دنیای وب

مضرات اینترنت ماهواره ای

می توان گفت اینترنت یکی از بهترین نعمت هایی است که علم به مردم داده است. امروزه در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و تقریباً همه افراد هر روز از آن استفاده می کنند. تقریباً همه چیز را می توان با اینترنت انجام داد. معمولاً مردم از اینترنت برای بسیاری از موارد مختلف به طور خاص استفاده می کنند ، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و می توانند عکس های زندگی خود را با افراد به اشتراک بگذارند ، گپ بزنند ، خرید کنند ، وبلاگ نویسی کنند و موارد دیگر.

اینترنت ماهواره ای قطعاً بهترین گزینه به ویژه هنگامی که فردی در یک منطقه روستایی زندگی می کند که باند پهن است. اتصالات کابل یا DSL در دسترس نیست. اگرچه اینترنت ماهواره ای با ارائه اینترنت سریعتر و دسترسی سریعتر بهترین گزینه را ارائه می دهد ، اما در عین حال بررسی هایی تکان دهنده نیز در مورد افرادی که از خدمات اینترنت ماهواره ای استفاده می کنند وجود دارد.

برخی از بزرگترین مشکلاتی که مشترک می تواند با آن روبرو شود ، ساعت عجله و سیاست معروف به سیاست دسترسی عادلانه است. سیاست دسترسی عادلانه یا FAP تمایل دارد پهنای باند را برای استفاده روزانه از اینترنت که مشترک از آن استفاده می کند محدود کند. به عبارتی آسان ، اتصال به اینترنت بسیار وابسته به پهنای باند است. بنابراین شخص باید اطمینان حاصل کند که وی پیش از اشتراک در مورد برنامه FAP خود با ارائه دهنده خدمات اینترنت صحبت خواهد کرد.

مشکل دیگری که معمولاً یک کاربر اینترنتی با آن روبرو است ، کند بودن اینترنت در ساعات اوج است. این اتفاق می افتد وقتی که بسیاری از کاربران همزمان سعی می کنند به شبکه دسترسی پیدا کنند.

تأخیر یکی از مهمترین اشکالات اینترنت ماهواره ای است. این معمولاً زمانی اتفاق می افتد كه فرد می داند داده ها از طریق فضا به جلو و برگشت از مسافت طولانی انجام می شوند. گاهی اوقات ، تأخیر هنگام بازی بازی های آنلاین ، تماشای فیلم های آنلاین ، پخش کلیپ های ویدیویی یا استفاده از برنامه های گفتگوی صوتی ، مشترکان را ناامید می کند. بنابراین ، برای غلبه بر موانع تأخیر ، کاربران به طور موقت هنگام دسترسی به اینترنت از طریق ماهواره ، به مرور منظم یا ایمیل معمولی تغییر می دهند.

هوای بد همچنین به ارتباطات اینترنتی تأثیر می گذارد. اختلالات هنگام مسافرت می تواند به راحتی اتصال اینترنت شما را مختل کند. باران ، برف ، وزش باد شدید و ابر می تواند تا حد زیادی در قطع برق و از بین رفتن مخاطب نقش داشته باشد.

یکی از مهمترین معایب این امر این است که بسیار گرانتر از DSL ، کابل و سایر اتصالات باند پهن موجود است. مشترکین باید در ابتدا مبلغ زیادی از هزینه اشتراک را خرج کنند و به دنبال آن هزینه ماهانه بسیار بالایی نیز “.” با این حال ، صرف نظر از قیمت های بالا و مشکلات مشترکان ، اینترنت ماهواره ای بهترین منبع برای اینترنت است که قطعاً دسترسی سریعتر به سرویس های اینترنتی را در مقایسه با کابل ، DSL ، شماره گیری و سایر سرویس های باند پهن فراهم می کند.

خوب است بدانید که با اینترنت ماهواره ای یا هر نوع اینترنت دیگر ، مزایایی در کنار معایب آن وجود دارد. مسئله این است که شخص باید به کار خود ادامه دهد و از این امکانات استفاده خوبی کند. وقتی از افراد درمورد خدماتشان سؤال شد ، بررسیهای مختصر حاصل شد. البته بخاطر داشته باشید که اینترنت ماهواره ای بعضاً ماهواره ای باند پهن نامیده می شود. اما این مورد نیست. حقیقت این است که بسیار سریعتر از یک اینترنت باند پهن معمولی است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا