دنیای وب

مشاغل محلی از خدمات بلاگ نویسی و خدمات سئو سود می برند

اگر یک مشاغل محلی دارید که روی یک موقعیت جغرافیایی نسبتاً باریک در کشور یا ایالت شما متمرکز است ، می توانید از خدمات محلی برای نوشتن وبلاگ محلی و خدمات بهینه سازی موتور جستجو بهره مند شوید. دلیل این امر باید واضح باشد ، اگرچه بسیاری از مشاغل کوچک کمبود مهارت را دارند و بیشترین بهره را از مشتری خود نمی گیرند.

حتی اگر امروز بخواهند محصولات را با قیمت های تخفیف بخرند ، به خدمات زرد ، Gumtree ، Craigslist یا eBay می روند. تعداد کمی از افراد به صورت آنلاین در وب سایت ها یا وبلاگ های خاص جستجو می کنند. اینجاست که شاید دلتان برایش تنگ شود!

خدمات تجاری محلی خود را پیدا کنید

در اینترنت بیشتر از این سایت های شناخته شده وجود دارد و هیچ دلیلی وجود ندارد که خانه و یا مشاغل محلی شما نتوانند با این غول ها رقابت کنند. کارهای زیادی انجام داده است و تنها کاری که می کنید ایجاد وب سایت شخصی شماست.

مطمئناً شما به احتمال زیاد افرادی که به طور اختصاصی در این سایت ها جستجو می کنند را برای منابع محلی آنچه در جستجوی آن هستند جستجو نکردید. با این وجود ، اگر وب سایت یا وبلاگ خود را بصورت محلی تنظیم کنید ، بسیار محتمل است که افرادی را که در منطقه شما زندگی می کنند انتخاب کنید و به جای آدرس وب یک عبارت جستجو را وارد کنید.

بیایید این را جامع تر توضیح دهیم. اگر اتومبیل بفروشید یا کار تعمیر را انجام داده و اتومبیل های کوچک بفروشید ، در صورتی که به دنبال ماشین سفید جدید هستید ، نمی توانید مواردی را انتخاب کنید که فوراً به Gumtree ، Craigslist یا eBay بروند. با این حال ، “مرد سفید پوست” به طور فزاینده ای گسترش گسترده تر شبکه خود را آغاز کرده است ، و جستجوهای آنلاین را برای “کامیون های سفید” ، “کامیون های مرمت شده” و “کامیون های ارزان قیمت برای فروش” انجام می دهد.

چگونه با رقابت تجاری محلی خود رقابت کنید

در چنین مواردی ، رقابت با سایتهای فروش فوق کاملاً ممکن است و وب سایت خود را در بالای صفحات نتایج Google برای کلمات کلیدی خاص (اصطلاحات جستجو) درج کنید. بسیاری از مزایای کسب و کار محلی در دسترس هر کس با هر گونه دانش در وب سایت ها و چگونگی ایجاد محتوای قانع کننده مناسب ، و یا برای کسانی که می دانند از کجا باید محتوای وب و بهینه سازی موتور جستجو را برون سپاری کنند تا دسترسی خود را به بالاترین رتبه گوگل ارتقا دهند!

راز استفاده از تبلیغات محلی است. در حقیقت ، می توانید برخی از پست های وبلاگ مربوط به منطقه محلی خود را بنویسید ، سپس تلاش های خود را بر روی بهبود موتورهای جستجوگر محلی متمرکز کنید. اگر مطمئن نیستید که چگونه صفحات وب یا پست های وبلاگ خود را بهینه کنید تا احتمال لیست صفحات خود را در گوگل یا موتورهای جستجو دیگر افزایش دهید ، وقتی افراد در جستجوی تأمین کنندگان محلی از آنچه می فروشید ، هستند ، افراد زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند!

خدمات وب بهینه و خدمات بهینه سازی موتور جستجو

باید بتوانید تعدادی از خدمات بالقوه نوشتن محلی را پیدا کنید و خدمات سئو را بهبود بخشید. آنها می توانند به شما در یافتن منبع محلی برای آنچه می خواهید کمک کنند و به شما در تبلیغ وب سایت محلی خود کمک می کنند. برای اطمینان از انتشار صفحات وب در لیست های محلی Google ، ایجاد برخی تغییرات کوچک در سایت شما دشوار نیست.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا