دنیای وب

مضرات استفاده از Google Places for Business

در حالی که بسیاری از شرکت ها هستند که از معرفی Google Places استفاده می کنند ، بسیاری از شرکت های دیگر نیز وجود دارند که شاهد منفی هستند. متاسفانه ، مانند هر چیز ، اشکالاتی در استفاده از این گزینه برای شرکت شما وجود دارد.

دشوارترین مدیریت اعتبار

Google Places به مشتریان اجازه می دهد تا نظرات مربوط به شرکت را ترک کنند. مشتریان می توانند هر چیزی را که دوست دارند بگویند و آنها را به شکلی که می بینند مناسب ارزیابی کنند. این برای سایر مشتریان بلکه برای شرکت ها بسیار مفید است.

مشکل فضایی مانند این برای بررسی ها این است که شرکت ها قادر به مدیریت آنها و حذف نظرات منفی نیستند ، کاری که می توانند در وب سایت خود انجام دهند. در عین حال ، آنها نمی توانند با مشتری تماس بگیرند تا مشکل را پیدا کنند یا اینکه این مشکل برطرف شده است.

دستیابی به سراسر جهان دشوار است

از آنجا که سایتی به صفحه اضافه شده است ، رسیدن به جهان را دشوارتر می کند ، در صورتی که وب سایت شما فروشگاهی ارائه دهد یا خدمات خود را از طریق ارتباطات الکترونیکی ارائه دهد ، این یک مشکل است. جستجوی محلی SEO به فرصت های شغلی برای ظهور در جستجوی جهانی SEO آسیب می رساند.

این همچنین برای مشاغل کوچک یا معامله گران تنها که از منزل کار می کنند و نه دفتر کار مشکلی است. دریافت جزئیات آدرس منزل به فرصت های دسترسی شما آسیب می زند و بر حریم شخصی تأثیر می گذارد. در حالی که سایتی ایجاد می کنید که به شما نشان دهد انسان هستید ، اما زمانهایی وجود دارد که می تواند خطرناک و ویران کننده باشد.

افراد سایت را بررسی نمی کنند

این نگرانی ها وجود دارد که استفاده از Google Places به این معنی است که نیازی به مشاغل کوچک برای داشتن وب سایت نیست. افراد آدرس و شماره تلفن را در صفحه فرود خود پیدا می کنند و برای اطلاعات بیشتر به تأیید وب سایت نمی روند.

در صورت بروز مشکل در صفحه فرود ، این امر به تجارت شما آسیب می رساند. همچنین از فروش فرصت های بیشتر به فروشگاه اینترنتی شما جلوگیری می کند زیرا مردم برای بازدید از وب سایت شما زحمت نمی کنند. با این حال ، این نقطه ضعف تردید است زیرا مردم وب سایت ها را ترجیح می دهند تا درباره شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند.

در همه چیز فرعی وجود دارد و همیشه ارزش بررسی مزایای استفاده از Google Places را دارد. به این ترتیب ، شما می توانید در مورد تمام گزینه های بازاریابی برای شرکت خود تصمیم گیری آگاهانه بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا