دنیای وب

مزایای تجارت الکترونیکی ممکن است مورد پسند شما باشد

مزایای تجارت الکترونیکی فقط مربوط به اقتصاد گسترده یا “جامعه به طور کلی” نیست – آنها واقعاً جالب هستند مزایای شخصی بسیاری از مردم عادی با خوشبختی می توانند کشف کنند که اینترنت شاید بزرگترین “فرصت طلایی” در جهان توسعه یافته باشد.

تجارت الکترونیکی ، همانطور که شامل این افراد می شود ، مجموعه ای از فعالیتهای خاص و ساده است که تقریباً هرکسی می تواند برای تولید افزایش ورودی پول – از آسایش خانه خود ، یا بعد از مدتی قلعه خود ، در صورت ترجیح ، انجام دهد! تجارت الکترونیکی یک بستر بسیار مناسب ، بدون وقت و با صرفه اقتصادی برای این افراد فراهم می کند تا بتوانند با آنها همکاری کنند. کمی یاد بگیرید وقت خود را صرف تهیه برخی موارد کنید. این و آن را اصلاح کنید – سپس بقیه را رها کنید دستگاه؛ این حرفه ای است که برای چیزی که بسیاری از ما فاقد آن هستیم – وقت می گذارد – زندگی

اگر شما متعلق به 85٪ افرادی باشید که (طبق مجله ای که اخیراً خوانده ام) کارهایی را که می کنند “فقط برای پول” انجام می دهند ، به خصوص توصیه می کنم مطالعه کنید. اگر پیشنهادات خود را در انتهای این مقاله دنبال کنید ، می توانید اطلاعاتی را که می توانید پیدا کنید پایان این موقعیت. شکاک؟ فقط برای ثبت نام ، می توانم آن را به وضوح بیان کنم:

یکی از مزایایی که تجارت الکترونیک می تواند به شما بدهد ترک کار روزانه خود است!

حتی اگر از نحوه زندگی و کار نسبتاً راضی باشید – آیا این نشان دهنده همه چیزهایی است که ممکن است برای زندگی خود بخواهید؟ به عنوان مثال ، آیا شما در حال حاضر چند برابر پول و وقت آزاد خود اعتراض می کنید – فقط سه برابر برای مبتدیان؟ تجارت الکترونیکی این کار را می کند بیشتر ممکن است.

برخی از اسطوره ها را برطرف کنید: تمام تجارت الکترونیکی توسط بزرگسالان “دوخته” نیست. روشهای موفقیت آمیز در بازاریابی اینترنتی اسرار حسادت برخی از حماقتهای شیطانی حریص نیست – برعکس: برخی از مردم اکنون موفقیت خود را به اشتراک می گذارند به شدت. از کجا می دانم؟ – زیرا آنها آن را با آنها به اشتراک می گذارند من، و اگر علاقه دارید ، آنها همچنین آن را با شما به اشتراک می گذارند.

اگر قبلاً پایه و اساس خوبی برای بازاریابی اینترنتی و نحوه عملکرد آن دارید ، ممکن است ترجیح دهید به “مزایای دیگری که تجارت الکترونیکی ارائه می دهد” در زیر بروید. در غیر این صورت ، بخوانید.

در حالی که اصطلاح اصطلاح تجارت الکترونیکی به معنی است همه چيز با توجه به خرید و فروش آنلاین ، بگذارید تمرکز خود را به اصطلاح “بازاریابی اینترنتی” که همان فعالیت فروش محصول در اینترنت است ، تبدیل کنیم. اگرچه این مقاله فقط می تواند موضوع را برای یک دوره کوتاه پوشش دهد ، اما به هر حال کاملاً ساده است ، بنابراین موارد زیر ایده خوبی را برای شما ارائه می دهد.

بازاریابی اینترنتی چگونه کار می کند

شما آن را آنلاین دارید بازرگانان (افرادی که چیزی برای فروش دارند) و بازاریابان (افرادی که به نمایندگی از بازرگانان برای ایجاد فروش کار می کنند).

بازرگانان می خواهند تا حد امکان از بازاریاب های باکیفیت برخوردار باشند تا محصولات خود را مورد توجه افرادی که به صورت آنلاین جستجو می کنند ، جلب کنند ، بنابراین آنچه را “برنامه های وابسته” نامیده می شوند ، ایجاد می کنند. بازاریابان به این برنامه ها می پیوندند و “وابسته” بازرگان می شوند.

این شرکت های وابسته به سادگی مردم را به صورت آنلاین با محصولات بازرگان متصل می کنند. وقتی یک فروش اتفاق می افتد ، شرکت وابسته خصوصی که خریدار را به بازرگان هدایت می کند ، بصورت الکترونیکی تعیین و پرداخت می کند (درصد بسیار بالایی) از آن فروش. در بعضی موارد ، دوباره به شریک زندگی پرداخت می شود هر زمان خود خریدار برمی گردد تا خرید دیگری انجام دهد. بازرگانان و شرکت های وابسته به آنها با انجام بسیاری از افراد به صورت آنلاین جستجو می کنند ، و غالباً می توانند مبالغ هنگفتی را بدست آورند.

زمینه های اصلی بازاریابی اینترنتی

شرکتهای تابعه چگونه مخاطبان جستجو را به بازرگانان هدایت می کنند؟ هنگامی که افراد کلمات را در موتور جستجو تایپ می کنند ، نتایج مرتبط ظاهر می شود و جستجوگر معمولاً در بین مهمترین نتایج کلیک می کند. بازرگانان و شرکتهای تابعه آنها از فن آوری های مختلفی برای بدست آوردن تبلیغات محصول (یا مقالات مرتبط با این محصولات ، مانند بررسی ها یا مقالات) ، در حد امکان در صدر نتایج جستجو استفاده می کنند.

این روش ها ، که برای “فهم یا استفاده” شبیه به “علم موشک” نیستند ، در چند دسته قرار می گیرند: تبلیغات با هر کلیک ، بازاریابی مقاله ، بازاریابی انجمن و وب سایت و وبلاگ نویسی ، که هر دو از چیزی به نام SEO (یا “بهینه سازی موتور جستجو”) استفاده می کنند. به زبان انگلیسی ، این به سادگی به معنای “کارهایی است که برای افزایش سایت یا وبلاگ خود در نتایج جستجو می کنید.”)

عظیم فروش پیوسته همچنین با پیوند دادن مخاطبان به محصولات از طریق فرم های قانونی (آزادانه فعال کردن) بازاریابی ایمیل حاصل می شود. به شرط داشتن منبع اطلاعاتی مطمئن ، بسیاری از این فناوری ها می توانند خیلی سریع سودآوری شوند.

مزایای دیگر تجارت الکترونیکی را فراهم می کند

برای شرکتهای تابعه: کمیسیون های سخاوتمندانه ، کمیسیون های مکرر. انتخاب عظیمی از محصولات برای تبلیغ؛ هزینه های سربار در بسیاری از مناطق کم یا خیر است. دسترسی به ترافیک باورنکردنی خریدار. انباشت درآمد منفعل کنترل ساعت کار و غیره و غیره

برای معامله گران: تبلیغات عظیم می رسد. احتمالاً فقط هزاران کمیسیون فروش وابسته. حرکت خرید باورنکردنی؛ بسیاری از اشکال رسانه های الکترونیکی برای تبلیغ محصول؛ بسیاری از سیستم های الکترونیکی رایگان برای استفاده. امکانات معاملات الکترونیکی ، دسترسی سریع و اطلاعات. همه چیز به صورت خودکار است – منو ادامه می یابد …

از نظر اقتصادی ، تجارت الکترونیکی فعالیتهای تجاری را “فیزیکی خالص” می گذارد برای مردن!

بنابراین ، این بسیار جالب به نظر می رسد. بعداً چه خواهید کرد؟

چیزی که باید از آن آگاه باشید ، خواه صاحب مشاغل بالقوه یا بازاریاب وابسته باشید ، این است که خطر اصلی پیام رسانی آنلاین IM جدید در عدم توانایی تمایز میان نامه های ناخواسته یا هرزنامه از اطلاعات جامد نهفته است که باعث می شود آنها بتوانند سریعاً اقدام به ساخت پاداش کنند.

برای مشاهده و در نظر گرفتن یک فرصت جالب و بالقوه قوی برای کسب درآمد به عنوان بسیاری از “کار” قبلاً از طرف شما انجام شده است ، به لینک زیر مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا