دنیای وب

مضرات انجام تجارت آنلاین

اگرچه تجارت آنلاین هنوز در مرحله اولیه خود است ، همانطور که در برخی از بخش های بازاریابی نشان داده شده است ، جایی که بسیاری از میلیونرها از بازاریابی اینترنتی به دست می آیند ، امکان تبدیل شدن به شرکت پیشرو در دنیای تجارت مشخص است. این امر با خروج کارآفرینان جوان به صورت آنلاین از 18 تا 25 سال که یک میلیون دلار در ماه و نه یک سال درآمد دارند ، مشهود است.

با این حال ، ضرر بیش از مزایای این سرمایه گذاری جدید آنلاین است. اگرچه برخی در کسب و کار آنلاین میلیون ها درآمد کسب می کنند ، اما برخی دیگر بدون درآمد می جنگند.

من شخصاً یکی از میلیون ها کاربر اینترنت هستم که می خواهم پای ساخته شده توسط میلیونرهای موفق را بصورت آنلاین به اشتراک بگذارم. من تجارت آنلاین خودم را از سال 2009 شروع کردم ، اما تاکنون یک سنت هم به دست نیاوردم.

مشکلی که وجود دارد ، چرا اکثریت آنقدر خوش شانس نیستند که به نشان برسند؟

آنچه در زیر می خوانید ، بلوک راه برای عدم موفقیت من است. من این لیست ها را مضراتی در تجارت آنلاین می دانم.

1. هزینه ها قبل از ارسال شغل خود به صورت آنلاین ، باید موارد زیر را صرف کنید. ماهانه اتصال به اینترنت Ph1000 ، طراحی وب Ph3000 یکبار پرداخت ، میزبانی وب و نام دامنه Ph 3500 سالانه. این هزینه ها فقط هزینه اولیه هستند و بیشتر پیش می روند و شما برای پوشش کتاب الکترونیکی کتاب ها و مقالات خود هزینه خواهید کرد.

2. سواد رایانه. مهم نیست که چه چیز دیگری می گوید یک مادر کامپیوتر می تواند بصورت آنلاین تجارت کند ، آنها حقیقت را به شما نمی گویند. من خوشبخت هستم که می دانم چگونه رایانه خود را عملیاتی کنم ، اما هنوز هم برای انجام کارهای روزانه برخی از توانایی های فنی را ندارم. اگرچه تکنسین های رایانه زیادی هستند که می توانند با این مشکلات کنار بیایند ، اما مجبورید مجدداً هزینه خود را برای خدمات آنها هزینه کنید.

3. به اینترنت وصل شوید. اگر در یک استان دور افتاده و بدون ارائه دهنده خدمات زندگی می کنید ، فقط برای تماس با شما برای دستیابی به مشتریان خود به مشکل نزدیک می شوید. خوشبختم که شهر ما یک شرکت ارائه دهنده خدمات برای تماس با من دارد که می توانم به راحتی با مشترکین به آن دسترسی پیدا کنم. اگرچه ارائه دهنده خدمات من همیشه با خرابی مواجه است ، اما هنوز هم در خدمت هدف است.

4- امنیت اطلاعات. اگر برخی از برنامه های ضد ویروس استفاده نشود ، اینترنت به راحتی با برخی ویروس ها آلوده می شود. من حدود دو روز قربانی هک وب سایت خودم شدم. به دلیل این مسئله نتوانستم کامپیوتر خود را بوت کنم. من برای رفع مشکل از لحاظ فنی استخدام کردم و دوباره این سرویس را سپری کردم. هزینه های اضافی از طرف من بنابراین ، به دلایل امنیتی ، باید مشکلات و مزایای مشاغل آنلاین را از نظر امنیت داده های خود بدانید.

5. مشکلات حق چاپ بدست آوردن اطلاعات به صورت آنلاین آسان است. تعداد زیادی مورد رایگان وجود دارد که می توانید به هر شکل و شکل دسترسی داشته باشید. اگر به کار خود دقت نکنید ، در پایان کپی کردن کار خود توسط دیگران که از ادعای آنچه وجود ندارد سود برده اید. دشوار است که ادعا کنید که تجارت شما واقعاً به شما تعلق دارد ، زیرا دیگران ممکن است آن را دعوت کنند. اگرچه حق چاپ خود را در آن قرار دهید ، عده ای هستند که سعی می کنند راه هایی را برای ادعای وجود کار خود پیدا کنند.

نقص های زیادی وجود دارد که می توانید از تجارت آنلاین دریافت کنید ، این لیست هایی که شما ذکر کرده اید فقط جزئی است و شما آماده خواهید بود تا بیشتر از آنچه فکر می کنید راه شما برای یافتن مشاغل آنلاین با مراجعه به دامنه وسیع تری باشد که سودمندتر یا نامطلوب باشد کشف کنید. .

اگر فکر می کنید حرفه ای ها شما را بیش از منفی ترجیح می دهند ، تصمیم شما این است که رویاهایتان را دنبال کنید.

سرنخ های فوق می توانند نقشه راه را برای شما فراهم کنند که از طریق آن می توانید سرمایه گذاری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا