دنیای وب

مرور سریع تاکتیک های نقدی

Rapid Cash Tactics در 18 ژانویه 2011 راه اندازی شد و یک ابزار بازاریابی آنلاین مبتدی است. این برنامه توسط اشلی گوف طراحی شده است که خودش یک بازاریاب اینترنتی موفق انگلیس است. ایده اصلی این است که به شما ابزاری را می دهد تا بتوانید از طریق اینترنت پول بدست آورید.

این دوره شامل واحدهای راه اندازی سریع با لیست های چک دقیق ، 7 پرونده صوتی ، نمودارهای ویژه و 30 فیلم در مورد چگونگی دستیابی به بازار طاقچه است. قیمت دوره 37 دلار است ، اگرچه اگر سعی کنید از صفحه فروش دور شوید ، به طور مرتب 10 دلار از قیمت خرده فروشی دریافت می کنید و اکنون آن را به 27 دلار می رسانید.

با وجود تمام محصولات دیجیتال ، می توان گفت اگر یک دوره کلاهبرداری 60 روزه “غیرآموزش” کامل داشته باشد ، می توانید بگویید که آیا این دوره کلاهبرداری است یا نه فقط با نگاهی به نرخ بازده پول. در این حالت ، نرخ بازپرداخت تنها 1.91٪ است که باعث می شود این خرید خوب به نظر برسد و از این رو یک برنامه قانونی است. هنگام خرید تاکتیک های Rapid Cash ، تعدادی از فروش نیز وجود دارد که می توانید خریداری کنید که گفته می شود روش های پیشرفته تری است. همچنین یک برنامه وابسته نیز وجود دارد که همراه با دوره کار می کند. بنابراین فرصتی برای ارتقاء آن نیز وجود دارد.

به طور کلی ، شما می توانید مقدار زیادی برای پول خود بدست آورید و اطلاعات زیادی برای گرفتن اطلاعات وجود دارد به خصوص اگر تازه وارد دنیای بازاریابی اینترنتی باشید. با این حال ، Rapid Cash Tactics اصول اولیه مانند کلید واژه های دم بلند ، نحوه یافتن یک کلمه کلیدی و نحوه تبلیغ یک محصول را در بر نمی گیرد.

اگر کمی پیشرفته‌تر از این هستید ، ممکن است احساس کنید که چیزی را که قبلاً نمی دانید به شما یاد نمی دهد. در پایان روز ، پرداخت 27 دلار برای چیزی که ممکن است شروع خوبی در حرفه شما باشد ، کافی نیست. اما مانند هر چیز ، کار سخت ، فداکاری و دانستن چگونگی ایجاد مبالغ خطرناک زندگی که باعث تغییر پول در مورد اشلی گف می شود ، بسیار سخت است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا