دنیای وب

مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) – طرف دیگر سکه


هزینه های توسعه
از آغاز انقلاب صنعتی در اواسط قرن هجدهم ، تغییرات مداوم و رو به رشدی وجود داشته است که نژاد بشر را فرا گرفته است. در مراحل اولیه ، منافع انقلاب صنعتی س questionsالاتی را در جامعه ایجاد کرد. “محموله” نمونه ای از مقاومت در برابر این پیشرفت است. در آن زمان تعداد کمی از مردم در مورد تأثیرات محیطی تعجب می کردند ، اما بسیاری از آنها از تأثیر بر روی انسانها بی اطلاع بودند. نوشته های چارلز دیکنز بیانگر این نگرانی ها بود. فواید انقلاب صنعتی بیشمار است و ممکن است بی شمار باشد. تعداد آنها بی شمار است ، زیرا تعداد آنها زیاد است ، اما همچنین بی شمار هستند زیرا ، برای برخی ، مثال پیشرفت نمونه دیگری از عقبگرد است.
اتحادیه های کارگری از نیاز اتحادیه ها برای دستیابی به اهداف مشترک ، دستمزد و شرایط کاری ناشی شدند. اتحادیه های کارگری به ایجاد طبقه متوسط ​​کمک کردند ، که با پیشرفت انقلاب صنعتی گسترش یافت. افزایش تحصیلات در بین طبقه کارگر. من معتقدم که یک ارتباط ، هرچند دشوار ، وجود دارد که ظهور اتحادیه های کارگری (1820) و جنگ انقلابی به لغو برده داری در انگلیس کمک کرد (قانون لغو برده داری در 1833). این اتحادیه در نتیجه یک شرکت کارگر فشرده تشکیل شد. این اولین نمونه از کارفرمایان (شرکت) است که مسئولیت اجتماعی کارمندان خود را لغو می کند. جالب است بدانید که بین افزایش قیمت اتحادیه و افزایش دستمزدها در ایالات متحده رابطه مستقیمی وجود دارد. دستمزد در ایالات متحده از سال 1974 که به بالاترین حد خود رسیده است به طور مداوم در حال افزایش است. از آن زمان به بعد ، حقوق واقعی به طور مداوم در حال کاهش است. در سال 1979 21 میلیون عضو و در سال 2010 14.8 میلیون عضو بودند که 30 درصد عضویت داشتند. یادآوری می شود که در این مدت ، تعداد شهروندان ایالات متحده از 225 میلیون نفر به 309 میلیون نفر افزایش یافته که 37 درصد افزایش داشته است.
برای خاتمه دادن به این مقاله با نتیجه گیری و بررسی هزینه واقعی توسعه ، منصفانه است که بگوییم پیشرفت زیادی در انسان در CSR دوران کودکی حاصل شده است ، اما برای انسان نیز مفید بوده است. گرچه برای محیط زیست بسیار گران است. اگرچه انسان ها مزایای زیادی دریافت کرده اند ، اما محیط زیست این مزایا را ندارد این موضوع مقاله آینده است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا