دنیای وب

معاوضه تبلیغات – مبادلات برای هدایت ترافیک صفحه

اگر سعی کرده اید موثرترین و مقرون به صرفه ترین روش برای انتقال پیام صفحه فشار خود و تجارت بازاریابی خود را برای توده مردم پیدا کنید ، پس احتمالاً پیش از این نیز معاملات تبلیغاتی را در نظر گرفته اید. اگرچه این سیستم در ابتدا به طرز باورنکردنی گیج کننده است ، اما بسیار مهم است که شما حقیقت این سیستم را یاد بگیرید ، حتی اگر معلوم شود که شما واقعاً قصد استفاده از آن را ندارید. واقعیت این است که این امروزه یک نیروی اصلی در عرصه بازاریابی اینترنتی است و نداشتن دانش از این سیستم واقعاً می تواند علیه شما موثر باشد.

در اینجا برخی از مواردی است که باید بدانید در حالی که این روش جدید و جالب برای نمایش تبلیغات و ایجاد روابط موثر با همکاران خود را در ذهن دارید.

مزایای معاوضه تبلیغات:

هنگامی که ما در مورد مبادله آگهی صحبت می کنیم ، در مورد این موارد صحبت می کنیم:

  • روشی برای نمایش تبلیغات شما در وب سایت های مرتبط با اطلاعات جمعیتی مشابه بدون اینکه مجبور شوید هزینه ای بپردازید
  • روشی برای دستیابی به دیگران در صنعت خود و تشکیل شبکه های قوی تر که به شما امکان می دهد با تهیه لیست های قوی تر که به سرعت گسترش می یابد ، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید.
  • امکان تجارت آگهی با تبلیغات همفکر ، بازاریاب و سرمایه گذار که همان روشهای بازاریابی مورد نظر شما را دارند.

درک قدرت مبادله آگهی:

وقتی صحبت از مبادلات آگهی می شود ، دقیقاً نمی فهمیم دقیقاً از چه چیزی صحبت می کنیم. وقتی می گوییم این فرآیند رایگان است ، در مورد توانایی استفاده از تبلیغات بی ارزش صحبت نخواهیم کرد. برعکس ، این تبلیغات از قبل حاوی مقادیر مبادله ای است ، به این معنی که شما در چیزی مانند بازار سهام مانند NASDAQ سر و کار دارید. اگرچه این ممکن است در ابتدا گیج کننده باشد ، شما به زودی خواهید فهمید که مقدار توسط عواملی مانند میزان ترافیک ، حجم و ارزش محصول تعیین می شود. این آینده قرار دادن تبلیغات است و ارزش کشف دارد.

البته تعویض تبلیغات برای همه مناسب نیست و همیشه به تنهایی جواب نمی دهد. این باید بخشی از یک طرح بزرگتر باشد که شامل ویژگی هایی مانند قرار دادن مقالات ، چندرسانه ای ، شبکه های اجتماعی و پیوندهای PPC در وب سایت های شما و سایر وب سایت ها می باشد. اگر می دانید از اینجا کجا بروید ، واقعاً می توانید یک شبکه فریبنده از بازاریابان موفق شبکه را ایجاد کنید. در حقیقت ، راز بازاریابی اینترنتی این است که این روابط قوی را با مخاطبین خود برقرار کنید ، از این طریق می توانید تجارت خود را به سطح بالاتری برسانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا