دنیای وب

مشاغل خانگی اینترنتی – آیا برای شما مناسب است؟

امروزه هزاران فرصت شغلی مبتنی بر مشاغل آنلاین وجود دارد که برای جلب توجه مشتریان بالقوه به دنبال شروع مشاغل مستقر در خانه خود می جنگند. همچنین میلیون ها نفر مشاغل اینترنتی را شروع می کنند اما تنها 3٪ در واقع موفق هستند.

شما مانند اکثر مردم ، شما به عنوان مشاغل خانگی به عنوان یک فرصت شغلی فکر می کنید زیرا داستان کسی را که ثروتمند به آن رسیده است می شنوید و هرگز مجبور نیستید یک روز در زندگی خود کار کنید.

هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید و به سر کار می روید ، در آن روز رویاهایی دارید که می توانید به رئیس خود لاغر صورتی بدهید. ایده هایی مشابه با این ممکن است هر بار به ذهن شما خطور کند که خواسته شود کاری را برای شرکت انجام دهید صرف نظر از این که چقدر برای شما بد است.

شاید مجبور شده باشید از برنامه های آخر هفته ، شرایط جوی شجاعانه دست بکشید و افزایش دستمزدی دریافت نکنید زیرا شرکتی که برای آن کار می کنید تصمیم های بد تجاری را می گیرد.

آیا این صدا آشنا است؟

اگر اینگونه باشد ، قبل از ایجاد جهش نامشخص در ایجاد مشاغل بازاریابی شبکه ای ، باید از خودتان سؤالات بسیار مهمی بپرسید.

بسیاری در مورد وعده بازاریابی آنلاین آرزو می کنند ، اما کمتر کسی در مورد فداکاری هایی که باید برای تحقق رویاهای خود انجام دهند فکر می کنند.

در مورد این سؤالات مهم فکر کنید:

آیا می توانید بدون تعامل اجتماعی با سایر کارمندان در مباحثی از قبیل آنچه در سیاست اتفاق می افتد یا درامی که شب گذشته در تلویزیون واقعیت رخ داده است ، بروید؟

اگر اینگونه نباشد ، بازاریابی آنلاین ممکن است تصمیم درستی برای شما نباشد.

اگر احساس می کنید تنها در میز کار خود می نشینید ، احساس رضایت می کنید. فقط با مشتریان بالقوه و شرکای تجاری صحبت کنید ، در حالی که در عین حال در مورد تجارت بازاریابی شبکه ای مبتنی بر اینترنت خود فکر می کنید ، ممکن است آنچه را برای موفقیت در این تلاش دارید داشته باشید.

آیا خود انگیزه دارید؟

انگیزه خود یک عامل مهم هنگام شروع یک تجارت است. شما باید این توانایی را داشته باشید که خود را به جلو سوق دهید.

موفقیت شما تا حد زیادی به زمان و تلاش شما می خواهد در مشاغل بازاریابی شبکه ای مبتنی بر وب بستگی داشته باشید.

تمام مهارتهایی مانند سازمان ، برنامه ریزی و بازاریابی در حالی که شما در این مسیر هستید آزمایش می شود تا خود را از کارمند بودن و کارآفرینی بودن رها کنید.

آیا می توانید به خودتان حساب کنید؟

ساختن یک تجارت آنلاین با این قول که کسی از بالای سر شما نماند ، تمام حرکات شما را تماشا می کند و شما را برای انجام کار خود راهنمایی می کند.

آیا واقعاً قادر به کار مستقل هستید؟ عزم داری؟ برای دنبال کردن رویاهای خود

داشتن یک شرکت اینترنتی؟ آیا می توانید برای مراقبت از آن و تماشای آن در رشد و تولید میوه سرمایه گذاری کنید؟

به یاد داشته باشید ، به عنوان یک بازاریاب شبکه مستقر در اینترنت ، همه کلاه ها را می پوشید. شما بازاریاب ، حساب ، نویسنده و دبیر هستید.

اینم خبر خوش

وقتی در خانه کار می کنید ، می توانید کارهای زیادی را انجام دهید که قادر به انجام آن نبودید ، در حالی که در این کار رئیس این شخص ستمگر گیر کرده اید. شما نمی توانید آن را فراموش کنید. او کسی است که به شما اجازه مرخصی نمی دهد در حالی که فرزند شما مریض است … همان شخصی که شما را به کار روی شکرگذاری دعوت کرده است.

مشاغل مستقر در خانه به این معنی است که می توانید همزمان از خانواده خود مراقبت خوبی داشته باشید و از خانه نیز درآمد کسب کنید.

شما بهترین های هر دو جهان را خواهید داشت! فقط فکر کنید – در لیست مشاغل مستقر در منزل دیگر مواردی از دست نرود – می توانید در حین کار این کار را انجام دهید. دیگر نگران پیدا کردن یک بچه نگهدار واجد شرایط نیست. لازم نیست نگران اخراج باشید؛ می توانید رئیس خود را آتش بزنید.

سرانجام

مثبت باشید و در ساختن مشاغل خود متمرکز شوید حتی اگر فروش مساوی نباشد ، از طرف افرادی که می خواهند در دام بن بست خود بمانند ، اظهار نظر زشت یا توهین آمیز می کنید.

سخنان شکسته آنها را نادیده بگیرید و به یاد داشته باشید که موفقیت فقط برای کسانی است که آرزو می کنند و برای آن کار می کنند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا