دنیای وب

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) – جنگل ها را نکشید


مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) – جنگل ها را قطع نکنید ، درختان را بکارید.
مسئولیت شرکت در کار شما
یک مثال جالب از مسئولیت اجتماعی شرکت ، دیکشنری انگلیسی آکسفورد است که به OED معروف است. OED یک مرجع جهانی پذیرفته شده به زبان انگلیسی است. نسخه دوم OED (2) در سال 1989 با 59 میلیون کلمه در 22000 صفحه در 20 جلد منتشر شد. ناشر از سال 1989 روی نسخه سوم (OED3) کار کرده است که انتظار می رود تعداد کلمات OED2 را دو برابر کند. ناشر این فرهنگ لغت را ذکر کرده است و هرگز منتشر نخواهد شد. با این کار مسئولیتی در قبال محیط زیست ندارد. برای تهیه مقاله باید یک جنگل کامل قطع شود. این فرهنگ لغت نه تنها به صورت آنلاین یا الکترونیکی ، در نسخه های چاپی در دسترس است. اگرچه CD ROM موجود در قفسه با نمای کتاب 40 OED سازگار نخواهد بود ، اما این تصمیم مثالی از امکان شهروندی است.
گزارش سالانه شرکت
از روز اول ، بنگاه های اقتصادی دولتی موظف به انتشار گزارش سالیانه کتبی بودند که غالباً به آنها “براق” گفته می شود و برای همه مالکان زمین توزیع می شود. اکثر مدیران موظفند گزارش سالانه را به همه صاحبخانه های شرکت ارائه دهند. با افزایش اندازه شرکت و تعداد وام دهندگان ، انتشار گزارش های سالانه بار شرکت است. در بیشتر موارد ، گزارش سالانه هرگز توسط گیرنده خوانده نمی شود. چیز “براق” منبع براق و کاملی برای سرقت و سرقت کاغذ است. اولین قدم تغییر قانون حاکم بر توزیع احکام اجباری “لغو” است. این اجازه می دهد تا ساکنان پرداخت کنند و آگاهی از محیط زیست برای گفتن “نه ، آنها مرا نفرستادند”. مرحله بعدی تهیه “گزینه درب” است. در آنجا از مالک خواسته شد که گزارش ویژه ای را درخواست کند ، در غیر این صورت نسخه ای از آن را دریافت نمی کند. آخرین و مفیدترین توسعه زیست محیطی در این زمینه نسخه “فقط آنلاین” است.
شرکت اپل به طور کامل انتشار گزارش سالانه خیره کننده را انتخاب کرد. اگر می خواهید بدانید که اپل چگونه کار می کند و نیازی به مشارکت ندارید ، می توانید آنلاین شوید. بدون درخت ، بدون جنگل. هر شرکت کننده یا طرف علاقه مند می تواند به دنبال شرکت باشد. اثرات مثبت دیگری در مورد قطع گزارش سالانه وجود دارد و در صورت انتخاب شرکت ، می توان این گزارش را بصورت آنلاین مشاهده کرد. به گفته 150 صفحه ، این شرکت مجاز بود فقط به خبرهای خوب و نه جنبه های ناخوشایند کار خود بپردازد. در یک فضای الکترونیکی نامحدود ، شرکت ها دیگر نمی توانند هزینه چاپ را بهانه ای برای انتشار یا لغو سیاست ها و گزارش های CSR کنند.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا