دنیای وب

مزایا و مضرات سایت های حراج آنلاین

ویژگی های یک سایت حراجی خوب در اینترنت

o سایت باید دارای یک سیاست حفظ حریم خصوصی برجسته باشد که در هنگام ورود مشتری اطلاعات کارت اعتباری را تضمین می کند و اطلاعات مشتری را به فروش نمی رساند.

o سیاست ها و رویه های بسیار واضح برای هرگونه معامله اشتباه باید وجود داشته باشد.

طبقه بندی خریداران و فروشندگان آسان است که فروشندگانی را که در دسترس نیستند تا پایان معامله شناسایی کنید.

o هزینه ها و کمیسیون ها باید در وب سایت ذکر شود. اکثر سایت ها هیچ هزینه پیشنهادی برای پیشنهاد دهنده را پرداخت نمی کنند ، اما فروشندگان اغلب مجبور هستند مبلغ کمی را برای لیست اقلام و کمیسیون فروش هر کالایی بپردازند. بنابراین داوطلبان باید ایده های قیمت های فعلی سایت های حراج آنلاین را با هزینه ها و نرخ های کمیسیون مقایسه کنند.

o یک سایت حراج آنلاین خوب باید انتخابی از خدمات ذخیره مانند PayPal داشته باشد. این خدمات باعث می شود خرید و فروش با جلوگیری از تبدیل شدن واسطه خریداران و فروشندگان ، سریعتر شود. خریدار می تواند هزینه های ناچیزی را ارسال و مستقیماً به سرویس فرار بپردازد ، پس از دریافت پول فراری دستورالعمل هایی را به فروشندگان برای ارسال کالا می دهد. هنگامی که خریدار کالا را در شرایط قابل قبولی دریافت می کند ، پول از طریق سرویس پیچ و مهره به فروشنده منتقل می شود.

o یک سایت حراج آنلاین خوب باید انتخابی از حمل و نقل بین المللی و حمل و نقل داشته باشد. سایت های تجاری از فروش بین المللی پشتیبانی می کنند.

مزایای سایت های حراج آنلاین

سایت های حراج آنلاین مزایای مختلفی دارند:

حراج های آنلاین مانع از ادامه شرکت فروش کالا با روش فروش سنتی می شوند.

o یک سایت حراج آنلاین همچنین هزینه توزیع محصول را کاهش می دهد. آنها را می توان در یک مکان نگهداری کرد تا زمانی که آماده حمل شوند. همچنین باعث کاهش هزینه بسته بندی مواد جهت توزیع به واسطه ها مانند فروشگاه های خرده فروشی می شود. همچنین از کالاها در برابر خسارت ها محافظت می کند و از امنیت آنها جلوگیری می کند.

حراج آنلاین همچنین به مشاغل کوچک کمک می کند تا کالاهای فصلی ، متوقف شده یا اغلب آسیب دیده خود را با سود و انصراف از هزینه های موجودی برای ذخیره سازی بفروشند.

سایت های حراج آنلاین درهای بین المللی را برای مشاغل کوچک باز می کنند و به گسترش بازار جهانی کمک می کنند. دستیابی به این هدف از طریق کانال های بازاریابی منظم تقریبا غیرممکن است.

سایت های حراج آنلاین همچنین به شرکت های جدید در معرفی محصولات جدید کمک می کنند و تعیین قیمت بازار بر اساس عرضه و تقاضا آسان می شود.

o این سایتها همچنین به شما کمک می کنند بدون انجام تحقیقات بازار پرهزینه و وقت گیر ، بدانید که چه چیزی می خواهند پرداخت کنند.

مضرات حراج های آنلاین

حراج های آنلاین این امکان را برای خریداران فراهم نمی کند که شخصاً قبل از خرید اقلام را مشاهده و ارزیابی کنند. این ممکن است به کلاهبرداری منجر شود.

اشکال مهم دیگر این است که همه شرکت ها نمی توانند در یک حراج آنلاین نیز شرکت کنند. شرکت ها باید میزبان سایت های حراج خود باشند و برای این منظور باید کادر فنی آموزش دیده را استخدام کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا