دنیای وب

مشترکین بسیار هدفمند را از دست می دهید؟

اگر از مجلات الکترونیکی برای ایجاد لیست مشترکان خود استفاده نمی کنید ، تعداد زیادی از مشترکان هدف خود را از دست می دهید.

خوانندگان Ezine برای ساختن لیست شما بسیار مناسب هستند زیرا آنها از قبل با پیوستن به لیست آشنایی دارند ، آنها در حال حاضر در لیست هستند – لیست ناشر.

آنها قبلاً ایمیل ها را به صندوق ورودی خود می بردند و همچنین با باز کردن و خواندن ایمیل ها به یک بازار پاسخگو تبدیل می شدند.

خوانندگان Ezine همچنین به تبلیغات ezine پاسخ می دهند ، زیرا می دانیم تبلیغ کنندگان ezine مرتباً تبلیغ می کنند.

اگر تبلیغات الکترونیکی شما موفقیت آمیز نباشد ، تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را ادامه نمی دهند. با این حال ، ما می دانیم که بسیاری از شرکت ها به طور منظم در مجلات الکترونیکی تبلیغ می کنند. تجارت تبلیغات Ezine.

به عنوان یک روند طبیعی ، می دانیم افرادی که به طور کلی یکی از آنها را لیست می کنند ، احتمالاً لیست بیشتری دارند. اگر یک مشترک الکترونیکی چیزی را ببیند ، به آن علاقه مند است و به احتمال زیاد به این لیست می پیوندد.

بنابراین ، به عنوان یک بازاریاب ، باید مشخصات ویژه عکس / خواننده مشتری را تعریف کنید و مطلبی را ارائه دهید که با علایق او مطابقت داشته باشد و باعث شود او از طریق صفحه جذب سرنخ به لیست شما بپیوندد.

خوانندگان Ezine مصرف کنندگان متمرکز بر ایمیل هستند که چیزهایی را از مجلات الکترونیکی خریداری می کنند. اگر چیزی را که آنها به دنبال آن هستند تهیه کنید ، آنها آن را خریداری می کنند.

لحظه ای فکر کنید و در مورد چند لیست اکنون فکر کنید؟

اگر مثل من باشید احتمالاً زیاد است.

یک لحظه این را در نظر بگیرید ، آیا تاکنون از ایمیلی که دریافت کرده اید چیزی خریداری کرده اید؟

شرط می بندم که جواب مثبت است.

خوب ، خبرهای خوبی برای خوانندگان الکترونیکی است.

خوانندگان Ezine عادت دارند اطلاعات با کیفیت ، کارا و مرتبط را به طور مرتب به صندوق های ورودی خود برسانند.

دو اصل اساسی برای موفقیت در ساخت لیست با Ezines

اصل 1

شما باید آواتار مشتری ایده آل خود را بشناسید.

شما باید در مورد نیازهای شناخته شده آنها صحبت کنید. نیازهایی که از قبل می دانید آنها را دارند. به معنای دیگر همه مادران مشغول وقت بیشتری می خواهند و می خواهند فرزندان سالم و شادی تربیت کنند.

اصل 2

شما همیشه باید از یک صفحه شلیک گلوله استفاده کنید.

همیشه بازدیدکنندگان را از طریق تبلیغات الکترونیکی خود به صفحه جذب سرب خود بفرستید ، بنابراین به آنها فرصت می دهید مشترک شوند. پس از این طریق می توانید از طریق تماس منظم یک گزارش ایجاد کنید و می توانید در صورت خدمت بهتر آنها ، بخصوص نیازهای آنها ، در خدمت آنها باشید.

نکات کسب سرب

  1. همیشه بازدیدکنندگان را با دادن یک هدیه با کیفیت به صفحه جذب سرنخ خود بفرستید

  2. می توانید از آزمون یا نظرسنجی استفاده کنید

  3. هدیه ای با ارزش بالا بدهید

  4. برای فروش اشتراک از کنجکاوی استفاده کنید.

اصل 3

یک م criticalلفه مهم برای به دست آوردن سطح پاسخ بالا برای تبلیغات الکترونیکی شما – فروش کلیک ، نه محصول. وسوسه نشوید که محصول خود را در تبلیغات بفروشید. شما می خواهید روی عملکرد فردی آگهی متمرکز شوید و آن گرفتن کلیک است. بنابراین ، کلیک را بفروشید.

کار صفحه فرود فروش اشتراک و دریافت تبدیل است.

بنابراین هنگامی که کلیک را دریافت کردید ، قدرت صفحه فرود متناسب با نیازهای آواتار شما را به اشتراک می گذارد.

ساخت منوها آسان است بنابراین می توانید مستقیماً خواننده را برای فرمان دادن به صفحات ضبط ارسال کنید. کمی متفاوت از سایر سیستم عامل ها و رسانه های اجتماعی که ارسال مستقیم بازدید کنندگان را برای هدایت صفحات ثبت محدود می کنند.

همچنین به یاد داشته باشید که خوانندگان الکترونیکی اطلاعات می خواهند ، زیرا دلیل اینکه در ابتدا برای یک مجله الکترونیکی ثبت نام کرده اند دریافت اطلاعات است. بنابراین محصولی که اطلاعاتی را که خواننده الکترونیکی شما نیز در آن مشترک است قرار دهد – موفقیت بزرگی خواهد بود.

یکی دیگر از جنبه های مهم بازار ezine این است که مجلات الکترونیکی به یک موضوع خاص اختصاص یافته اند ، بنابراین شما قادر خواهید بود که طیف های خاصی را هدف قرار دهید.

بنابراین می توانید با قرار دادن تبلیغ خود در موضوعات خاص مورد علاقه آنها ، قرار دادن تبلیغ برای فروش کلیک و ارسال مستقیم خواننده به صفحه جذب سرنخ ، دقیقاً با نیازهای خوانندگان مطابقت داشته باشید.

وقتی آواتار مشتری خود را عمیقاً بشناسید و نیازهای شناخته شده او را با محصول خود مطابقت دهید ، متوجه خواهید شد که ساختن لیست شما آسان می شود.

فقط به یاد داشته باشید که شما سعی نمی کنید خواننده را در مورد چیزی که به آن اهمیت نمی دهند متقاعد کنید یا سعی در ایجاد علاقه جدید به آن ندارید. شما فقط محصولات خود را مطابق با خوانندگانی می دانید که از قبل علایق را می دانند.

آماده استفاده از یک بازار کاملاً هدفمند که در موضوعات خاصی قرار گرفته است – و سپس ساخت لیست خود را با بازاریابی الکترونیکی شروع می کنید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا