اپلیکیشن و نرم‌افزاربرترین های کسب و کار

مزایای حضور و غیاب با لوکیشن برای کارکنان

سیستم نظارت کارکنان برای هر سازمانی برای ردیابی فعالیت های کارکنان و بهره وری تیم بسیار مهم است. برای اطمینان از اینکه پرسنل شما کار خود را به خوبی انجام می‌دهند، باید در هر سازمانی از اپلیکیشن حضور و غیاب برای نظارت موثر استفاده شود. حضور و غیاب با لوکیشن یک اپلیکیشن ثبت ورود و خروج است که با استفاده از لوکیشن یا gps گوشی، زمان دقیق ورود و خروج کارکنان را ثبت می‌کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب | دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی ارزان

اپلیکیشن حضور و غیاب کارکنان مزایای متعددی برای شکل دادن به ساختار شرکت و همچنین ردیابی فعالیت های روزانه هر پرسنل دارد.

سیستم حضور و غیاب با لوکیشن چیست؟

سیستم نظارت بر حضور و غیاب با لوکیشن روشی برای ردیابی عملکرد کارکنان شما در زمان دقیق به روشی بهینه است. در گذشته از  روش ثبت دستی استفاده می‌شد که در آن شما نمی‌توانستید نتایج دقیق حضور و غیاب را داشته باشید. نرم افزار حضور و غیاب آنلاین شانس دستیابی به حداکثر بهره وری شرکت شما را در یک گردش کار ساده افزایش می‌دهد.

انواع مختلفی از راهکارهای حضور و غیاب مانند  دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و  تشخیص چهره، حضور و غیاب با موبایل و غیره در بازار موجود است تا عملکرد کارکنان خود را پیگیری کنید. برنامه‌های حضور و غیاب به ما کمک می‌کنند تا ساعات کاری، مرخصی، ورود و خروج کارکنان را پیگیری کنیم. ابزارها باید برای محاسبه گزارش حضور دقیق هر کارمند یکپارچه باشند. به نظر شما چرا سیستم های حضور و غیاب هوشمند مهم هستند؟

مزایای اپلیکیشن حضور و غیاب برای کارمندان

در این بخش به برخی از مزایای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین برای کارکنان اشاره می‌کنیم.

مدیریت یکپارچه گردش کار

یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین با لوکیشن برای کارمندان امکان مدیریت آسان گردش کار را فراهم می‌کند. کارفرمایان می‌توانند گزارش حضور و غیاب متمرکز، مدیریت مرخصی و اضافه کار، غیبت و … را بر اساس زمان ورود و خروج بدون ارتباط با کارمندان داشته باشند.

از آنجایی که سیستم کاملاً خودکار است، کارمندان از مزایای گردش کار آسان برخوردار می‌شوند و یک برنامه حضور و غیاب مبتنی بر زمان برای پرسن حداکثر بهره‌وری را برای یک شرکت فراهم می‌کند.

ثبت دقیق زمان و مکان‌ واقعی ورود و خروج

حضور و غیاب مبتنی بر ابر، حضور در زمان واقعی یک کارمند را با مکان دقیق از طریق نظارت GPS ردیابی می‌کند. این سیستم به ردیابی زمان تردد مبتنی بر مکان هر کارمند با بینش روشن کمک می‌کند. گزارش حضور و غیاب شناسایی شده برای مراجعات بعدی در پایگاه داده ذخیره می‌شود. ویژگی تعریف محدوده جغرافیایی یاGEO  در ردیابی آنلاین پرسنل را محدود می‌کند تا نتوانند حضور خود را زمانی که از یک مکان خاص (تعریف شده) دور هستند ثبت کنند.

 

داده های دقیق

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین برای پرسنل داده‌های قابل اعتماد را با دقت ارائه می‌دهد. این سیستم به کاهش خطاهای انسانی و ارتقای کارایی و بهره وری کمک می‌کند. اپلیکیشن نظارت بر حضور و غیاب، سرقت زمان را در زمان واقعی به حداقل می‌رساند و راه را برای ثبت زمان دقیق حضور و غیاب بدون هیچ تاخیری هموار می‌کند.

بهره وری بیشتر

هدف هر شرکتی به دست آوردن بهره وری بالاتر است. عامل اصلی در یک کسب و کار موفق، بهره‌وری بالاتر و خطای کمتر است. نرم افزار حضور و غیاب با لوکیشن خطاها و اشتباهات ثبت سنتی و دستی را حذف می‌کند و پردازش موثر حقوق و دستمزد را به ارمغان می‌آورد. این سیستم به سازمان ها کمک می‌کند تا گردش کار خوبی را در سازمان حفظ کنند و زمان را برای تمرکز بیشتر روی سایر تصمیمات بهره وری فراهم می‌کند.

مقرون به صرفه

اپلیکیشن حضور و غیاب پرسنل مشکلاتی مانند غیبت، ثبت جعلی حضور و غیاب و پردازش نامناسب حقوق و دستمزد را حل می‌کند. این برنامه حضور و غیاب مبتنی بر فناوری باعث می‌شود کارکنان در محل کار احساس امنیت کنند و گزارش‌های داده‌های ذخیره‌شده را می‌توان بعداً مورد استفاده قرار داد.

ادغام آسان

نرم افزار حضور و غیاب آنلاین را می‌توان به راحتی با وب سایت برای مدیریت حضور موثر ادغام کرد. نیروهای انسانی میدانی و خارج از شرکت می‌توانند با ورود به سیستم در هر مکانی با ثبت حضور و غیاب مبتنی بر لوکیشن از این برنامه استفاده کنند. از آنجایی که گزارش‌ها کاملاً ایمن هستند، محاسبه و تجزیه و تحلیل سیستم حضور و غیاب و حقوق و دستمزد کارکنان برای منابع انسانی آسان است. برای ارائه یک گزارش کارآمد مبتنی بر حضور و غیاب در زمان و هزینه صرفه جویی می‌شود.

نتیجه

هر کسب و کاری باید یک نرم افزار حضور و غیاب با لوکیشن را برای ردیابی و نظارت بر کارمندان میدانی برای رشد پایدار مستقر کند. ردیابی دستی برای محاسبات بسیار دشوار است. مدیران شرکت می‌توانند عملکرد کاری فردی را با کمک اپلیکیشن حضور و غیاب کارکنان تشخیص دهند. پرسنل با گزارش می‌توانند محیط کاری امن و مطمئنی داشته باشند.

هر بار که نیازی به اصرار و تماس با مدیران حوزه ندارند تا در مورد وضعیت کاری خود بگویند. داده های ذخیره شده در پایگاه داده به پرسن کمک می‌کند تا هر زمان که برای ارتباط آسان با مشتریان لازم است، جزئیات را دریافت کنند. سازمان‌ها می‌توانند با صرف هزینه کمتر برای برنامه‌های حضور و غیاب پرسنل، بیشتر بر روی بهبود رشد کسب‌وکار خود تمرکز کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا