دنیای وب

مشارکت و شکنجه شغلی در بازاریابی شبکه ای

یکی از مواردی که من در مورد بازاریابی شبکه ای بسیار می بینم ، جمع آوری شغل و افترا است. در این مقاله ، من قصد دارم بیشتر در مورد شغل شکن و شرم در بازاریابی شبکه ای و اینکه چگونه به تجارت MLM شما آسیب می زند صحبت کنم.

حرفه

چند نقل قول وجود دارد که من در بازاریابی شبکه ای شنیدم و هرگز از آنها استفاده نکردم زیرا فکر می کردم دافعه آور هستند.

ارسال – فقط گذشت

شغل – سفر شکسته

من میفهمم. مجری برنامه سعی می کند مشتری بالقوه را متقاعد کند که باید به فرصت بازاریابی شبکه ای بپیوندد زیرا کار این نیست که به او آنچه می خواهد بدهد. به نظر شما این چقدر مشتری بالقوه ای را بد می کند؟ آنها ممکن است کار خود را دوست داشته باشند. آنها ممکن است به کار خود افتخار کنند. آنها ممکن است بخواهند درآمد اضافی متناسب با شغل خود ایجاد کنند.

اگر کسی حداقل 40 ساعت از هفته خود را به کاری مرتکب شده باشد توهین کند ، چقدر احتمال دارد که بخواهید به او بپیوندید؟ اصلاً زیاد محتمل نیست

یک حرفه بازاریابی شبکه ای به اندازه کافی خوب است که می تواند مزایای خود را نشان دهد بدون اینکه هیچ راه دیگری برای درآمدزایی به خانواده آنها وارد کند یا شرم آور باشد. شما دیده اید که بسیاری از افراد به دلیل شرمندگی شغل خود را زودتر از موعد ترک کرده اند و این امر منجر به از دست دادن خانه ها و حتی طلاق شده است ، بنابراین وقتی این کار را انجام دادید ، حتما به تأثیرات طولانی مدت آن بر روی شما و تیم خود فکر کنید. اگرچه ممکن است انگیزه آنها برای انجام فعالیتهای کوتاه مدت کوتاه باشد ، اما روش خوبی برای ادامه انگیزه تیم شما نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا