دنیای وب

مرور روز کارگر قاتل

شهرت Day Job Killer توسط Chris of Affiliate Project X شروع جهانی خود را در 6 فوریه 2007 در ساعت 3 بعد از ظهر EST آغاز می کند. Day Job Killer از این جهت منحصر به فرد است که برای کمک به بازاریاب های وابسته جهت کسب درآمد بیشتر به صورت آنلاین ، روشی ساده را در پیش می گیرد.

با مجموعه ای خاص از شرایط ، من توانستم یک نسخه تجدید نظر شده در کتابچه راهنما را بدست آورم. این دست کم سه بار روی دست نوشته ها ریخته شده و واقعاً در گوشت آنچه که دائه جوب قاتل در آن بود ، حفر شده است.

برای داشتن یک سابقه سریع در مورد Day Job Killer ، ابتدا باید در مورد Chris و اولین محصولات او اطلاعاتی کسب کنید. دو دوره اول Affiliate Project X و AdWords Miracle نامگذاری شده اند. از بسیاری جهات ، این نسخه جدید (Day Job Killer) همان جا می رود که APX متوقف شده است.

با این حال ، یک تفاوت بزرگ بین این دو وجود دارد. برای درک کامل و کاملی از Day Job Killer نیازی به خواندن دو دوره دیگر نیست. این دوره برخی از روشهای قدیمی را که قبلاً آموزش داده شده استفاده می کند و آنها را با سرعت بالا به زمین می کشد.

در اینجا فقط دو چیز است که در Day Job Killer خواهید آموخت:

Direct Connect X in the Daily Action Killer –

دیگر صفحات فرود ، صفحات فشرده یا سیلی زدن Google وجود ندارد. این روش نشان می دهد که چگونه کمپین AdWords خود را مستقیماً با یک پیوند وابسته پیوند دهید. این روش مدرسه قدیمی را که در Google Cash محبوب شده است بازمی گرداند.

اهریمنی یا نحوه سرقت معلم با استفاده از قاتل کار در روز –

این روش این نوید را می دهد که مردم در زمینه مربوطه خود خریدهای زیادی خواهند کرد و این درست است. شما یک دسته از محصولات مختلف را در یک رده انتخاب می کنید و به طور مداوم آن محصولات را به همان افراد می فروشید.

این یک واقعیت ناشناخته است که شخصی که به احتمال زیاد چیزی را خریداری می کند همان شخصی است که تازه چیزی را خریداری کرده است. با استفاده از جزئیات موجود در Day Job Killer ، این فناوری به راحتی ارزش پذیرش را دارد.

به طور کلی ، به Day Job Killer 4.5 ستاره می دهم. این به شما روش های گام به گام دقیقی را می دهد که باید از آنها پیروی کنید تا اطمینان حاصل کنید موفقیت به مراتب افزایش یافته است. من 5 ستاره به آن ندادم زیرا برخی از فناوری ها بسیار کثیف است و ممکن است برخی از دوستان خود را از دست بدهید. اما آنها کار می کنند ، :-)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا