دنیای وب

مرور فرمول ثروت ClickBank – یک محصول غنی دیگر؟

فرمول ثروت ClickBank یکی دیگر از محصولات ایده آل بازاریابی اینترنتی نیست که وعده می دهد شما را در طول شب ثروتمند کنید. این یک محصول آموزشی مبتنی بر فیلم است که گام به گام نحوه کسب درآمد آنلاین با تبلیغ یا فروش محصولات اطلاعاتی از ClickBank را به شما آموزش می دهد و به شما نشان می دهد.

برای کسانی که نمی دانند ، ClickBank یک شبکه یا دایرکتوری مگا با بیش از 12000 محصول است. بیشتر آنها محصولاتی مبتنی بر اطلاعات هستند. در این نوشتار ، CB بیش از 1.5 میلیارد دلار کمیسیون به وابستگان خود در سراسر جهان پرداخت کرده است. این یک فرصت عالی برای کسانی که می خواهند پول اضافی کسب کنند فراهم می کند.

با این حال ، کسب درآمد آنلاین از انجام آن آسانتر است! افراد زیادی را می شناسم که بدبختانه تلاش کردند و شکست خوردند. احتمالاً شنیده اید که مردم می گویند … برای موفقیت آنلاین ، باید سخت تلاش کنید. خوب ، کار کردن به تنهایی کافی نیست! می توانید روزانه 12 ساعت کار کنید و هنوز کار نمی کند.

آنچه می خواهم بگویم این است که شما به کار هوشمندانه نیاز دارید – این بدان معنی است که شما به یک فرمول یا یک برنامه تجاری نیاز دارید! بدون این ، شما به جایی نخواهید رسید و همیشه با یک معبر جاده برخورد خواهید کرد.

به همین دلیل شما نیاز به یک دوره مانند فرمول ثروت ClickBank دارید. Anik Singal و Saj P (خالق این دوره) بازاریابان آنلاین شناخته شده و باتجربه هستند. آنها این دوره (بیش از 7 ساعت درس ویدیو) را گردآوری کرده اند تا بتوانند مراحل دقیقی را که برای رسیدن به موفقیت آنلاین کسب می کنید دنبال کنید.

اگرچه این دوره به طور عمده در تبلیغ محصولات ClickBank به عنوان یک شرکت فرعی متمرکز است. نویسندگان همچنین بازاریابی CPA را در جزئیات در واحدهای بعدی به تفصیل پوشش می دهند. برای کسانی که آشنا نیستند ، CPA به معنی هزینه برای هر اقدام است. این مدل تجاری بسیار شبیه به بازاریابی وابسته است اما در CPA نیازی به فروش کمیسیون نیست.

در CPA ، تا زمانی که بتوانید شخصی را برای انجام یک کار خاص (مانند پر کردن فرم) ، دریافت کنید. به همین دلیل است که آن را به عنوان “هزینه هر عمل” و نه “پرداخت برای فروش” مانند بازاریابی کمیسیون می نامند.

Anik Singal و Saj P تجربه گسترده بازاریابی CPA را دارند. روش ها و تکنیک هایی که در این دوره تدریس کرده اند در سنگرها آزمایش و آزمایش شده اند. بنابراین ، آنها چیزهایی را که قبلاً از آنها استفاده نکرده اند ، پرتاب نمی کنند.

چگونه می توانید از دوره فرمول ثروت ClickBank بهره مند شوید؟

خوب ، برای یکی از شما ، BLUEPRINT را آزمایش کرده و آزمایش کرده اید که آزمایش و آزمایش شده است. آنچه شما باید انجام دهید این است که شواهد را دنبال کنید. برخی از روشهای آموخته شده بسیار ساده هستند اما بسیار خوب کار می کنند! چرا این مجموعه را هنگام انجام روشهای ساده امتحان می کنید؟

خواهید فهمید که بسیاری از کارشناسان اینترنت در حال حاضر سعی در پیچیده کردن مسائل دارند. در این دوره شما بر روی آنچه انجام می دهید تمرکز می کنید ، نه آنچه به نظر خوب می رسد. بنابراین ، اگر به دنبال چیزی هستید که کار کند ، مطمئناً از این دوره بهره خواهید برد.

نکته دیگری که می خواهم به آن اشاره کنم این است که فرمول ثروت ClickBank نیز یک دوره بسیار مبتدی است. اگر تازه وارد بازاریابی آنلاین شوید ، می توانید دروس را نیز دنبال کنید زیرا نویسندگان همچنین ماژول هایی را در اختیار شما قرار می دهند که اصول اولیه را به شما آموزش می دهند و شما را سریع می کنند.

من جزئیات مربوط به مباحث دوره وبلاگ خود را ارائه داده ام ، اگر می خواهید جزئیات را بدانید به وبلاگ من مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا