دنیای وب

مشاوره بازاریابی در رسانه های اجتماعی برای صاحبان مشاغل کوچک: کدام وب سایت برای کسب و کار شما مناسب است

به عنوان صاحب یک شرکت نوشتن سئو ، یکی از خدماتی که از مشتریان در مورد شما خواسته می شود ، SMM است. بسیاری از مشتری ها اکنون رسانه های اجتماعی را به دست می آورند – مانند گذشته ، آنها می دانند که باید بخشی از یک استراتژی بازاریابی اینترنتی باشند ، اما ممکن است نمی دانند کدام سایت ها به بهترین وجه نیازهایشان را انتخاب می کنند. بنابراین آنچه معمولاً اتفاق می افتد این است که آنها یک مشاور رسانه اجتماعی را استخدام می کنند تا حساب همه آنها را تنظیم کنند. به هر حال ، این بهترین استراتژی نیست.

در اینجا سه ​​بخش از مشاوره ای که من در مورد این نوع بازاریابی اینترنتی به مشتری های مشاغل کوچک در شرکت خود ارائه می دهم وجود دارد

اگر مستقل هستید و خدمات مدیریت حساب کاربری رسانه های اجتماعی را ارائه می دهید ، به من اعتماد کنید ، بسیار طولانی خواهد بود تا اثبات کنید که موارد خود را می دانید اگر به مشتریانی که ممکن است درباره نحوه “انجام” این نوع بازاریابی اینترنتی نامشخص باشند توصیه می کنید.

یک راز کوچک کثیف که بسیاری از مردم در مورد بازاریابی رسانه های اجتماعی نمی دانند

نکته اول این است که شما نیازی به تعامل در هر سایت مهم رسانه های اجتماعی ندارید. بله ، من این را به درستی خواندم. چند سال پیش – هنگامی که فقط سه سایت اصلی وجود داشته است – سئو گزارشی را برای یک شرکت بازاریابی اینترنتی نوشت که عمیقاً در مورد این موضوع صحبت می کرد.

امروزه ، هنگامی که بیشتر افراد در مورد SMM صحبت می کنند ، در مورد پنج سایت اصلی صحبت می کنند: Facebook، Twitter، LinkedIn، Pinterest و Google+. این دو تنها در دو سال گذشته محبوبیت پیدا کرده اند.

با وجود پنج شبکه اصلی اجتماعی در عمل ، این نوع بازاریابی آنلاین می تواند مانند یک زمان سرگرم کننده به نظر برسد. با این حال ، لازم نیست این مرا به ارمغان می آورد به نکته دوم من ، که … فرصت دهید تا دریابید که کدام شبکه های اجتماعی برای تجارت شما مناسب است. چگونه این کار را می کنید؟ حفاری در جمعیت شناسی و جامعه شناسی هر سایت.

بیایید از توییتر به عنوان نمونه استفاده کنیم. در اینجا برخی از جمعیت های سایت محبوب رسانه های اجتماعی آورده شده است.

  • بیش از یک چهارم آمریکایی های آفریقایی آفریقایی به صورت آنلاین (28٪) از توییتر استفاده می کنند. در یک روز عادی از 13٪ استفاده می کند که تقریباً دو برابر نرخ کلی است.
  • 26٪ از کاربران اینترنت بین 18 تا 29 سال از توییتر استفاده می کنند که تقریباً دو برابر افراد بین 30 تا 49 سال است.
  • ساکنان شهری بیشتر از همتایان روستایی خود از توییتر استفاده می کنند.[[[[منبع: اینترنت و پروژه زندگی آمریکایی مرکز تحقیقات پیو ، زمستان 2012]

اگر شغلی را اداره می کنید که جوانان شهری را جذب می کند (مانند لباس ، موسیقی و کفش) ، توییتر سایت خوبی خواهد بود که بتوانید مدتی را سپری کنید. با این حال ، اگر شما محصولات مالی را با هدف میانگین جمعیتی تا سن بازنشستگی به فروش رسانده اید ، ممکن است توییتر خروجی اجتماعی مورد علاقه شما نباشد (LinkedIn ممکن است مناسب تر باشد).

آخرین نکته من در مورد این نوع بازاریابی اینترنتی این است که شما باید آزمایش کنید ، تنظیم و ارزیابی کنید تا بهترین کیفیت را برای شرکت خود پیدا کنید. این امر در مورد هر نوع بازاریابی – آنلاین یا آفلاین صدق می کند.

بنابراین سایت خود را بر اساس اطلاعات جمعیتی خود انتخاب کنید ، یک کمپین بازاریابی در رسانه های اجتماعی جمع کنید و تعامل را شروع کنید. سپس این نتایج را بسنجید.

نتیجه

نکته آخر – خوب است که در تمام درگاه های اصلی SM باشید ، اما بیشتر وقت خود را صرف آن دسته از مواردی کنید که نتایج قابل اندازه گیری به شما می دهند.

اگر مستقل هستید ، ارسال کنید مدیریت حساب اجتماعی رسانه های اجتماعی برای مشتریان گزارش ویژه ای بنویسید که این نکات را برای مشتری توضیح می دهد. نه تنها به شما نشان می دهد که چیزهای خود را می دانید ، بلکه شما بهترین علاقه های بازاریابی آنلاین را نیز دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا