دنیای وب

مزایا و مضرات تله مارکتینگ در بازاریابی املاک و مستغلات

در دنیای امروز ، بازاریابی از راه دور می تواند بسیار مؤثر باشد. یک تجارت می تواند به ساختن سرب ، تولید و افزایش سود کمک کند. اما آیا این کار در بازار املاک و مستغلات خوب است؟ در این مقاله با بررسی مزایا و مضرات انجام این کار ، این مفهوم مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

یکی از مزایای بزرگ استفاده بازاریابان املاک و مستغلات از حداقل کارمندان ، دستمزد مقرون به صرفه تر در مقایسه با کارمندان گران تر فروش است. در هنگام تلاش برای جستجوی مشاغل جدید ، برای دستیابی به مناطق جغرافیایی دیگر نیز مفید است. به روشی مشابه؛ پیگیری با مشتریان موجود ضروری است ، زیرا داشتن یک تیم ارتباط از راه دور یک راه عالی برای انجام این کار است. جایی که کار به طور موثر به آنها توزیع می شود.

اخیراً ، توسعه دهندگان املاک و مستغلات برای دستیابی به طیف گسترده ای از مشتریان ، استفاده از telemarketing را به عنوان ابزاری قدرتمند شروع کرده اند. همانطور که اشاره کردیم ، مقرون به صرفه تر از استفاده از روش های فروش مستقیم است. کارمندان تله مارکتینگ شما می توانند در مدت زمان کوتاهی به تعداد بیشتری از افراد برسند. شما همیشه می توانید با یک شرکت تله مارکتینگ خارجی این تجارت را به عهده بگیرید. سپس؛ در روزهایی که مشاغل زیادی وجود ندارد ، هیچ کارمندی نشسته و وقت خود را تلف نمی کند و هزینه آن را می پردازد. همچنین می توانید در مورد مشتریان بالقوه خود در خدمات املاک و مستغلات خود ایده ای کسب کرده و از یک طریق یا روش های دیگر از آنها بازخورد بگیرید. بدین ترتیب افرادی که به هیچ وجه اهمیتی ندارند از بین می روند.

بگذارید اکنون به برخی از مضرات استفاده از تله مارکت برای شرکت های املاک و مستغلات بپردازیم. چه عادلانه و چه ناعادلانه ، اکثر مردم از طریق تلگرام یک مزاحمت تلقی می کنند و نمی خواهند با آنها کاری انجام دهند. بسیاری از مصرف کنندگان تجارب بدی را با بازاریابان تلفن تجربه کرده اند. اگرچه این ربطی به تجارت شما ندارد ، اما این امر بر نحوه مشاهده افراد شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

یکی دیگر از اشکالات مهم استفاده از تله مارکتینگ هزینه آموزش همه است. اگرچه از نظر حقوق صرفه جویی می کنید ، اما باید بازاریاب ها را از طریق تلفن آموزش دهید. این می تواند بسیار گران باشد. به خصوص از آنجا که بیشتر آنها موفق نخواهند شد ، این پول هدر می رود.

تجارت املاک و مستغلات مستلزم آن است که متخصصان آن کاملاً از همه جوانب تجارت آگاه باشند. قبل از انجام کار با شما ، مصرف کننده می خواهد جزئیات کامل هر ملک مورد نظر خود را بداند. اگر با یک مشتری از راه دور ارتباط برقرار کنند ، احتمال زیاد است که telemarketers این اطلاعات را دریافت نکند. و بنابراین؛ احتمالاً شما آنها را به عنوان مشتری از دست داده اید ، و همچنین هر مراجعه کننده ای را که ممکن است به شما ارائه داده باشد ، داشته اید.

این واقعیت وجود دارد: از طریق تله مارکتینگ ، مشتری بالقوه شما بعید است که ارتباط مستقیمی با شما داشته باشد که او ترجیح می دهد. مردم می توانند خیلی دیر باشند. اگرچه بیشتر ارتباط شما با آنها از طریق تلفن یا اینترنت انجام خواهد شد ، بیشتر افراد گزینه ملاقات با شما و صحبت کردن شخصاً را ترجیح می دهند. اگر اینگونه نباشد ، شما احتمالاً آنها را به شخص دیگری از دست خواهید داد که می تواند خواسته های خود را برآورده کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا