دنیای وب

مشاغل مدیریت سلامت – یک روز از زندگی یک مدیر برنامه


روز شما ممکن است مانند آنچه در زیر گفتم نباشد ، اما نکته این پست این است که بگویید بیشتر مدیران روز به آتش سوزی می پردازند و جلسات ، ایمیل ها و پرسنل و مسائل پزشکی را فراموش می کنند و وقت زیادی ندارند برای سازماندهی. و تأمل بسته به مدت زمانی که در گروه فعلی خود بوده اید ، میزان آموزش کارکنان و تعداد سرپرستان ، ممکن است یک روز آسان تر یا یک روز سخت تر از آنچه در زیر توضیح داده شده است داشته باشید. بیشتر!
7:00 – 8:00 بعد از ظهر
کارکنان قبل از ساعت 7 صبح با شما تماس می گیرند تا به شما بگویند وارد نشوید. برنامه را مرور کنید تا ببینید کارمندان چگونه می توانند برای برآوردن همه نیازها دوباره سازماندهی شوند.
8:00 – 9:00 بعد از ظهر
وقتی می رسید ، دو کارمند منتظر شما هستند و در مورد آنچه مسافر سوم می خواهد و دیگری نیاز به اطلاعات در مورد FMLA (قانون تعطیلات خانوادگی) با شما صحبت می کنند. اول به من بگو. برنامه را تماشا کنید و بروید آن را مرور کنید و دو قسمت از اطلاعات را در FMLA به عنوان یادداشت دوم نشان دهید.
برنامه خود را بررسی کنید و توجه داشته باشید که روز پزشک به زودی فرا می رسد و شما باید برای جشن گرفتن این روز برنامه ریزی کنید.
شما ایمیل خود را بررسی خواهید کرد و خواهید فهمید که لیست خدمات عمومی حاوی اطلاعات جالبی است که به مدیر پول خود منتقل می کنید و از او می خواهید موضوع را بررسی کند و به شما بگوید آیا از آن استفاده شده است یا خیر.
9:00 – 11:00 صبح
با شکایت بیماران روبرو هستید. شما همه افراد را در برنامه دور می زنید ، همه را بررسی می کنید تا به آنچه نیاز دارند یا نه ، یا آخر هفته ها مراجعه کنید. هنگامی که او به دفتر خود بازگشت ، یک پرستار گفت که اتاق معاینه به درستی تمیز نشده است. شما یادداشت ذهنی می کنید تا با شرکت نظافت صحبت کنید.
جلسه شما در ساعت 9:30 صبح با فروشنده ای برگزار می شود که در آن قبل از اینکه در 30 ژوئن در پایان سال علاقه خود را به خود جلب کنید ، موضوعی برای گفتگو با شما وجود دارد. پزشک شما از گروه خواسته است که در صورت افزایش مجدد نرخ بیمه درمانی ، مزایای امسال را در نظر بگیرند.
شما یک سری ایمیل های مربوط به فروشندگان سود را خواهید شنید. اولین کارکنان پروژه EMR با شما تماس می گیرند تا به شما اطلاع دهند که ممکن است تاریخ ارسال شما تغییر کند. لطفا با او تماس بگیرید پرداخت کننده دیگری تقاضای برنامه ای می کند تا در عرض سه هفته نمودارها را بازرسی کند.
11:00 – 12:00 بعد از ظهر
پزشک به شما اطلاع می دهد که از جدیدترین بسته Rx استفاده می کنید – آیا می توانید ASAP بیشتری سفارش دهید؟
روز پرداخت است و شما بیشتر وقت خود را صرف اتمام فیش حقوقی خود و بررسی چهار کارمند کم کار برای پرداخت حقوق و دستمزد خود می کنید. شما سوابق حقوق و دستمزد را ارائه می دهید ، پول را به حساب حقوق و دستمزد خود منتقل می کنید ، مانده حساب را در بانک تأیید می کنید و نقل و انتقال پول الکترونیکی را که تا جمعه تأیید شده است ، ثبت می کنید.
12:00 – 1:00 بعد از ظهر
شما با دكتري كه نگران برنامه جبران خسارت است ملاقات خواهيد كرد.وی درخواست می کند گزارشی در مورد هزینه های ماهانه ، درآمد و عملکرد RVU طی دو سال گذشته ارائه دهد.
شما ایمیل خود را دریافت خواهید کرد ، یک فاکتور در پرونده پرداخت قرار داده و توجه داشته باشید که کارمندی که از کار اخراج کرده اید دادخواست بیکاری را تنظیم کرده و هفته آینده جلسه دادرسی برگزار خواهد شد.
شما با چاپگر خود تماس گرفته و بلافاصله روی پد Rx سفارش می دهید.
1:00 – 2:00 بعد از ظهر
شما به تقویم نگاه می کنید و به یاد می آورید که حساب اکنون به بازدید سه ماهه شما می آید و همه چیز هنوز آماده نیست.
توجه داشته باشید که ناهار برای ناهار خواهد بود ، یک نوشیدنی کوچک در اتاق نشیمن بگیرید ، یک بسته دوچرخه را در کشو بگیرید و ایمیل خود را بررسی کنید. شما یک تبلیغ در Craigslist برای یک مشاور بهداشت انجام داده اید ، و سریعاً به نتایج نگاه می کنید و می بینید که دو مورد وجود دارد که به نظر می رسد این کار را انجام می دهند. شما با دو کاندیدا تماس گرفته و پیامی را ترک می کنید که می خواهید با آنها در مورد اوضاع صحبت کنید.
با هم بقیه اطلاعات حساب را به دست می آورید و با ورود به آن فضای دفتر را پاک می کنید.
2:00 – 3:00 بعد از ظهر
حساب کاربری وارد شد و شروع به کار کرد ، و شما می دانستید که برای پاسخ دادن به تمام س questionsالات او باید نزدیک بمانید.
شما روی گزارش درخواستی پزشک خود کار می کنید.
شما با مدیر پروژه EMR تماس می گیرید اما آنها ایمیلی دریافت می کنند و پیامی را برای شما ارسال می کنند. شما با حسابرس تماس خواهید گرفت و لیستی از جداول مورد نیاز برای بررسی جداول را به همراه یک فرم درخواست با جزئیات نوع حسابرسی درخواست خواهید کرد.
شما شروع به جستجو در گزارش های شرکت کنندگان می کنید تا ببینید که در آن می توانید مزایای دیگر را تغییر دهید تا بتوانید با همان طرح بیمه درمانی ادامه دهید.
3:00 – 4:00 بعد از ظهر
یکی از نامزدهای انتخاب شده نزد دکتر برمی گردد و شما مدت طولانی با او صحبت می کنید ، سپس از او دعوت می کنید که ظرف دو روز با شما مصاحبه کند.
برنامه تعطیلات کارمندان خود را مرور کنید تا ببینید آیا می توانید برنامه تعطیلات کارمندان را تغییر دهید که نظر شما راجع به تاریخ شما تغییر کرده است.
شما همه را دوباره در این برنامه اجرا می کنید ، ببینید آیا همه ناهار می خورند یا خیر ، و همه چیز مرتب است.
وقتی از دستشویی برمی گردید ، پنج پیام صوتی دارید (!) ، یکی از آنها کارکنان پروژه EMR است که با شما تماس می گیرند.
4:00 – 6:00 بعد از ظهر
مدیر فاکتور شما به جلسه هفتگی آنها می آید و در صورت ارسال هرگونه هزینه ، بلیط ، نامه و حساب به مجموعه ، شماره تلفن آنها را در هفته گذشته بررسی می کند. او به شما می گوید که یکی از پوسترهای اعلان متوجه شده است که پیرو قرارداد پرداخت را دنبال نمی کند. مدیران می خواهند بدانند که در این مورد چه باید بكنند. از آنها بخواهید که پرداخت را پیگیری کنند و زمان دقیق پرداخت آن را به آنها اطلاع دهند. شما با نماینده پرداخت تماس می گیرید و آخر هفته درخواست جلسه می کنید.
با نامزد دوم تماس می گیرید و وقتی با او تلفنی صحبت می کنید تصمیم می گیرید که او را برای مصاحبه دعوت نکنید.پرسنلی که درباره FMLA سiringال می کنند متوقف می شوند و قرار ملاقات می گذارند تا فردا صبح با شما صحبت کنند. او به شما می گوید مادرش بیمار است و باید کاری پیدا کند تا به طور موقت از او مراقبت کند.
تیم نظافت می رسد و شما با آنها از چندین اتاق آزمایش عبور می کنید و در مورد سطح تمیزی صحبت می کنید. یک یادداشت ذهنی درباره واکر با پرستار در اتاق بنویسید و ببینید آیا ظرف چند روز بهبود می یابد یا خیر.
شما ایمیل خود را بررسی می کنید ، دفتر خود را راه اندازی می کنید ، لیستی از کارهایی را که باید در روز اول انجام می دادید مشاهده می کنید اما مشکلی پیش نمی آید. شما دو مورد دیگر به لیست اضافه می کنید ، چراغ ها را خاموش کرده و میز را ترک می کنید. همیشه فردا هست

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا