداً به جزئیات برنامه غرامت خواهیم پرداخت.

قبل از پیوستن به Joylife International یا هر شرکتی ، تحقیق خود را انجام دهید. هرگز از آنچه شخص دیگری توصیه می کند دور نشوید. بفهمید که به چه چیزی علاقه دارید و یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا