دنیای وب

مزایا و مضرات خرید لیست MLM

خرید لیست های پستی MLM و حق رای دادن مزایا و معایب خود را اثبات کرده است. شما باید جوانب مثبت و منفی را بدانید. این به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا واقعاً به نتایج مورد نظر خود برای فرانشیزاسیون آنلاین برسید یا خیر.

لیست پستی یا لیست پستی الکترونیکی اساساً لیستی از آدرس های ایمیل افراد در اینترنت است. این لیست بیشتر در صنعت تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. آنها از آن برای ارسال همان اطلاعات به همه افراد در اینترنت استفاده می كنند و این امر را در سیستم بازاریابی MLM ضروری می كند.

با این حال ، مزایا و مضراتی وجود دارد که با این داده ها همراه است.

مزایای

این لیست ایمیل برای شروع یک تجارت بسیار مفید است. این توسط بسیاری از شرکتهای آنلاین برای ایجاد پایگاه مشترک استفاده می شود. برخی از مشاغل آنلاین وقتی می خواهند ایده ، محصول یا خدمات را تبلیغ کنند از آنها سود می برند.

این یک جایگزین عالی برای ارسال آگهی هایی است که نمی توان به طور خلاصه در یک تبلیغ 50 کلمه بیان کرد. به همین دلیل است که لیست پستی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی شبکه ای MLM است. زندگی با این لیست برای بازاریابان آنلاین آسان و راحت تر است.

او می تواند یک سخنرانی طولانی بنویسد و در مورد خود و چیزهایی که می فروشد بگوید. سپس نامه الکترونیکی را به 300 تا 1000 نفر بصورت آنلاین ارسال کنید. اما صبر کنید ، قبل از اینکه هزینه های زیادی را صرف لیست های پستی MLM کنید ، در ادامه بخوانید:

منفی

لیست تضمین نمی کند که همه افراد موجود در آن موجودات واقعی باشند. برخی از آنها ممکن است شخصیت های جعلی باشند که توسط برخی از متخصصین سئو ایجاد شده اند. آنها شخصیت های جعلی ایجاد می کنند تا آب پیوندهای بیشتری را به سایتی معرفی کنند که در تلاش برای بهبود آن هستند. اگر لیست شما 100 درصد افراد واقعی نیست ، احتمال دارد که واقعاً هزینه لیست کیفیت را پرداخت نکنید.

اشکال دیگر در مورد لیست های ایمیل از پیش تعریف شده این است که شما نمی دانید آیا این افراد واقعاً به آنچه می گویید علاقه مند هستند. شما هرگز درمورد علایق ، ضرب المثل ها و اهداف آنها در زندگی واقف نیستید.

این جمعیت شناختی نامشهود در هر راه اندازی بسیار مهم است. شما مانند سگ نخواهید بود که در درخت اشتباه پارس می کند مگر اینکه تجارت خود را با افرادی انجام دهید که نمی توانند از آنچه می فروشید استفاده کنند یا بفروشند.

لیست پستی ممکن است تجارت شما را ارتقا یا شکسته کند. اما اگر اطمینان دارید که تجارت شما می تواند به همه افراد ، از هر سنی و سایر جمعیتی قابل فروش باشد ، لیست های پستی MLM ارزش امتحان کردن را دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا