دنیای وب

مزایای اصلی تجارت در بازارهای چند زبانه

این عصر و عصر شاهد ظهور نوع جدیدی از مشاغل کوچک ، شرکت های چند ملیتی کوچک بوده است. اینترنت و جهانی شدن فرصت های زیادی را برای مشاغل محلی فراهم کرده است تا بتوانند دامنه خود را برای پوشش یک منطقه جغرافیایی گسترده تر گسترش دهند. جهانی شدن دیگر تنها قلمرو “بزرگسالان” نیست. با این حال ، مشکلی پیش روی همه شرکت هایی است که به مرحله جهانی نگاه می کنند – مانع زبان.

نقش زبان در گسترش دامنه جغرافیایی

به عنوان مثال ، در خارج از مرزهای ایالات متحده ، با دو زبان اصلی دیگر روبرو می شود ، فرانسه (در کانادا) و اسپانیایی (در آمریکای مرکزی و جنوبی). رسیدن از نظر جغرافیایی به این کشورها از نظر لجستیکی بسیار امکان پذیر است. اما بزرگ است ، اما ارتباط زبانی کاملاً موضوع دیگری است.

ممکن است افرادی داشته باشید که از قبل به زبان فرانسه یا اسپانیایی صحبت می کنند. با این وجود ، این افراد احتمالاً بومی آمریکایی با ذهنیت آمریکایی باقی می مانند که نشان دهنده “معنی” آمریکایی در پشت استفاده آنها از این زبانها است. این تفاوت در “معنی” که اساس استفاده است ، می تواند باعث سوication ارتباط مضر شود که منجر به سوerstand تفاهم شود. نتیجه این است که به جای باز کردن در ، آن را قفل می کنید.

از طرف دیگر ، ارتباطات مناسب فرهنگی پیام کاملاً فرعی دیگری را ارسال می کند. این به مشتری بالقوه شما می گوید که شما به اندازه کافی مراقبت می کنید تا مشکل را برطرف کنید. این مقاله می گوید شما به اندازه کافی اهمیت می دهید که مایل به صرف منابع هستید تا زمانی که به طور واضح درک شوید. شما می گویید می خواهید در یک جلسه ذهن با آنها ، نه فقط خودتان ، با آنها صحبت کنید.

شکستن سد زبان یک شبه نیست

پیام شما با یک ترجمه ساده و مستقیم نمی تواند “یک شبه” منتقل شود. این فرایندی است که باید با هر فرهنگ محلی و زبان یا گویش محلی که به تجارت شما اشاره دارد تکرار شود.

یا کسی را استخدام می کنید که هم فرهنگ شما و هم فرهنگ هدف شما را از دید یک شهروند می داند ، یا می توانید یک شخص خبره شخص ثالث در این زمینه مانند ارتباطات چند زبانه را تأیید کنید. گام بعدی طراحی مارک ، پیام و تصویر شرکت شما به گونه ای است که به طور دقیق به فرهنگ و زبان محلی “ترجمه” شود. این بدان معنی است که ممکن است کلمات و تصاویر متفاوت به نظر برسند ، اما ماهیت و هدف آینه شما در زبان و فرهنگ خود شما هستند.

یک مقطع مهم دیگر فرا می رسد ، پرسنل اصلی باید در مورد اصطلاحات زبان مقصد و فرهنگ محلی مورد استفاده آموزش ببینند. همچنین باید به این دانش اجازه داده شود تا به تدریج در برنامه کل سازمان شما فرو رود. اگر از قبل زیرساخت یا م infrastructureسسه وابسته ای در بازار هدف خود دارید ، باید این روند را منعکس کند اما فرهنگ و زبان خود را به عنوان موضوع دوره کارآموزی بیان کنید.

زبان عامل اصلی تمایز است

عبور از مرزهای آمریکا هرگز امكان پذیرتر نبوده است. با این حال ، گسترش دامنه جغرافیایی شما به طور موثر به معنای رفع موانع زبان نیز است. این یک سرمایه گذاری بزرگ و بلند مدت است که مشارکت همه افراد در سازمان شما را به همراه دارد ، خصوصاً افراد اصلی و بقیه تا حدی که لازم می دانید یا بقیه. در نهایت شما را از رقبای خود متمایز می کند. فقط همه چیزهای کوچک دیگری را که ارتباط روشن با او به همراه دارد ، تصور کنید.

به عنوان بازاریابان در دنیای دیجیتال که به دنبال دستیابی به یک بازار جهانی هستند ، حقیقت این است که بخش بزرگی از مخاطبان بین المللی شما انگلیسی صحبت نمی کنند و بسیاری از کسانی که صحبت می کنند هنوز به دنبال محتوای انگلیسی بلکه به زبان مادری خود نیستند. . ارائه محتوای شما به زبان های هدف ، به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی بین المللی شما ، به مواردی بیشتر از ایجاد ترافیک بین المللی بیشتر تبدیل خواهد شد: همچنین به توسعه روابط نزدیک و جذاب با مشتریان خود و دستیابی به نتایج مستقیم بیشتر تجاری کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا