دنیای وب

مزایای شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی البته جوانه زنی هستند ، حداقل برای تولید کنندگان ترافیک وب سایت ، بنابراین فواید شبکه های اجتماعی تاکنون چیست؟

هزینه های پایین تر

استفاده از استراتژی های شبکه های اجتماعی آنلاین بسیار ارزان تر از پرداخت هزینه تبلیغات است. هنگامی که معاشرت می کنید ، می توانید از پیش مقررات را بررسی کنید. شما می آموزید که مشتریان بالقوه چه چیزی را دوست دارند و دوست ندارند. این رابطه شخصی که هنگام برقراری ارتباط با مشتری بالقوه خود به دست می آورید با ارزش تر از چیزی است که در صورت اعلام آن می توانید دریافت کنید. تبلیغات غیر شخصی است: به نظر می رسد که مفهوم “یک اندازه متناسب با همه” است و دیگر کار نمی کند.

اعتبار و اعتماد

برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه در سطح شخصی باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود. قاعده کلی این است که خدمات ، تخصص و یا کمکهای خود را قبل از درخواست آن ارائه دهید. ارتقاء خدمات خود در صورت تقاضا قابل قبول است. اگر مراقب نباشید ، تلاشهای شما می توانند هرزنامه تلقی شوند. درعوض ، به جای مجبور کردن اوضاع ، منتظر فرصت هایی برای معرفی خود باشید.

این شما می دانید

وقتی معاشرت می کنید ، با دیگران که آنها را می شناسید ملاقات کنید چگونه رئیس یک شرکت بزرگ را ملاقات خواهید کرد؟ شما شروع به صحبت با دوستان خود می کنید. از همكاران خود سؤال كنید كه آیا كسی را می شناسند كه با آنها در ارتباط باشد.

قرار است رسانه های اجتماعی به نفع هر دو طرف باشند. بیشتر از چیزی که می دهید نگیرید. وقتی فرصت مشابهی را ارائه می دهید ، نترسید از شخص مخاطب خود بخواهید که آینده ای را به شما ارائه دهد. جمله قدیمی می گوید: این چیزی نیست که شما می دانید؛ این شما می دانید

دلایل زیادی برای استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان یک روش بازاریابی وجود دارد. حتماً وقت اضافی برای گذراندن وقت خود اختصاص دهید. در حالی که درست است که هزینه های اولیه پایین تر است ، این روش زمان زیادی را برای تحقیق و ایجاد روابط می گیرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا