دنیای وب

مزایا و مضرات استفاده از مدیریت ارتباط با مشتری در املاک و مستغلات

برنامه مدیریت تماس با ما می تواند برای مدیریت کسب و کار شما در یک مکان ، پیگیری مکالمات شما با مشتریان ، مدیریت اطلاعات مربوط به فروشنده و اطلاع از شانس موفقیت در معاملات شما ، برای تجارت شما بسیار مهم باشد. راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری املاک و مستغلات در مدیریت فرآیند پیچیده تجارت یک کارگزار بسیار حیاتی هستند.

به عنوان یک شخص فروش ، کاملاً ضروری است که پیشرفت معاملات خود را دنبال کنید. به عنوان یک واسطه املاک و مستغلات ، شما نیاز به یک رویکرد استراتژیک برای مشتری خود دارید که موجب درک متقابل ، رابطه و اعتماد می شود. مدیریت ارتباط با مشتری املاک و مستغلات به طور خاص برای متخصصان املاک و مستغلات و وام ها طراحی شده است. این ویژگی ها شامل: ویرایشگر عکس ، گزارش دهندگان گزارش دهنده و سازندگان مدل برای کمک به دلالان در ایجاد بروشورهای چشم نواز برای جذب مشتری است. علاوه بر این ، پشتیبانی چند زبانه و مبدل ارز زندگی را برای نمایندگان املاک و مستغلات آسانتر می کند.

با این وجود ، قبل از اتخاذ یک راه حل نرم افزاری مدیریت مشتری برای شرکت خود ، ممکن است بخواهید به مزایا و چالش هایی که این سیستم ها ارائه می دهند نگاهی بیندازید.

مزایای املاک CRM

ارائه خدمات بهتر مشتریبا جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات می توانید ایده هایی در مورد عادات خرید مشتری ایجاد کنید. از جمله ترجیحات و خرید فرکانس وی. سیستم های CRM شرکتی نگاه دقیق تری به آنچه مشتریان خود می خواهند ارائه می دهند تا بتوانند راه حل های پیشرفته خدمات و پشتیبانی مشتری ارائه دهند. این امر به بهبود حجم فروش کمک می کند زیرا مشتریان راضی تر احتمال دارد که رابطه قوی تری با ارائه دهندگان خدمات برقرار کنند. آنها همچنین می توانند با پیشنهاد به دوستان و خانواده در جایی که صحبت های شفاهی بهترین شکل تبلیغاتی است ، در کسب و کار بیشتر به شما کمک کنند.

فرآیندهای اتوماسیون: به جای بررسی نمونه کارها برگه ها ، لیست های انجام کارها ، تقویم های میز و برگه های اکسل ، اکنون می توانید وظایف را تفویض کنید ، یادآوری هایی را برای پیگیری با مشتریان تنظیم کنید ، تقویم را با تیمی از یک UI سیستم مدیریت مشتری خود به اشتراک بگذارید و می توانید بسیاری از فعالیت های مدیریت فروش خود را به صورت خودکار انجام دهید. برنامه مدیریت مشتری در املاک و مستغلات با اولویت بندی بار کاری ، سازماندهی تیم و ویژگی های گزارشگری قوی ، تجارت شما را رونق خواهد داد.

فرایند بازاریابی را ساده می کند: CRM مجموعه ای از داده ها را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند تا مصرف کنندگان خاص را با استراتژی های بازاریابی خاص تر بر اساس رفتارهای خریدشان هدف قرار دهند. بازاریابی هدفمند باعث کاهش زمان و تلاش لازم برای انعقاد معامله و بهبود فروش شما می شود. همچنین با کسب محصول و خدمات مناسب ، رضایت مشتری را بهبود می بخشد.

این فرصت های فروش متقابل را بهبود می بخشد: داده ها همچنین به شرکت در شناسایی انواع پیشنهادهایی که برای فروش متقابل باید به مشتری ارائه شود ، کمک خواهد کرد. این باعث می شود حجم فروش شما به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

ابزار بازاریابی: شخصی سازی CRM برای کارگزاران املاک و مستغلات به ایجاد یک رابط کاربری مبتنی بر بازار کمک می کند. سیستم نرم افزاری ممکن است شامل ابزارهایی مانند ویرایشگر عکس ، مبدل ارز و پشتیبانی چند زبانه برای کمک به دلالان در ایجاد معاملات جذاب ، تولید فاکتورها ، انتشار بروشورها ، آپلود جزئیات پروژه در وب سایت ها و غیره از طریق سیستم CRM باشد.

مضرات املاک CRM

افزایش هزینهاگر شرکت تصمیم به مالکیت نرم افزار اختصاصی داشته باشد ، بودجه IT را افزایش می دهد. الزاماتی برای بهبود زیرساخت های سخت افزاری و شبکه وجود خواهد داشت. علاوه بر این ، این شرکت مجبور است به فروشندگان نرم افزار ، توسعه دهندگان و تیم IT داخلی که مدیریت و نظارت بر سیستم را پرداخت می کنند ، بپردازد. با این حال ، با اتخاذ راه حل SaaS CRM ، که یک مدل پرداخت آسان و سریع را فراهم می کند ، می توانید از این هزینه ها جلوگیری کنید.

از دست دادن اطلاعات: اتصال به اینترنت برای SaaS CRM بسیار مهم است و از این رو قطع ارتباط به معنای ضرر زیاد در تجارت است. قطع شدن در پایان ارائه دهنده خدمات ممکن است باعث شود تا ساعت ها یا حتی روزها کار خود را متوقف کنید.

آموزش: در صورت معرفی سیستم برای اولین بار ، شرکت نیاز به برگزاری دوره آموزشی برای کارمندان خود دارد. بنابراین ، اگر شرکت شما کوچک باشد می تواند نقص هایی را ایجاد کند. به همین ترتیب ، برای سازمانهای بزرگ این به معنای شروع جلسات آموزشی برای همه کارمندانشان است. این می تواند به هزینه های سربار آن بیفزاید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا