دنیای وب

مشاوره و اطلاعات در مورد خرید زمین

من به عنوان یک مسکن و جنگلبان ثبت نام شده مدارک کمی دارم که در مورد خرید و فروش املاک و مستغلات روستایی در درجه اول زمین بنویسم. من از سال 1973 تاکنون هزاران هکتار فروخته ام و صدها هزار جنگلبان را مدیریت کرده ام.

اگر قصد خرید زمین روستایی را دارید ، ممکن است این مقاله با برخی مشاوره و اطلاعات خوب به شما کمک کند. نکات زیر به شما اطلاعات اولیه و بینشی از آنچه برای خرید و خرید زمین باید جستجو کنید ، می دهد.

نوع زمین آیا می خواهید یک مزرعه ، جنگل ، پتانسیل توسعه ، سایت خانه ، شکار ، مصارف کشاورزی داشته باشید؟ به ندرت یک قطعه زمین همه اینهاست. به آنچه می خواهید و از آنجا دنبال می کنید ، بیندیشید. مطمئناً بیشتر خطوط چندین کاربری دارند اما گاهی محدودیت های استفاده محلی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند.

قادر بودن به. امیدوارم که یک رابط بزرگراه برای دسترسی داشته باشید. بعضی از تراکت ها ممکن است فقط دارای سمفیز باشند. اگر چنین است ، نمودار ارتفاعات مبتنی بر عرض را مشاهده و مشاهده کنید. اگر این شهرستان به عنوان مثال تسهیل دسترسی 50 فوت گسترده به خیابان را داشته باشد ، یک عوارض گسترده 20 فوت برای ملکی که می خواهید بعداً آن را ایجاد کنید یک نقطه ضعف بزرگ است.

خدمات. البته آب برای نوشیدن و دام بسیار مهم است. آیا خط آب قابل دسترسی وجود دارد؟ در غیر این صورت ، هزینه های حفر چاه در منطقه چقدر است و آیا مشکلات کیفیت آب در آب های زیرزمینی وجود دارد؟ آیا در خشکسالی آب وجود خواهد داشت؟ آیا جریانی برای دام وجود دارد و آیا در طول سال جریان دارد؟ آیا کسی حق آبه دارد؟ آیا برق موجود است؟ اینترنت ، کابل ، تلفن همراه یا تلفن ثابت؟ اکنون بررسی آسان ، بعداً دشوار یا غیرممکن است.

درآمد از ملک. من به عنوان جنگلبان ، ارزش چوب را می دانم. هنگام مشاهده زمین های روستایی ، چوب را از نزدیک ببینید و اگر مقدار زیادی از آن وجود دارد ، از یک مشاور محلی بخواهید آن را برای شما ارزیابی کند. من دیده ام که چوب 3/4 قیمت املاک و مستغلات مورد نیاز حتی در سالهای اخیر ارزش دارد. مطمئن شوید که در قرارداد خرید شما مطابقت چوب موجود با فروش وجود دارد. ممکن است قبلاً فروخته شده باشد! به درآمد بالقوه دیگر مانند اجاره نامه نگاه کنید که به راحتی می تواند مالیات املاک و هزینه های ساده مدیریت را پرداخت کند. اجاره های کشاورزی نیز وجود دارد. همیشه اطمینان حاصل کنید که ساز دارای کلیه حقوق معدنی است.

با تلاش کردن. فروش محلی را در زمین های مشابه و نزدیک پیدا کنید. اگر برای نمایندگی خریدار از کارگزار استفاده نمی کنید ، ممکن است بخواهید یکی را در نظر بگیرید. معمولاً هزینه های آنها از پول فروشنده پرداخت می شود اما این همیشه تأیید نمی شود. بررسی کنید که آیا مقادیر زمین در منطقه افزایش می یابد یا خیر. به خود وقت بدهید تا حق بازرسی و حق رفتن به ملک را به تنهایی یا توسط دیگران که ممکن است برای انجام بازرسی ها استخدام کنید ، اختصاص دهید. در صورت عدم موفقیت در بازرسی ها ، به خود راهی برای خارج شدن از قرارداد بدهید. حتما از چوب و فلز استفاده کنید. سعی نکنید یک توپ کم برای دزدیدن آن ایجاد کنید ، این فروشنده را دیوانه می کند. یک نمایش منصفانه ارائه دهید و از آنجا بروید.

نزدیک. برای تأیید مالکیت و تعطیلات از وکیل املاک استفاده کنید. آنها می دانند که در اعمال ، عرفات و امتیازات املاک به دنبال چه چیزی باشند. هر سوالی دارید از فروشنده سال کنید و اگر گزارشی ، نقاشی و نقشه قدیمی دارد که می توانید تهیه کنید. در مورد تاریخچه زمین قبل از گم شدن آن س Askال کنید زیرا ممکن است در صورت برگشت فروشنده هرگز دوباره او را نبینید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا