دنیای وب

مزایای تجارت از Advergaming

تحقیقات نشان می دهد که 42٪ از گیمرها هر هفته یک ساعت یا بیشتر به صورت آنلاین بازی می کنند. 50٪ افرادی که بازی های تبلیغاتی انجام می دهند به مدت 25 دقیقه این کار را انجام می دهند. و 90٪ از افرادی که چالش های advergame را از شخصی که می شناسند دریافت می کنند ، نه تنها advergame بازی می کنند ، بلکه با نمرات خود به شخصی که برای آنها چالش ارسال کرده پاسخ خواهند داد.

بنابراین وقتی این آمار از منظر کسب و کار استفاده می شود به چه معناست؟

برای مبتدیان ، درآمد بیشتر ، دید تجاری بیشتر و بازگشت سرمایه بسیار مثبت. Advergames بازی های تعاملی هستند که شرکت می تواند در وب سایت خود برای بازدید کنندگان قرار دهد. advergame شرکت می تواند شامل رنگها ، آرم ها ، محصولات و پیام های تبلیغاتی شرکت باشد. بازی های تبلیغاتی ، که یک نوع سرگرمی کوچک ، تعاملی و نصب آسان هستند ، می توانند در هر نقطه از وب سایت قرار بگیرند و به صورت رایگان ارائه شوند یا برای بازی ماهانه هزینه دریافت می کنند.

قبل از نفوذ آنها به اینترنت ، بازی های تبلیغاتی معمولاً بر روی دیسک های فلاپی توزیع می شدند. اما هدف آنها مانند همتایان مدرن آنها بود. ارائه مشوق های تبلیغاتی با هدف دریافت پاسخ از سوی مصرف کنندگان و افزایش آگاهی مصرف کننده.

Advergames معمولاً توسط شرکتهایی تفویض می شود که می خواهند موارد بیشتری را به حضور آنلاین خود اضافه کنند. کمپانی سازنده بازی برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود بازی را توسعه و سفارشی می کند. Advergames تقریباً در همه ژانرها وجود دارد ، از کلاسیک های بازسازی شده گرفته تا بازی های حافظه. با این حال ، اگر شرکتی آن را درخواست کند ، معمولاً می توان یک تجربه بازی بی نظیر ماجراجویی را ایجاد کرد.

اگر تجارت شما یک مکان ناهار خوری است ، می توانید یک بازی ماجراجویی درست ایجاد کنید و شبیه آن باشید. برای مثال فرض کنید سازمان شما یک اتاق بازی دارد. اگر تصمیم به ایجاد یک بازی استخر دارید ، ممکن است رنگ و نشان سازمان شما روی نمد میز استخر ظاهر شود. به همین ترتیب ، اگر adartgame دارت را انتخاب کنید ، ممکن است آرم و رنگ شما در سفرهای دارت و / یا صفحه دارت نشان داده شود.

Advergames می تواند گیم پلی مداوم را ارائه دهد یا به بازیکنان اجازه دهد بین بازی ها استراحت کنند. در طول تعطیلات فرصتی مناسب برای آگاهی دادن به بازیکنان در مورد پیشنهادات روزانه یا محصولاتی است که قصد دارید در آینده نزدیک ارائه دهید.

Advergaming به شرکت ها روشی منحصر به فرد و قدرتمند برای تعامل با بازدیدکنندگان در اولین یادداشت ، اما در چندین سطح ارائه می دهد. بازیکنان به مدت طولانی در معرض مارک یا علت شرکت شما قرار می گیرند که ممکن است در آینده منجر به خرید از شما شود. و اگر advergame شما خلاقیت خاصی دارد ، بازدیدکنندگان به احتمال زیاد در مورد آن به دوستان خود می گویند. این به عنوان تبلیغات دهان به دهان یا تبلیغات ویروسی نیز شناخته می شود.

در بسیاری از بازی های تبلیغاتی همچنین گزینه ای برای ردیابی تجربه بازی هر بازدید کننده وجود دارد. این می تواند اطلاعات مفصلی را در اختیار شرکت قرار دهد که می تواند برای تنظیم دقیق گیم پلی بازی برای قرار گرفتن در معرض و تأثیر بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

با مزایای بسیار ، advergames می تواند تقریباً برای هر محصول یا خدمات یک مارک تجاری استثنایی ایجاد کند. و با پیش بینی درآمد advergame در سه سال آینده ، هرگز زمان بهتری برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه استفاده از تجارت خود نبوده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا