دنیای وب

مشاغل آنلاین UBC

UBC Jobs Online خدماتی است که توسط مدرسه ارائه می شود تا به شما در یافتن شغل پس از فارغ التحصیلی کمک کند. این هدف از رفتن صحیح به کالج ، یافتن شغل مناسب برای خود است. دانشگاه بریتیش کلمبیا نزدیک به 50،000 دانشجو دارد و آنها این را به عنوان یک چیز خوب تبلیغ می کنند ، اما به نظر من ، دانشجوی سابق دانشگاه ، من لمس شخصی یک مدرسه کوچکتر را دوست دارم. من در دانشگاه پیتسبورگ در گرینسبورگ که یک کالج کوچکتر بود ، با حدود 20 یا 30 دانشجو در هر کلاس ، تحصیل کردم. من همچنین به دانشگاه پیتسبورگ در اوکلند که یک مدرسه بزرگ است با 100 دانشجو یا بیشتر در کلاس درس رفتم. هنگامی که اساتید شما نمی دانند که چه کسی هستید ، برقراری ارتباط با آنها در مورد اطلاعات مهمی که ممکن است در دوران دانشجویی نیاز داشته باشید بسیار دشوار است. من یک دوست دارم و او دانشجوی دانشگاه بریتیش کلمبیا است ، اگرچه او عاشق دانشگاه است و از رفتن به آنجا لذت می برد ، اما با من موافقت کرد که تماس با هیچ یک از اساتید او بسیار دشوار است.

مشاغل دانشگاهی امروزه به بخشی از جامعه ما تبدیل شده است. به طور کلی اعتقاد بر این است که برای داشتن شغل خوب ، شما باید از دانشگاه فارغ التحصیل شوید. شاید این در بیشتر مشاغل صادق باشد ، اما فکر نمی کنم همیشه اینطور باشد (من بعداً مشاغل خوبی خواهم گرفت که مدرک دانشگاهی دریافت نمی کنند).

حال چند دانشگاه در دانشگاه بریتیش کلمبیا را در نظر بگیرید. صدها نفر از آنها را انتخاب کنید و بعضی از آنها می توانید درآمد زیادی کسب کنید. تکمیل این رشته ها سالها به طول می انجامد و کسانی که پس از اتمام دانشگاه نمی توانند شغلی پیدا کنند با استفاده از مشاغل آنلاین UBC سعی در بدست آوردن آن شغل دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا