دنیای وب

مشتریان خود را “بفروشید”

آیا جذب بازدید کنندگان جدید به سایت فروش خود مشکل دارید؟ این روزها با تعداد زیادی وب سایت در اینترنت ، بازدید کنندگان طیف گسترده ای از وب سایت ها را برای انتخاب امروز دارند. دریافت و حفظ گردش مداوم از ترافیک به وب سایت شما می تواند یک کار دلهره آور باشد.

چانه خود را حفظ کنید ، زیرا من مواردی را به شما یاد خواهم داد که در این زمینه به شما کمک می کنند. اول از همه ، نوشتن خود را دوستانه ، سر راست ، چهارم و ساده کنید. حتماً از موضع موضع خودداری کنید.

مردم دوست دارند بدانند که آنچه در جستجوی آنها هستند به نوعی به آنها کمک می کند. صرف نظر از نحوه این کار: سرگرمی ، تدریس ، بازی یا هر چیز دیگری – آن را خصوصی و عمدتاً مرتبط نگه دارید – برای جلوگیری از از دست دادن مخاطبان خود.

اگر می نویسید ، بگویید؛ صفحه فرود برای یک محصول خاص ، ابتدا بدانید که بسیاری از رقبا وجود دارند که ترجیح می دهند به جای صفحه شما ، صفحه خود را بخوانند. نظر من در اینجا چیست؟ شروع به جلب توجه آنها کنید.

یک عنوان ضروری است. چه چیزی باعث می شود عنوان بسیار جالب باشد؟ اول ، باید به اندازه کافی جالب باشد که بخواهند بر روی عنوان کلیک کنند تا ببینند چه چیزی در اطراف است. دوم ، (برای یک صفحه فروش) ، باید مزایایی را منتقل کند – چیزی که به آنها کمک می کند تا مشکلی را حل کنند ، اطلاعات بیشتری به آنها بدهد یا به نیازمندان کمک کند.

سوم ، عنوان باید توجه آنها را به نسخه اصلی صفحه جلب کند. به عنوان مثال: اگر شما نیاز به فروش یک جفت کفش در حال اجرا دارید ، چگونه می توانید عنوانی بنویسید که مورد علاقه او باشد؟

شما به راحتی نمی توانید صفحه Running Shoes را نام ببرید ، زیرا صفحه های زیادی برای همان بازدید کننده در رقابت هستند. در مورد چیزی مانند “سریعتر دویدن” برای یک عنوان چگونه است؟ آیا کار میکند؟

بیایید ببینیم … این به نفع مستقیم است ، که فقط ممکن است آنها را مورد علاقه قرار دهد. درباره “سریعتر دویدن” چطور؟ این بهتره؟ خوب ، این یک وعده (که مهم است) را ایجاد می کند و تا زمانی که محصول بتواند وعده را حفظ کند ، کار خواهد کرد.

باشه؛ بنابراین شما به صفحه ای خیره می شوید که با “اجرای سریعتر” شروع می شود ، چگونه می توانید شروع به نوشتن یک پاراگراف کوتاه کنید که باعث می شود آنها می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و در نسخه بیشتر بخوانید؟ در اینجا یک راهنما وجود دارد – از محرک های عاطفی استفاده کنید ، و کپی “برخی از دکمه های گرم” را از نگرانی خواننده قرار خواهد داد.

چیزی مثل؛ آخرین مسابقه (100 یارد) را که در دبیرستان دویدید به یاد دارید؟ چه احساسی داشتید که هنگام عبور از سمت راست و همچنین دونده سمت چپ ، شما را در گرد و غبار رها می کند؟ کمی احساس خجالت کردید؟

پس از رسیدن نسخه به آن مرحله ، آنها را مجبور به فکر کردن در مورد یک مشکل کوچک یا یک اتفاق برای آنها کرد – سپس – راه حل ارائه دهید. شما آن را دریافت کنید – کفش های خود را. از کلمات محکم استفاده کنید که باعث توجه آنها می شود.

پسندیدن؛ “دوباره اینگونه احساس نکن. شما در جلو دونده خواهید بود و تماشاگران برای شما تشویق می کنند ، زیرا در مقابل همه منفجر می شوید.” (ویژگی شماره 2) این مثال نشان می دهد که چگونه می توان از یک نسخه قدرتمند ، کوتاه و داستان محور استفاده کرد (بسیار مؤثر) برای فروش یک محصول یا خدمات خاص.

مهم نیست محصول یا خدمات خود ، با نوشتن خلاق ، شما می توانید با بهره گیری از این روش ، صفحه فروش خوبی را بنویسید. آیا شما به جای محصول ، خدمات فروش دارید؟ مشکلی نیست. ببینید که چگونه سرویس شما به کسی کمک کرده است که مشکل خود را حل کند.

سپس از این استراتژی استفاده کنید تا داستانی کوتاه برای صفحه فروش خود ایجاد کنید. به جز مخفف مطالعه موردی ، از یک روش مطالعه موردی استفاده کنید و آن را “زنده” کنید. برخی از شرایط زندگی را تزریق کنید و از تصاویر قدرتمند در ذهن خواننده استفاده کنید.

شما در واقع می توانید با استفاده از قالب نوشتن مشکل / راه حل ، برخی از مشتریان را با استفاده از فرمت نوشتن مشکل یا راه حل ، به محصول یا خدمات خود تبدیل کنید. (موجود در صفحه داستانی زنده) کار می کند.

کتاب فروش از دهه ها قبل از این حالت کپی برای فروش محصولات / خدمات استفاده کرده است و حتی امروز – هنوز هم بهترین انتخاب برای الگوهای کپی فروش – زیرا در واقع از سایر نسخه های فروش بهتر است. (با 1 تا 1 حاشیه)

چرا این روش نوشتن اولین انتخاب بین خریداران و فروشندگان است؟ از نظر فروشندگان ، این امر به این دلیل است که بسیار بهتر از سایر سبک های نوشتن فروش کار می کند. در مورد خریداران چطور؟ این فقط به این دلیل است که مردم عاشق داستان های کوتاه هستند. علاوه بر این ، بسیاری از خریداران دوست ندارند “فروخته شوند” ، اما تمایلی به “فروش” یک قطعه در صورت خود ندارند. آنها “فروشنده” هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا