مشاوره ارجاع مشاغل

[ad_1]

Google | آموزش

شرکتی که بدون تبلیغ رشد می کند

آیا تا به حال متوجه شرکتی شده اید که هرگز تبلیغ نمی کند ، اما به رشد خود ادامه می دهد؟ بعضی از شرکت ها بدون اینکه یک سنت هزینه تبلیغات کنند ، کارهای بسیار بیشتری انجام می دهند. اما چگونه آنها این کار را انجام می دهند؟ ترفند چیست؟

ارجاعات Linkedin

پاسخ به رشد تجارت شما بدون بودجه تبلیغاتی زیاد ، معرفی افراد است. برخی از شرکت ها مشتری خود را ایجاد می کنند به طور کامل از طریق ارجاع. ما لیستی از برخی از ترفندهای مفید برای رشد کسب و کار شما از طریق مراجعه به سایت را جمع آوری کرده ایم و ما با LinkedIn شروع می کنیم زیرا این مکان موفق ترین مکان در اینترنت است که می توانید پایگاه ارجاع خود را رشد دهید.

LinkedIn: قدرت مراجعه حرفه ای

LinkedIn نیروگاه شبکه های حرفه ای است. هیچ تبلیغی در هیچ مجله ای نمی تواند جایگزین قدرت ارتباطات حاصل از طریق LinkedIn شود. پروفایل در بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی مفید است ، اما LinkedIn با خدمت به عنوان یک بستر در حفظ و ایجاد روابط تجاری ، موفقیت متناوب را فراهم می کند. با ایجاد یک نمایه قوی LinkedIn ، اعتبار ایجاد می کنید. با تکمیل نمایه LinkedIn خود ، منبع معتبری برای حرفه خود فراهم می کنید. به شما کمک می کند تا حتی در Google هویت خود را بصورت آنلاین کنترل کنید. وقتی افراد با نام شما جستجو می کنند می توانید بهترین نتایج را در Google مشاهده کنید. در بیشتر موارد ، نمایه LinkedIn شما در بالای این نتایج جستجو ظاهر می شود. بنابراین ، فقط به همین دلیل ، شما باید یک نمایه 100٪ LinkedIn کامل داشته باشید.

در اینجا چگونگی …

نمایه 100٪ کامل LinkedIn شما شامل موارد زیر است:

  1. خلاصه و مجموعه مهارت های اجرایی
  2. عکس
  3. تاریخ آموزش
  4. سه شغل اخیر
  5. سه توصیه از طرف همسالان خود

برای شروع ، از قسمت LinkedIn روی “ویرایش نمایه” کلیک کنید.

قابل اعتمادتر باشید.

به نظر می رسد به اندازه کافی ساده است ، اما همه این کار را نمی کنند. و به یاد داشته باشید ، هیچ کس نمی خواهد مشتریان خود را به یک شرکت بدون پاسخ معرفی کند. بد به نظر می رسد بنابراین به کار با مشتری و تجربه معاملاتی شرکت خود ادامه دهید. همیشه نسبت به مشتریان خود بسیار پاسخگو باشید ، حتی اگر پاسخی یا راه حلی ندارید ، با “ما هستیم” یا “ما به دنبال این مشکل هستیم” به مشتری پاسخ دهید و ما شما را در مورد پیشرفت خود به سمت یک راه حل به روز خواهیم کرد. پاسخ سریع به س aال مشتری بیان جسورانه ای می کند که شرکت شما مشتاق رضایت دادن آن است. مشتریان از این امر استقبال می کنند و به دوستان یا خانواده خود در مورد تجربه لذت بخشی که از تجارت شما داشته اند می گویند.

آن را به یک انتظار تبدیل کنید.

این انتظار را داشته باشید که هر یک از مشتریان شما معرفی شوند. هنگامی که به لید می فروشید ، درمورد آن در فرآیند تبدیل سرب صحبت کنید. ایده “ظرف 90 روز” را مطرح کنید ، به عنوان مثال ، “شما بسیار خوشحال خواهید شد که از شما می خواهیم سه نفری را که به همان نتایج مثبت شرکت ما نیاز دارند ارجاع دهید.” آی تی ؛ پیام عالی بازاریابی مبنی بر اینکه خوشحال خواهید شد.

شرکت در گروه ها و بحث های LinkedIn را به عنوان یک تمرین در نظر بگیرید.

هنگام پیوستن به یک گروه LinkedIn ، مطمئن شوید که می خواهید ایمیل های گروهی را دریافت کنید. سپس ، روزانه این ایمیل ها را بررسی کنید و اگر یکی از بحث های فعلی مربوط به مجموعه مهارت های شما است ، صدای زنگ بزنید. نظرات خود را کوتاه و حرفه ای بیان کنید. هنگام نوشتن نظرات ، فکر کردن در مورد به دست آوردن تعداد مراجعه بیشتر را به خود عادت دهید. هر هفته برای خود اهدافی تعیین کنید و تعداد مراجعه به شما را ثبت کنید.

هنگام درخواست مراجعه مشخص باشید.

هنگام درخواست مراجعه مشخص باشید. و به یاد داشته باشید که همیشه درخواست مراجعه کنید. از این خجالت نکشید. یک مثال خوب این است ، “بهترین مراجعه ما صاحب مشاغل کوچک است …” و از مشتریان خود سه مورد ارجاع بخواهید … بنابراین ما می توانیم آنها را به یک مشتری خوشحال تبدیل کنیم.

در هنگام درخواست مراجعه پیگیر باشید.

ملاقات با هر مشتری را فرصتی برای جمع آوری مراجعات قرار دهید ، اما بیش از حد فوری یا واضح نباشید.

پورسانت یا حق ارجاع را نشان دهید.

آیا تا به حال شرکت هایی را دیده اید که صفحه ای در موقعیت کاملاً مشهود در سایت خود داشته باشند و در آن نوشته شده باشد: “به دوست خود مراجعه کنید و 100 دلار دریافت کنید”؟ خوب ، کار می کند! آموزش مشتریان در مورد خدمات شما و چگونگی کمک به شرکتهای دیگر. و فراموش نکنید که ذکر کنید که با ارجاع مشتری به شرکت شما ، هزینه ارجاع به آنها پرداخت می شود. این یک برد برد برای هر دو طرف است. به منابع ارجاع خود پاداش دهید. آنها را از پیشرفت و رضایت شخصی که معرفی کرده اند آگاه کنید.

مشتریان خوشحال بهترین مراجعه ها هستند.

معرفی کامل از مشتریان خوشحال انجام می شود. بنابراین تحویل بیش از حد را عادت کنید و پایگاه ارجاع شما رشد می کند.

پیگیری پس از فروش.

بلافاصله پس از ملاقات با معرفی جدید پیگیری کنید. از آن ارجاع بخواهید تا شخصاً برای قهوه ملاقات کنید یا نامه ای برای شروع رابطه بنویسید.

بیشتر فروشندگان در پایان فروش متوقف می شوند. آنها چرخه یکسان امکان پیگیری ، کنونی و نزدیک را طی می کنند. این استراتژی فروش در گذشته م workedثر بوده است ، اما برای ایجاد شرکت خود ، باید روابط ایجاد کنید و به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید. شما باید به عنوان فردی با ارزش شناخته شوید. اگر مشتریان شما برای دانش و تجربه ای که در اختیار آنها قرار می دهید ارزش قائل هستند ، پس از اتمام فروش ، حفظ روابط برای شما آسان تر خواهد بود.

در دسترس باش

با در دسترس قرار دادن خود ، هرگز نمی دانید چه زمانی کسی آماده است تا برای شما ارجاع دهد. به یاد داشته باشید ، ارجاع مشارکت است. این یک مشارکت است و اگر مشتریان خود را راضی نگه دارید ، پایگاه ارجاع شما رشد می کند. خرید مشتری جدید ده برابر گرانتر از مشتریان موجود است. بنابراین از دارایی های مشتری خود بهره ببرید و تجارت خود را رشد دهید.

یادداشت تشکر را فراموش نکنید.

همیشه از شخصی که برای شما ارجاع می دهد تشکر کنید. دریافت یادداشت به موقع “متشکرم” بسیار طولانی است. اگر کسی روز دوشنبه برای شما ارجاع ارسال می کند ، مطمئن شوید که تا روز جمعه روی میز خود نامه “تشکر” دارد. زیاد منتظر نمانید در غیر این صورت یادداشت تشکر اثر خود را از دست می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا