دنیای وب

مزایا و معایب فیس بوک

وقتی MySpace به آستانه اینترنت رسید ، میلیون ها نفر هیجان زده شدند تا مکانی پیدا کنند که بتوانند با دوستان خود به اشتراک بگذارند و با آنها ارتباط برقرار کنند. فیس بوک به سایت رسید و به آرامی شروع به سرقت سهم بازار از مای اسپیس کرد. بازار MySpace امروز رو به کاهش است و فیس بوک در حال دستیابی به اوج جدید در ترافیک و تعداد کاربران است.

با این حال ، عده ای هستند که می پرسند که آیا زمان صرف شده در فیس بوک ارزشمند است ، مزایا و معایب آن فکر زیادی را به همراه دارد. مانند هر سیستم ، جوانب مثبت و منفی نیز وجود دارد ، اگر می خواهید مزایا و معایب فیس بوک را ارزیابی کنید ، اجازه دهید برخی واقعیت ها را مرور کنیم:

منفی:

  • فیس بوک به مکانی برای روابط بسیار دور با بسیاری از افراد تبدیل شده است که هرگز با آنها ملاقات نخواهید کرد و این باعث می شود برخی روابط صمیمی از روابط دور شود.
  • اعتیاد به فیس بوک به یک مشکل واقعی تبدیل شده است. اگر اصلاً زندگی داشته باشید کارهای دیگری دارید علاوه بر اینکه تمام روز در فیس بوک می نشینید.
  • با توجه به ماهیت باز و عمومی فیس بوک ، این احتمال وجود دارد که ممکن است شما را به صورت آنلاین یا آفلاین دنبال کنید ، این می تواند بسیار آزار دهنده باشد!
  • بهره وری عالی کارگر اگر خود اشتغالی هستید ، اگر علاقه مند نباشید ، فیس بوک می تواند بیشتر وقت خود را مصرف کند. اگر شغلی را اداره می کنید ، ممکن است کارمندانتان وقت با ارزش و پرهزینه ای را با استفاده از Facebook هدر دهند.
  • بیایید در مورد این افراد در فیسبوک صحبت کنیم که به آنها “دوستان” گفته می شوند … آیا واقعاً هستند؟

مزایای:

فیس بوک با یافتن گروه ها ، پیوستن و پیوستن به همان علایق و نفرت ها را آسان می کند

پیدا کردن دوستان قدیمی یا دوستان جدید بسیار آسان است زیرا تقریباً همه در Facebook هستند.

فیس بوک نزدیک شدن و ملاقات با افراد جدید را آسان می کند

از Facebook می توان برای دیدار با مخاطبین تجاری و برای اهداف شبکه استفاده کرد

با این اطلاعات می توانید تصمیمات خود را در مورد جوانب مثبت و منفی فیس بوک بگیرید. اگر می توانید از جنبه های منفی دوری کنید و بر روی مثبت کار کنید ، فیس بوک یک سایت سازنده شبکه های اجتماعی در زندگی شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا