دنیای وب

مزایا و معایب تجارت آنلاین

تعداد افرادی که مشاغل خود را بصورت آنلاین صاحب یا رشد می کنند با درجات مختلفی از موفقیت افزایش می یابد. برای کارآفرینان آنلاین مهم است که از مزایا و معایب انجام تجارت آنلاین آگاهی داشته باشند زیرا این دانش به آنها امکان می دهد در صورت پیشبرد و شروع به کار در اینترنت تصمیم گیری صحیح و راهکارهای صحیح را پیاده سازی کنند. در اینجا مزایا و معایب اصلی اجرای یک تجارت آنلاین ذکر شده است.

مزایای

هزینه های راه اندازی نسبت به کارهای آجری و ملات نسبتاً ارزان تر است. برخی از نرم افزارهای تجاری کوچک کمتر از 400 دلار هزینه دارند و برخی ارزان تر هستند. اگر وب سایت خود را با برنامه کاری خود تنظیم می کنید ، فقط ممکن است هزینه نام دامنه و هاستینگ را بپردازید که هزینه شما کمتر از 100 دلار باشد. حتی برای با ارزش ترین فرصت ها ، آنها هنوز هم بسیار ارزان تر از سایر شرکت ها هستند. هزینه های شروع یک تجارت در مقیاس بزرگ می تواند بالای 20،000 دلار باشد ، که ممکن است گران به نظر برسد اما وقتی با شرکتهایی مانند حق رای مک دونالد که بیش از یک چهارم میلیون دلار هزینه دارند مقایسه شود ، اوضاع را در چشم انداز بهتری قرار می دهد. هزینه های عملیاتی و هزینه های اداری نیز نسبت به سایر شرکت هایی که تعداد کارمندان کم و یا کمتری دارند نسبتاً کمتر است. بسیاری از کارآفرینان به صورت آنلاین از خانه کار می کنند ، به این معنی که هزینه هایی از قبیل روشنایی ، گرمایشی و هزینه های اداری که معمولاً در یک ساختمان اداری متحمل می شوند صرفه جویی می شوند. اجرای یک تجارت آنلاین انعطاف پذیری زیادی را به شما می دهد. این امر به این دلیل است که مشاغل از هرجای دیگر می توانند اداره شوند. یک کارآفرین می تواند به همراه خانواده خود در تعطیلات در ساحل باشد و هنوز هم تجارت خود را به طور عادی اداره کند. این انعطاف پذیری به کارآفرین کمک می کند که از زمان خود لذت ببرد. اگر این ساعت ها کارآمدترین ساعت کار شما هستند ، ممکن است تصمیم بگیرید بین ساعت 12 نیمه شب تا 6 بعد از ظهر کار کنید. شرکت های آنلاین می توانند از طریق فیلم ، بازاریابی مقاله و بازاریابی اجتماعی از مزایای تبلیغات رایگان و ارزان بهره ببرند. حتی با وجود گزینه های تبلیغاتی گران قیمت مانند پرداخت به ازای هر کلیک ، با توجه به تعداد کاربران اینترنت ، پتانسیل رشد کسب و کار شما بسیار زیاد است به خصوص اگر بتوانید به طور موثر ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید.

منفی

رقابت زیاد است زیرا مردم به طور فزاینده ای به مزایای اداره یک تجارت آنلاین و همچنین هوش بیشتر فن آوری و رشد تجارت خود روی می آورند. تعداد افرادی که مشاغل آنلاین را شروع می کنند در سطوح بالا در حال افزایش است و همه آنها برای ترافیک در حال رقابت هستند و عبور از آن مشکل است. اینترنت یک بازار بسیار پویا است. سلیقه مصرف کننده بسیار متفاوت است و به دفعات تغییر می کند. بنابراین ، با تمرکز بر روی یک ایده کسب و کار یا جریان درآمد ، کارآفرین به دنبال آن است که مصرف کنندگان بهترین محصول یا خدمات بعدی را از طریق محصولات و خدمات جدید به عقب بیفتند. حتی وقتی یک کارآفرین مدل کسب و کار موفقی داشته باشد ، رقبا می توانند به راحتی آن را کپی کرده و از این طریق بر سود تأثیر منفی بگذارند. برخورداری از فناوری برای حفظ مزیت رقابتی می تواند یک عامل محدود کننده باشد به خصوص اگر صاحب پروژه خود متکی باشد و هیچ کارمندی را استخدام نکند. با برون سپاری یا به کارگیری کارمندان تمام وقت یا براساس قرارداد می توان این نقص را برطرف کرد. این ممکن است مدتی طول بکشد تا کسب و کار از جای خود شروع کند زیرا تاجر حضور خود را در اینترنت ایجاد می کند و اگر تجارت به درستی انجام نشود ، مشکلات گردش پول ممکن است مانع موفقیت شرکت باشد. مهم است که بیشتر از یک دوره برای بازاریابی و سایر هزینه ها به دقت برنامه ریزی شود تا این احتمال را داشته باشد که سود ممکن است برای تحقق مدت زمانی به طول انجامد. اجرای یک کسب و کار به صورت آنلاین قدرتمند و بالقوه سودآور است. بسیاری از این شرکت ها به دلیل اینکه تاجران از مزایا و معایب آن آگاه نیستند و به همین ترتیب برنامه ریزی نکرده اند ، شکست می خورند. در حالی که شروع و رشد یک تجارت آنلاین در مقایسه با آجر و ملات سنتی نسبتاً آسانتر و ارزانتر است ، این ویژگی همچنین می تواند یک مزیت محسوب شود زیرا رقبا مزایای مشابهی دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا