دنیای وب

مشاوره عملی رسانه های اجتماعی – هفت قانون جهانی بازاریابی اجتماعی موفقیت و سود

آیا می دانید چگونه می توانید از رسانه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به موفقیت در تجارت خود استفاده کنید؟ این کار را با خواندن و استفاده از این هفت قانون جهانی انجام خواهید داد.

درباره چگونگی موفقیت در شبکه های اجتماعی و بازاریابی اجتماعی و اینکه آیا اصلاً ارزش آن را دارد ، نظرات مختلفی وجود دارد. به همین منظور ، در اینجا هفت قانون جهانی موفقیت و سود بازاریابی اجتماعی آورده شده است.

قانون رابطه شبکه های اجتماعی همه چیز به رابطه بستگی دارد. روزهایی که می توانستید یک وب سایت بسازید ، کمی بازدید کنید و در حالی که پشت کامپیوتر خود مخفی شده اید ، فروش داشته باشید ، گذشته است. اگر آن روزها اصلاً وجود داشته باشند … بازاریابی اجتماعی به رابطه شما با پیروان ، انتظارات و مشتریان بستگی دارد.

قانون ارتباطات مردم آرزو دارند که به همه اشکال ارتباط برقرار کنند. آنها کاملاً گرسنه اند که احساس کنند بخشی از چیزی بزرگتر از خودشان هستند. این قسمت بسیار قدرتمندی از طبیعت انسان است.

قانون 80/20 من می بینم که مردم دائماً این انفجارها را منفجر می کنند و حتی نمی دانند چه میزان خسارت به آنها وارد شده است. در هر سایت بازاریابی اجتماعی ، شما می خواهید 80٪ اجتماعی و 20٪ بازاریابی داشته باشید. به یاد داشته باشید ، همه چیز در مورد رابطه و ارتباط است. بخش ارتباط و ارتباطات را انجام دهید ، و می توانید در رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید. این کار را نکنید ، و شما را نادیده می گیرند.

قانون ایمان هنوز افراد زیادی در آنجا وجود دارند ، برخی از آنها بازاریاب های بزرگی هستند که باید بهتر بدانند و می گویند که به بازاریابی اجتماعی اعتقاد ندارند. این شرایط کمی شبیه جذابیت است ، مهم نیست که به آن ایمان دارید یا نه تا زمانی که تحت تأثیر آن قرار بگیرید.

قانون دسترسی اگر می خواهید دامنه خود را در اینترنت گسترش دهید ، رسانه های اجتماعی مکان مناسب شما هستند. با استفاده استراتژیک از توییتر ، فیس بوک ، یوتیوب و سایر سایت های رسانه های اجتماعی ، می توانید دسترسی خود را به میزان چشمگیری بیش از بازاریابی اینترنتی سنتی گسترش دهید.

قانون موفقیت این عرصه هنوز “غرب وحشی” است و هنوز زمان کافی برای موفقیت در زمینه خود باقی مانده است. هنگامی که از بازاریابی اجتماعی به درستی بهره مند شوید ، می توانید در حوزه تخصص خود به یک رهبر فکری تبدیل شوید.

قانون سود کسانی هستند که هنوز ادعا می کنند به طور مستقیم از بازاریابی اجتماعی یا رسانه های اجتماعی نمی توانید به هیچ وجه سود ببرید. من مطمئن هستم که امیدوارم این افراد همچنان رقبای من باشند. و مال شما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا