دنیای وب

مشارکت و موفقیت در بازاریابی خارج از شبکه

احساسات راهی قدرتمند برای برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه و تغییر سیستم اعتقادی ما است تا بتوانیم به موفقیت در بازاریابی شبکه ای دست پیدا کنیم. اغلب گفته می شود که مهمترین م componentلفه موفقیت در بازاریابی شبکه ای سیستم اعتقاد یا ذهنیت ماست.

اعتقادات ما تا حدود زیادی تعیین کننده اعمال و در نتیجه زندگی ما است. اما آنچه باورهای ما را تعریف می کند. این با تأثیرات ابدی ، مردم اطراف ما آغاز می شود. از همان کودکی به ما گفته می شود که ما کی هستیم یا کی هستیم. ما از نظر قومی (ما سفید پوست ، سیاه پوست یا قهوه ای هستیم) تربیت می شویم (هیچ کس در خانواده ما تا به حال به دانشگاه نرفته است) ، رفتاری (احمق نباشید ، با سن خود رفتار کنید) ، از نظر مالی (پول درخت نمی کند). بنابراین ما با مجموعه ای از تصاویر و باورها بزرگ شده ایم که رفتارهای ما را در بزرگسالی تعریف می کند.

اما صبر کن آیا ما باید آن برنامه نویسی اولیه را بپذیریم؟ چگونه می توانیم آن را تغییر دهیم؟ آموزش سنتی ادعا بوده است. تکرار گروهی از عبارات درباره آنچه می خواهیم باشیم به جای آنچه در حال حاضر فکر می کنیم. به عنوان مثال ، “من ثروتمند هستم” بارها و بارها تکرار می شود تا اینکه در ناخودآگاه ما حفر شود. اما اظهارات برای بسیاری از افراد مفید نیست. پچ پچ مغز ما مرتباً می گوید “نه تو نیستی” و در پذیرش ادعاهای ما اختلال ایجاد می کند.

من شخصاً آن را “شایعات میمون” می نامم. میمون های بین گوش ما با ما حرف می زنند ، پیام را گیج می کنند و ادعا را انکار می کنند. نتیجه این است که بسیاری از مردم دائماً از اظهارات استفاده می کنند ، اما نتیجه نسبتاً ضعیفی را مشاهده می کنند و هیچ تغییری نمی کند.

وارد احساسات خود شوید! این توسط نوح از سنت جان اختراع شد ، و احساسات اظهارات را به یک سوال تبدیل کرد. بنابراین به جای “من ثروتمند هستم” ، ممکن است از خود بپرسیم ، “چرا من اینقدر پولدار هستم؟” این فراتر از پچ پچ میمون است و قسمت حل مسئله مغز ما را که بدنبال راه حلی برای سالات است ، شروع می کند. چرا من اینقدر ثروتمند هستم باعث می شود ما بیش از آنچه کم داریم ، روی چیزهایی که در حال حاضر داریم تمرکز کنیم.

بنابراین وقتی می پرسم ، “چرا اینقدر ثروتمندم” ذهنم می تواند پاسخ دهد ، خوب ، من در یک خانه خوب زندگی می کنم ، ماشین دارم ، به سمت آشپزخانه می روم ، شیر آب را باز می کنم و آب تمیز بیرون می آورم ، یک یخچال همراه با غذا دارم. من ماشین دارم و بنزین دارد. در قفسه های فروشگاه مواد غذایی غذا وجود دارد. من همسر یا شریک زندگی ام ، فرزندانم و غیره دارم می توانید تصویر را دریافت کنید. همه ما دلیل خوبی برای احساس غنی بودن داریم ، اما گاهی اوقات این دلایل را از دست می دهیم. احساسات می تواند کمک کند.

به گفته نوح ST. جان ، چهار مرحله در مراحل تأیید وجود دارد. آن ها هستند:

  1. از خود بپرسید چه می خواهید

  2. س aالی را تشکیل دهید که در واقع آنچه را که می خواهید درست باشد فرض کند

  3. بگذارید ذهن شما پاسخ را جستجو کند

  4. اقدامات جدیدی را براساس مفروضات جدید خود در مورد زندگی انجام دهید

همه چیز با دیدی شروع می شود که می خواهیم چه کسی باشیم. اگر ندانیم که چه می خواهیم ، هرگز به آن دست نخواهیم یافت. جک کانفیلد ، در کتاب شگفت انگیز خود ، اصول موفقیت ، به ما یادآوری می کند که دلیل این که بسیاری از مردم به خواسته خود نمی رسند این است که نمی دانند چیست. “آیا می دانید چه می خواهید؟ آیا مطمئن هستید؟

آیا 3 تا 5 سال دیگر بینشی برای زندگی خود دارید که با ارزشهای اصلی و مأموریت اصلی شما در زندگی همسو باشد. آیا حتی می دانید رسالت یا هدف اصلی شما در زندگی چیست؟ اگر سال ها با این سوال دست و پنجه نرم می کنید ، “چرا من اینجا هستم” می توانم کمک کنم!

ممکن است بخواهید حضور در کارگاه بینایی من را در نظر بگیرید. برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید و 50٪ تخفیف امروز را ارائه دهید. از کاری که انجام داده اید خرسند خواهید بود

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا