دنیای وب

مصاحبه- سانجی کومار ، بنیانگذار MD MD Vitaminhaat

شرکت فرعی لبنیات Varion FoodSc علوم Pvt Ltd. تشکیل شد. با فرض ارائه راهکارهای موثر و مقرون به صرفه برای مواقع سلامتی. امروز شرکت ما بزرگترین مجموعه مکمل های بهداشتی واقعی را در هندوستان در بین دسته بندی های مختلف مارک های اصلی ارائه می دهد. وی از ژوئن 2016 از یک تیم چهار عضو به 10 عدد افزایش یافته است و هدفش این است که در این بخش Numero Uno در هندوستان شود. تیمی از متخصصان تغذیه ، مشاوران و متخصصان محصول ، به مشتریان در انتخاب محصول / خدمات مناسب از طریق چت زنده ، ایمیل و تلفن کمک می کنند.

سانجی کومار ، بنیانگذار و مدیر عامل این شرکت گفت: “ما بهترین محصولات سلامتی و سلامتی را از سراسر جهان ارائه می دهیم و از طریق یک تجربه خرید آنلاین اینترنتی با کیفیت عالی ، آنها را در اختیار هر هندی قرار می دهیم. چشم ، مراقبت های شخصی ، زیبایی ، فرزندپروری ، محصولات ارگانیک ، محصولات بهداشتی و زیبایی از آیورودا. ما به طور مستقیم با مارک ها و کانال های معتبر آنها همکاری می کنیم تا از کنترل کیفیت دقیق و اطمینان از 100٪ محصولات معتبر اطمینان حاصل کنیم. “

سانجی کومار با افزودن نام خانوادگی هند افزود: “ما اعتقاد داریم زمان آن است که از فناوری های درخشان ، طراحی هوشمند و مراقبت از مشتری های بزرگ به هند کمک بزرگی به سلامتی و سلامتی کنیم. در حالی که چالش هایی وجود دارد که باید برطرف شویم ، اما ما با چشم انداز خود محقق می شویم تا قابل اعتماد شویم.” محصولات بهداشتی اورجینال با بهترین قیمت ها. “

این پروژه توسط دست اندرکاران برجسته آیورودای ایورودا Shri M. N. Chobe ، استاد پروفسور Tiwari و دکتر N. پشتیبانی می شود. پنچری و دکتر ر. پنچری و دکتر مینال وازیس که در سراسر نسل و بخش صنعت از ایالات متحده خدمت کرده اند ، مانند آقای سید شستری که با همکاری جارو فرمول ها در ایالات متحده همکاری داشته و جان خود را به این صنعت داده است.

ما 3 اختراع ثبت اختراع ارائه داده ایم و ما مشتاقانه منتظر هستیم تا تیم علمی ما 9 اختراع ثبت اختراع را تکمیل کند. این امر باعث می شود بازار ما به عنوان یک مبتکر مکمل های غذایی برای هند و سایر بازارها ، بازار را رونق دهد.

سانجی نظرات خود را در مورد تجارت الکترونیکی در بخش بهداشت به اشتراک می گذارد

آیا خرید آنلاین سلامت مانند هر معامله تجارت الکترونیکی دیگر است یا نوعی تردید وجود دارد؟

اصالت نقش عمده ای در خریدهای مرتبط با بهداشت دارد. ما برای اطمینان از اینکه به طور مؤثر با محصولات خاکستری / تقلبی مبارزه می کنیم ، سرمایه گذاری زیادی در زنجیره تأمین خود انجام می دهیم. مصرف کنندگان بی اطلاع هستند

بازار خاکستری / محصولات تقلبی را در سلامتی پخش کنید و برای دریافت محصولات با ضمانت کیفیت واقعی به ما مراجعه کنید.

آیا می توانید ایده رشد این شرکت را به ما بگویید؟

تقریباً از دو سال پیش تاکنون بیش از 10 تیم از تیمی با کمتر از 5 نفر رشد سریع داشته اند. ما با 200 SKU شروع کردیم و اکنون بیش از 3000 SKU را ذخیره می کنیم. ما در تعدادی از رده های اصلی خود و در مقایسه با بیشتر زنجیره های خرده فروشی در این بخش بزرگترین بازیگر هستیم.

برخی از محصولات که در سایت خوب کار می کنند چیست؟

بهترین دسته های فروش ما مکمل های آیروداتیک برای همه مشکلات سبک زندگی مدرن ، مشکلات مزمن ، تغذیه ورزشی ، تناسب اندام ، دستگاه های بهداشتی ، دیابت و غیره است.

چگونه سایت ارتقا پیدا کرد؟

ما بسیار مورد توجه رسانه های آنلاین هستیم. این شامل تبلیغات در Google ، Facebook و سایر شبکه های تبلیغاتی ، SEO ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر می شود.

از این پس ، چگونه این شرکت به عنوان یک برند مراقبت بهداشتی شکل می گیرد؟

ما قصد داریم تنها پنجره برای همه نیازهای سلامتی و تناسب اندام باشد.

مجله راه اندازی شد ، دلیل عقلی چیست؟

ما شکافی در اطلاعات در مورد موضوعات مختلف مربوط به سلامت مشاهده می کنیم. ما محتوای داخلی زیادی داریم که می خواستیم با جامعه آنلاین به اشتراک بگذاریم. انجام یک مجله بصورت آنلاین اولین قدم در این راه است.

فرم تحویل شما چگونه کار می کند؟

ما از طریق شرکای مختلف لجستیکی تحویل می دهیم. تحویل معمولاً طی 2 روز کاری مترو انجام می شود.

چه نوع تأمین مالی دریافت کرده اید و الگوی درآمد چیست؟

ما در ابتدا در مقابل رفتن به بودجه خارجی مقاومت می کنیم زیرا ممکن است انعطاف پذیری تجارت را از دست بدهیم. ما اخیراً یک تسهیلات موجود به دست آوردیم تا مکمل خودمان را گسترش داده و عملیات خود را گسترش دهیم. پس از اتمام ، ممکن است به بودجه نزدیک شویم یا ممکن است در مسیر IPO پیش برویم.

گفته می شود که وب سایت های رایانه الکترونیکی رایج خونریزی می کنند ، نظر شما در مورد آینده فضای تجارت الکترونیکی در هند چیست؟

ما معتقدیم که هندوستان حداقل 3-4 سال طول می کشد تا به عنوان یک تجارت تجارت الکترونیکی بالغ شود. ما رشد خود را بر اساس اصول محكمی بنا می كنیم و اطمینان داریم كه فضای كافی برای همه بازیکنان وجود دارد. ما در بازارهای صادراتی پایگاه قوی داریم و امیدواریم از این بازار سود ببریم زیرا سایر کشورها به اهمیت علم و محصولات آیورودا پی بردند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا