دنیای وب

مزایای تجزیه و تحلیل وب سایت برای کمپین SEO شما

هر مشاغل تا حدودی با شرکت های سئو ارتباط دارد. خواه خرید یا استخدام شرکتی برای افزایش رتبه بندی جستجو و قابلیت استفاده از وب سایت باشید.

بسیاری از خدمات جستجوگرها مشاوره رایگان ارائه می دهند ، اما تجزیه و تحلیل سایت نوع دیگری از خدمات است که شامل تحقیق عمیق در مورد استراتژی ، موفقیت ها و موانع شما می شود.

مزایای تجزیه و تحلیل عمیق سایت

1. سئوی نظر دوم

ما نظرات دوم را دوست داریم زیرا گاهی اوقات ، یک متخصص تنها کافی نیست. ناگفته نماند که بین شرکتهای خوب سئو ، شرکتهای بد و خدمات کاملاً غیراخلاقی فاصله زیادی وجود دارد.

تجزیه و تحلیل سایت نگاهی به آنچه شرکت SEO شما در حال کار است می اندازد و به شما اطلاع می دهد که آنها در کجا ارزش خود را اثبات می کنند ، و مناطقی که شما به عنوان مشتری باید از آنها بپرسید یا از آنها بپرسید.

این کار برای استخدام یک شرکت دیگر ، یا پرس و جو ، فقط برای اینکه نیروی فروش آنها پس از مشاوره اولیه در شما باشد ، مفید است!

2. بهبود استراتژی در بودجه

اگر شما فردی هستید که خودتان از وب سایت استفاده می کنید (خودتان این کار را انجام دهید) ، تجزیه و تحلیل عمیق ما به شما می گوید که کدام یک از استراتژی ها برای کسب و کار شما بهتر است. به این ترتیب ، اگر در تجارت شما از یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک سود بیشتری می برد ، وقت خود را در شبکه های اجتماعی تلف نمی کنید.

با کشف نقاط قوت و محدودیت های وب سایت خود ، درک درستی از اینکه در کجا باید وقت و پول خود را سرمایه گذاری کنید ، برای دستیابی به نتایج سریع و موثر خواهید داشت.

3. شرکت سئو سایت خود را آزمایش کنید

ما درک می کنیم که استخدام یک شرکت سئو یک تصمیم مهم است. با این حال ، ادامه تجارت آنلاین به هر مشاغل ضروری است. تجزیه و تحلیل عمیق بهترین راه برای دیدن دست اول نحوه کار یک شرکت جستجوگرها و نحوه نمایش و انتقال نتایج خود است.

از طرف دیگر ، یک سرویس سئو می تواند اطلاعات زیادی را ارائه دهد ، اما این برای شما معنی ندارد. یا ، ممکن است تجزیه و تحلیل آنها چیزی را به شما بگوید که قبلاً نمی دانید. این یک روش عالی برای یافتن خدماتی است که یک کارگزار خوشحال ارائه می دهد. می توانید بدون هیچ گونه تعهدی انگشت شست را به داخل خود فرو ببرید و از غواصی کورکورانه خودداری کنید.

تفاوت مشاوره و تحلیل چیست؟

در یک مشاوره SEO ، ممکن است یک شرکت وسوسه شود که در مورد محصولات و خدماتی که شرکت به طور کلی ارائه می دهد صحبت کند. خدمات سئو به طور خلاصه در مورد تجارت شما اطلاعات کسب کرده و بهترین راهکارهای پیش رو را حدس می زند.

تجزیه و تحلیل بر اساس تحقیق و داده است. به جای گفتن آنچه در دسترس است ، کسب و کار شما توصیه هایی دریافت می کند که می توان سریعاً بر اساس آنها عمل کرد و آنها را اجرا کرد. این نتایج در داده ها از طریق Google Analytics ، آزمایش قابلیت استفاده از وب سایت و درک قوی شرکت از SEO ، PPC و رسانه های اجتماعی وجود دارد.

شما می توانید این تجزیه و تحلیل را به شرکت SEO فعلی خود منتقل کنید. از این روش برای بهبود استراتژی بازاریابی مشاغل کوچک خود یا کسب آرامش خاطر در دانستن اینکه در مسیر درست هستید استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا