دنیای وب

مشتریان گرامی عزیز – ما این ایمیل را برای 10 میلیون مشتری دیگر ارسال می کنیم


چند بار ایمیلی دریافت کرده اید که توضیح می دهد شما “مشتری بسیار با ارزشی” هستید ، بنابراین تخفیف بیشتری می گیرید – و اینجاست – اینجا یک بلیط فروش برای خرید کالاهای بیشتر است تا ما بتوانیم از هر سه گارد سود و دارایی کسب کنیم ماه ها؟ آیا جالب نیست که این ایمیل ها در پایان هر ماه نشان داده شوند. سوال من این است؛ آیا اگر این تبلیغات ایمیل و بازاریابی را برای بیش از 10 میلیون شرکت دیگر ارسال کنم ، آیا واقعاً مشتری با ارزشی هستم؟ شما الان می خندید ، اما بگذارید لحظه ای در مورد آن صحبت کنیم.
شاید ، مثل این باشد که فکر کنید یخچال شما هنگام بستن در می میرد شما می دانید که چراغ خاموش است ، زیرا اگر دکمه ای را فشار دهید که هنگام پایین آمدن به طور خودکار به در منتهی می شود ، چراغ یخچال خاموش می شود ، بنابراین فکر می کنید در را می بندید ، چراغ نیز خاموش می شود. با این حال ، مطمئن نیستید که فقط قوانین فیزیک و حداقل قوانین اساسی فیزیک را می فهمید و فکر می کنید چراغ ها خاموش هستند. شاید ندانید که ایمیل “شخصی شما” به روشی مشابه به 10 میلیون نفر دیگر رسیده است ، اما فکر می کنید این درست است.
با این حال ، از آنجا که من باید کارهای زیادی را در اینترنت انجام دهم ، و گاهی اوقات حساب های مختلفی را با خرده فروشان و فروشگاه های مختلف پیدا می کنم ، اغلب ایمیل یکسانی را از همان شرکت دریافت می کنم. برای آنها ، بنابراین دیگر فکر نمی کنم ایمیل های مشابه آنها را ارسال کنم. من می دانم اینها به این دلیل است که آنها ایمیل های مشابه را دو بار و گاهی سه بار برای من ارسال کرده اند.
با این حال ، روز بعد اتفاق بسیار جالبی افتاد ، متوجه شدم که ایمیل ها به طور خاص برای مدل تجاری طراحی شده اند و ایمیل ها یکسان نیستند. من فکر می کردم اگر کامپیوترها در اندازه گیری مشتری و شناسایی نیازهای آنها و ارسال ایمیل های شخصی به آنها موثرتر باشند ، خوب است. این یک چیز خوب است و منطقی است زیرا به کاهش هرزنامه کمک می کند و اطلاعات لازم را از طریق فروش هدفمند یا بالقوه به شما می دهد.
در حقیقت ، با پیشرفت کامپیوترها – و متأسفانه بنیاد آزادی الکترونیک ناراحت بود – آنها اطلاعات شما را از همه شبکه ها می گرفتند و در صورت ارسال اطلاعات دقیق از طریق اینترنت ، آنچه را که واقعاً می خواستید برای شما ارسال می کنند. و درست است
من شخصاً و شاید مثل شما از انواع اسپم ها مانند بهبود ظاهر آقایان یا سوتین های ساخته شده سفارشی خسته شده ایم. البته ، من اولین مشکل را ندارم ، حداقل هنوز ، به عنوان یک پسر ، و مشکل دوم به عنوان یک مرد ، من به سوتین احتیاج ندارم ، البته هنوز کارهایی برای انجام وجود دارد ، و بازاریابی واقعاً جریان بی پایان ایمیل را کاهش می دهد و موارد زیادی را به سیل هرزنامه های غیرضروری اضافه می کند. لطفا همه اینها را در نظر بگیرید و فکر کنید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا