دنیای وب

مشاوران و متخصصان خدمات – آیا باید تاریخ انقضا را برای پیشنهادات خود قرار دهید؟

متخصصان و مشاورانی که پروپوزال می نویسند ممکن است تعجب کنند که آیا باید برای پیشنهادات خود مهلت تعیین کنند یا اینکه باید پیشنهاد را باز بگذارند.

من پیشنهاد می کنم همیشه تاریخ انقضا را روی پیشنهادات خود قرار دهید. در اینجا شش دلیل وجود دارد که چرا شما باید این کار را انجام دهید.

شش دلیل خوب برای قرار دادن تاریخ انقضا در پیشنهادهای خود

1- دعوت به عمل و احساس اضطرار را ایجاد می کند. مشتری بالقوه متوجه می شود که باید تا تاریخ مشخصی اقدام کند ، در غیر این صورت پیشنهاد از بین می رود یا شرایط جدیدی اعمال می شود.

2. این به شما دلیلی می دهد که برای ادامه پروژه با مشتری تماس بگیرید. می توانید یک هفته قبل از موعد مقرر با مشتری تماس بگیرید و در صورت داشتن س questionsال در مورد پیشنهاد از او س askال کنید و به او یادآوری کنید که مهلت مقرر در حال نزدیک شدن است.

3. به شما کمک می کند تا فعالیت خود را برنامه ریزی کنید. اگر همه پیشنهادات شما در همان هفته پذیرفته شود ، ممکن است متوجه شوید که کار بیشتری از حد توان خود دارید. با افزودن ضرب الاجل ، می دانید کدام پیشنهادات فعال و همچنان برجسته هستند.

4. در صورت نیاز به افزایش قیمت از شما محافظت می کند. اگر هزینه های شما افزایش یابد یا قیمت لوازم شما افزایش یابد ، خوشحال خواهید شد که این مهلت را به عنوان یک نوع بیمه اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر قیمت بنزین بالا می رفت ، آیا شما می توانستید با همان مقدار پول کار را انجام دهید و به همان میزان سود بدست آورید؟ اگر صاحبخانه شما اجاره خانه را افزایش می داد ، آیا شما نمی خواهید توانایی افزایش نرخ های خود را نیز داشته باشید تا با نرخ های پایین تر تحت قرارداد نباشید؟

5. باعث می شود شما مانند یک حرفه ای به نظر برسید. افزودن تاریخ نشان می دهد که شما یک تجارت جدی هستید و در صورت عدم تحقق شرایط مایل هستید پیشنهاد را رها کنید. به یاد داشته باشید که مقداری احترام به خود داشته باشید. همه ما یک تجارت می خواهیم اما نباید در موقعیتی باشیم که بتوانیم از آن استفاده کنیم.

6. تعیین حد و مرزها همیشه یک ایده خوب در یک رابطه تجاری است. تعیین مهلت های تجاری این احتمال را نشان می دهد که شما یک شریک تجاری برابر هستید که باید از تجارت و تجارب شما قدردانی شود.

زبان معمولی برای آخرین مهلت شما

من فکر می کنم من باید یک سلب مسئولیت استاندارد برای بررسی آن با وکیل شما در هنگام قرار دادن پیشنهاد یا قرارداد انجام دهم ، اما حتی در این صورت ، در اینجا نمونه ای از زبان است که می توانید در پیشنهاد خود استفاده کنید ، در غیر این صورت وکیل شما مدیریت خواهد کرد

“شرایط ، هزینه ها و شرایط برای 30 روز از تاریخ ارائه این پیشنهاد معتبر است.”

کوتاه و شیرین است. او آنچه را که باید گفته شود می گوید و هیچ حسی از قضاوت یا فشار به مشتری تحمیل نمی کند. با این حال ، به روشنی آنچه شما می خواهید معنای آن را بیان کند. البته ، شما می توانید از هر محدودیت زمانی که می خواهید ، یا 30 روز ، 60 روز ، 90 روز یا هر آنچه که می خواهید استفاده کنید.

اگر این مراحل را دنبال کنید ، ایده بهتری از موقعیت خود در مورد پیشنهادات و چشم اندازها خواهید داشت تا بتوانید کار خود را به طور موثرتری اداره کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا