دنیای وب

مرور شخص ثالث شخص ثالث – فقط یک مزیت دیگر برای سلامتی و سلامتی است؟

اگر به دنبال فرصتی برای MLM Nussentials هستید ، در اینجا برخی از اطلاعات مفید ارائه می شود. Nussentials یک شرکت MLM واقعی است ، به این معنی که نوعی طرح هرمی یا کلاهبرداری دیگری نیست. رئیس جمهور فیل میمس است. آقای میمس با داشتن سازمانهایی با صدها هزار نفر ، در زمینه بازاریابی شبکه ای تجربه گسترده ای دارد. اگر اشتیاق شما سلامتی و سلامتی است ، Nussentials چیزی فراتر از MLM برای سلامتی و سلامتی است. ارزش یک نگاه جدی را دارد.

هنوز هم یک شرکت نسبتاً جدید است. این در سال 2006 در تگزاس آغاز شد. اگر در صنعت بهداشت و سلامتی هستید ، به اعتبار پزشکی نیاز دارید. مهم این اعتبار. هیئت مشاوره پزشکی دارای برخی از مدارک جدی است که در وب سایت به تفصیل آورده شده است. این تجربه بالینی یک ابزار عالی بازاریابی برای Nussentials است. نمی توانید بگویید که محصولات شما فقط سالم هستند. باید بتوانید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید.

Nussentials طیف گسترده ای از محصولات را بر اساس سبوس کاملا طبیعی برنج ارائه می دهد. سبوس برنج لایه دانه های زیر پوسته است. بیشتر برنج هایی که می خوریم حاوی سبوس نیست. 60٪ مواد مغذی موجود در برنج در سبوس یافت می شود. اگر برنج قهوه ای خورده اید ، تشخیص آن از برنج سفید آسان است. قهوه ای روشن است و طعم آن آجیل است. او همچنین در حال جویدن است. در فرآوری برنج سفید ، سبوس به خوراک دام و سایر محصولات تبدیل می شود. مقدار زیادی از تغذیه طبیعی برای اهداف دیگر استفاده می شود. آنتی اکسیدان ها ، اسیدهای چرب ضروری ، ویتامین B و ویتامین E به همراه توکوترینوها و توکوفرول ها ، مقدار زیادی بیشتری در این روش درمانی از بین می رود. Nussentials آنها را در محصولات خود در دسترس قرار می دهد.

خط تولید آنها یک سری معمول ویتامین ها و مواد معدنی نیست. با استفاده از Nussentials ، همه چیز بر اساس سبوس طبیعی برنج است. این می تواند یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد باشد و چیزی است که اکثر شرکت های MLM از آن بی بهره اند. خط تولید شامل یک محصول انرژی زا به نام Alert است! یک تقویت کننده قلب و عروق به نام Cardio! و یک محصول کنترل کننده وزن به نام Less! ، به علاوه مکمل های پوستی ، قهوه سالم ، نوشیدنی انار و غیره. به نظر می رسد خط تولید از کیفیت بالایی برخوردار است و وب سایت آنها علمی را درباره محصولات تأیید شده توسط اشخاص ثالث نشان می دهد.

چندین منبع درآمد با Nussentials وجود دارد. درآمد اضافی تأمین می شود ، دسته اصلی دیگر درآمد باقیمانده است. طرح غرامت ، تغییر ماتریس اجباری است. این 3×8 است. این بدان معنی است که فقط 3 اسلات مستقیم در زیر توزیع کننده در سطح اول موجود است. هر کس دیگری که ثبت نام می کنید باید به یکی از سازمان های این سه نفر مراجعه کند. این در برنامه شرکت های geekspeak MLM “سرریز” نامیده می شود. به دلیل این گسترش غیرمستقیم ، در واقع می توانید از توزیع كننده هایی كه مردم بالاتر از شما در زیر قرار می دهند درآمد کسب كنید. این چیز خوبیه. 8 در 3×8 یعنی ماتریس به 8 سطح کاهش می یابد. همانند بسیاری از برنامه های شرکت MLM ، نرخ کارمزد بیشتر به چند سطح کاهش می یابد. با استفاده از Nussentials ، بالاترین نرخ کارمزد را در سطح 4 و 5 به دست خواهید آورد. اگر این مانع شما می شود ، احتمالاً نمی خواهید در یک شرکت بازاریابی شبکه باشید. افرادی که درآمد بالایی دارند ، موسساتی بسیار عمیق تر از 4 یا 5 سطح دارند.

برای کسی که به دنبال هدیه های سلامتی و سلامتی است ، همه اینها باید خوب به نظر برسد. اما این کافی نیست. یک شرکت قوی و معتبر بسیار مهم است ، اما شما به موارد بیشتری نیاز خواهید داشت. میزان موفقیت شما به توانایی شما در جذب نمایندگان جدید به خود و تجارت شما بستگی دارد. وقتی دوستان و خانواده کمبود دارند ، چگونه قصد تولید سرنخ را دارید؟ به این سوال به درستی پاسخ دهید و در راه خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا