دنیای وب

مزایا و معایب انتشار بتا

نسخه بتا هر نرم افزاری در سطح جهان در دسترس است بنابراین خطاها ، خطاها و خرابی ها توسط کاربران در زمان واقعی گزارش می شود. این بسیار مفید است زیرا به بهبود عملکرد برنامه کمک می کند تا هنگام راه اندازی محصول / برنامه به طور گسترده تری با سرعت کارایی بالا ، آن را بدون نقص انجام دهد.

یکی دیگر از مزیت های آن این است که کامنت های برنامه نویسی سریع و ارزانتری را ارائه می دهد.

شرکتی تصور کنید که از بسیاری از آزمایشکنندگان استفاده می کند که در آنجا کاربران بتا وجود دارد ، سپس آنها را پرداخت می کند. این مبلغ زیادی برای شرکت خواهد بود.

همچنین ، حتی اگر شرکت آزمایش کننده های زیادی را استخدام کند ، مدت زمان همیشه نگرانی و نگرانی خواهد داشت. بسیاری از افرادی که از این نرم افزار در سطح جهانی استفاده می کنند ، زمان بسیار کمتری را می گیرند و ابعاد مختلف آزمون بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

کلیه هزینه های انجام شده در این شرکت فضای اجاره دیسک و محبوبیت خوب محصول خواهد بود.

این اگرچه ممکن است خوب به نظر برسد ، می تواند برای این برنامه و / یا برای شرکت نیز فاجعه بار باشد. تصور کنید یک شخص یا رقیبی بسیار با نفوذ که از برنامه استفاده می کند ، سقوط آن می تواند به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد و این می تواند ستون فقرات برنامه را بکشد.

بسیاری از کاربرانی که از نسخه های بتا استفاده می کنند ، از این امر آگاه نیستند که نسخه بتا این نرم افزار است و بی ثباتی آن می تواند با استفاده مجدد از نرم افزار هرگز آنها را ناامید کند ، از استفاده هرگونه محصول از شرکت در کل و همچنین تبلیغ منفی این برنامه ناامید شود.

مانند هر چیز دیگر ، داستان بتا نیز دارای جنبه های جانبی ، مفید و مضر است. اما استفاده از آن هرگز مرحله ای کم نداشته است. این برنامه همچنان موفقیتی در بین شرکت ها به وجود می آورد ، به دلیل اینکه مزایای آن از معایب آن بیشتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا