دنیای وب

مزایای قرار دادن برچسب های سفید بر روی سرور تبلیغ

برچسب زدن سفید راه حل های شبکه آگهی ، نمایش اتصال تبلیغات به مخاطبان مورد نظر خود را در صفحات وب ، صفحه های تلفن همراه و فیلم های آنلاین ، ضمن پیوستن به برچسب خود ، آسان می کند. این امکان را به شما می دهد تا با هزینه مناسب و منطقی ، از تمام ویژگی ها و قابلیت های سرورهای تبلیغاتی ما با نام تجاری خود استفاده کنید. گزینه برچسب گذاری سفیدی با استفاده از رابط برنامه برای مدیریت نقش ها و فعال کردن ایمیل های سفارشی با آرم تجاری ، زیرنویس و رنگ ، به ناشران و تبلیغ کنندگان امکان می دهد.

برخی از شرکت ها برای کسانی که نیاز به یک راه حل کاملاً مارک دار برای نیازهای تبلیغاتی خود دارند ، برچسب گذاری سفید را ارائه می دهند.

رابط کاربری سفارشی

رابط کاربری دوباره طراحی شده است تا رتبه های اختصاصی برند شما را منعکس کند. گزارش هایی که برای ناشران و تبلیغ کنندگان شبکه ایجاد می کنید نام شما است. کنترل پنل برای حمل آرم ، زیرنویس ، هدر و پاورقی طبق معیارهای شما سفارشی شده است.

زمینه سفارشی

نقش ها ، مشاغل و مجوزها می توانند مطابق معیارهای سازمان شما تنظیم شوند و برای کارمندان خود ورود جداگانه به برنامه داشته باشند. وقتی تبلیغ کنندگان به دامنه شما وارد می شوند ، می بینند که این برنامه تحت نام تجاری شما اجرا می شود. بهترین ویژگی این است که برای ایجاد و مدیریت حسابهای کارمندان ، ناشران و تبلیغ کنندگان ، پشتیبانی بهتر و ساختاری تری برای مدیر فراهم می کند.

دامنه ارائه دهنده تبلیغات

کدهای ارائه دهنده آگهی از دامنه شما می توانند سفارشی شوند تا رتبه های شما را انجام دهند. بازدیدکنندگانی که به وب سایت های شبکه شما می آیند ، نمی دانند که شما از یک سرور تبلیغ شخص ثالث استفاده می کنید. شما می توانید الگوریتم های خود را برای نمایش تبلیغات آنلاین در شبکه خود پیاده سازی کنید.

پیام ها و ایمیل های شخصی شده

به جای ارسال پیام و ایمیل به نام ما ، می توانید یک سیستم پخش ایمیل یکپارچه سفید داشته باشید.

علاوه بر این ، گزارش هایی درباره عملکرد تبلیغات ، بازده ها ، فاکتورها و غیره می تواند به نام شما ایجاد شود. الگوهای ایمیل و گزارش نیز می توانند با توجه به سبک های سفارشی شما ساخته شوند.

سرورهای تبلیغاتی پوستر سفید تعداد زیادی مزیت برای تبلیغات آنلاین شما ارائه می دهند ،

آ. علامت تجاری

شناخت برند بالاتر و غنی تر. سود حرفه ای ای که به ارمغان می آورد مطمئناً ارزش برند را در بین تبلیغ کنندگان افزایش می دهد.

ب ایمنی

با داشتن گواهی SSL با برچسب سفید می توانید اطمینان حاصل کنید که یک تبلیغ ایمن در محدوده برند شما نمایش داده می شود.

ج در وقت و هزینه صرفه جویی کنید

سرور تبلیغ برچسب سفید بهترین راه حل است زیرا برای خصوصی سازی برنامه و رابط ، به منابع و ابزار اضافی دیگر نیاز نخواهید داشت ، در هزینه و زمان خود صرفه جویی می کنید ، که می تواند در کارهای تجاری و خدمات مشتری شما سرمایه گذاری شود.

White Labelling یک راه حل کامل برای سرور تبلیغاتی مارک دار ارائه می دهد ، و طیف گسترده ای از فعالیت های ارائه دهنده تبلیغات و مسئولیت های کسب درآمد را از طریق مدیریت دامنه سازمان یافته پوشش می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا